[Clio 16V] Spoiler schuren & plamuren & Spuiten

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Christian

heb je ze getelt dan :lol: nee heb ik niet weg gewerkt hij word overnieuw gespoten
Haas
Car: Megane RS

????? ik bedoel de gaatjes in de kofferklep die erin zitten waar je oude spoiler in zat...Neem aan dat je die niet weg laat spuiten :lol:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Anders ff een andere klep op de sloop scoren van een niet 16v of S :lol:

Die hebben standaard geen gaatjes namelijk. Als je dan toch bezig bent gelijk alles er af en strak en spuiten maar. >-)

gr. Frits
Jasper16v

je kan het plamuren
Haas

das dus echt een reetsysteem....als je dus een andere spoiler wilt, mag je meteen een andere achterklep kopen en de hele handel opnieuw spuiten...Wa mos da wel neit kosten!!!
Jasper16v

je kan de gaten toch dichtkitten of plamuren ? en daarover komt de nieuwe spoiler...
bij mijn spoiler heb ik de huidige laten zitten, waarbij ik de zijkanten op maat gemaakt heb voor mijn huidige
Haas

Jasper clio 16v schreef:je kan de gaten toch dichtkitten of plamuren ? en daarover komt de nieuwe spoiler...
bij mijn spoiler heb ik de huidige laten zitten, waarbij ik de zijkanten op maat gemaakt heb voor mijn huidige
ja goed, maar ongeacht of het bij sommigen nou wel makkelijk kan of niet, van Renault uit is het gewoon een kutsysteem...

Ik wilde eerst aan de slag met een spoiler van een 1916V...btje zelf aanpassen, plamuren, polyesteren, enz, maar ben ervanaf gestapt vanwege al die gaatjes...:( en laten zitten, ziet er in mijn geval echt niet uit...
Haas

Frits schreef:Anders ff een andere klep op de sloop scoren van een niet 16v of S :lol:

Die hebben standaard geen gaatjes namelijk. Als je dan toch bezig bent gelijk alles er af en strak en spuiten maar. >-)

gr. Frits
had het over een spoiler plaatsen....niet meteen een heel project en een rib uit je lijf armer aan spuitkosten enz :lol:
Christian

~Haas~ schreef:????? ik bedoel de gaatjes in de kofferklep die erin zitten waar je oude spoiler in zat...Neem aan dat je die niet weg laat spuiten :lol:
die gaatjes zitten onder de spoiler zie je niks van en straks komt er nog kit onder dan komt er ook geen water meer in
Ollie

Echt bagger gemaakt met al die gaatjes ja, vooral als je een spoiler wilt monteren die NIET op die plek komt te zitten! :(
Hoe zit dat verder nog vast, met kit ofzo? En is dat goed los te krijgen?
Christian

nou die spoiler die ik heb hebben ze dat heel mooi gedaan 5 gaten gebruik je in je koferbakklep 4 schroefen en 1 voor het 3de rem licht :)
Jasper16v

hoe had renault die spoiler dan vast moeten maken ?
Christian

haha met 5 van die pokke kelmmen die je der bijna af moest slaan :(
Haas

Jasper clio 16v schreef:hoe had renault die spoiler dan vast moeten maken ?
weet ik veel....anders iig :lol: :lol:
Plaats reactie