[Clio 16V] Spoiler schuren & plamuren & Spuiten
????? ik bedoel de gaatjes in de kofferklep die erin zitten waar je oude spoiler in zat...Neem aan dat je die niet weg laat spuiten 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Anders ff een andere klep op de sloop scoren van een niet 16v of S
Die hebben standaard geen gaatjes namelijk. Als je dan toch bezig bent gelijk alles er af en strak en spuiten maar.
gr. Frits

Die hebben standaard geen gaatjes namelijk. Als je dan toch bezig bent gelijk alles er af en strak en spuiten maar.

gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
das dus echt een reetsysteem....als je dus een andere spoiler wilt, mag je meteen een andere achterklep kopen en de hele handel opnieuw spuiten...Wa mos da wel neit kosten!!!
ja goed, maar ongeacht of het bij sommigen nou wel makkelijk kan of niet, van Renault uit is het gewoon een kutsysteem...Jasper clio 16v schreef:je kan de gaten toch dichtkitten of plamuren ? en daarover komt de nieuwe spoiler...
bij mijn spoiler heb ik de huidige laten zitten, waarbij ik de zijkanten op maat gemaakt heb voor mijn huidige
Ik wilde eerst aan de slag met een spoiler van een 1916V...btje zelf aanpassen, plamuren, polyesteren, enz, maar ben ervanaf gestapt vanwege al die gaatjes...

had het over een spoiler plaatsen....niet meteen een heel project en een rib uit je lijf armer aan spuitkosten enzFrits schreef:Anders ff een andere klep op de sloop scoren van een niet 16v of S![]()
Die hebben standaard geen gaatjes namelijk. Als je dan toch bezig bent gelijk alles er af en strak en spuiten maar.![]()
gr. Frits

die gaatjes zitten onder de spoiler zie je niks van en straks komt er nog kit onder dan komt er ook geen water meer in~Haas~ schreef:????? ik bedoel de gaatjes in de kofferklep die erin zitten waar je oude spoiler in zat...Neem aan dat je die niet weg laat spuiten
weet ik veel....anders iigJasper clio 16v schreef:hoe had renault die spoiler dan vast moeten maken ?