De Onbekende Renault.
Vandaag op de weg vanuit Monster naar Den Haag, 2 Clio Cabrio's gezien! (de een was rood en de ander wit)
Ziet er toch raar uit...
(ehhmmm... daar gaat een andere topic over d8 ik
)
Ziet er toch raar uit...
(ehhmmm... daar gaat een andere topic over d8 ik

Hey cool als je voortaan in Hilversum bent hobbel ff langs ofzo ik woon 2 straten bij de ferarri dealer vandaanthoompie schreef:vanochtend gespot in hilversum een blauwe clio 16v
met het kenteken eindigend op 85 hij reed op die
bij de ferrari dealer
op het oog alleen verlaagt.
wie o wie
groetjes robbie

En die clio heb ik nog nooit gezien

kenteken eindigt op 85? kan dat?
Misschien was ik het wel? rij er dagelijks meerdere malen langs.
Vandaag gespot in Groningen een witte GTT met 3 spaaks voor een audio inbouw station.
Op de afsluitdijk 2 GTT's kleuren als ik het goed zag blauw en zwart maar weet het niet meer zeker ik reed er te hard langs, gaat toch wel hard zo'n Hayabusa.
Op de afsluitdijk 2 GTT's kleuren als ik het goed zag blauw en zwart maar weet het niet meer zeker ik reed er te hard langs, gaat toch wel hard zo'n Hayabusa.

-
vandaag op de a32 dan de a28 achter een bleu sport 5 gezeten.
ff flink op het gas ik op zijn kofferbak bijna flink planken maar bij de 170 ging hij eraf wel ff vingertje omhoog erg tof van die jongen
en zo hoort het
ik kon zo snel niet zien of het een gtx of een turbo was stond namelijk niks op zijn kofferbak
ff flink op het gas ik op zijn kofferbak bijna flink planken maar bij de 170 ging hij eraf wel ff vingertje omhoog erg tof van die jongen
en zo hoort het
ik kon zo snel niet zien of het een gtx of een turbo was stond namelijk niks op zijn kofferbak
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Beide met gouden velgen? Dan heb ik jullie bij knooppunt Lankhorst zien rijden. Ik stoof zelf richting Hoogeveen.mark -19- 16v schreef:vandaag op de a32 dan de a28 achter een bleu sport 5 gezeten.
en zo hoort het
-
catrinus schreef:Dat was rond 18.00 uur 18.30 uur ongeveer
Ik denk dat ik dat was, kan zo niet bedenken wie dat anders zou kuunen zijn.
Ik kwam van m`n werk (tegenwoordig in Heerenveen).
-
Bas RSI (moersleutel) schreef:waar in heerenveen ??catrinus schreef:Dat was rond 18.00 uur 18.30 uur ongeveer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op de terugweg ter hoogte van Nunspeet ingehaald: een witte GTT Ph1. Gezien de nummerplaathouders ook op de terugweg vanaf Utrecht. Kenteken NZ/S-xx-xx. Heeft nog een eindje met ons meegereden. Mooi stukje snelweg
Kort daarna ingehaald: een R19 16v. Ook op de terugweg.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Vandaag iets van 300 Renaults gezien,
Kheb de kentekens niet onthouden
Ow ja, 29-DD-PT erg mooie clio GP, en stond nog te koop ook
JP
Kheb de kentekens niet onthouden

Ow ja, 29-DD-PT erg mooie clio GP, en stond nog te koop ook

JP

-
Martijn *Baccara* schreef:Op de terugweg ter hoogte van Nunspeet ingehaald: een witte GTT Ph1. Gezien de nummerplaathouders ook op de terugweg vanaf Utrecht. Kenteken NZ/S-xx-xx. Heeft nog een eindje met ons meegereden. Mooi stukje snelweg![]()
Ging wel hard hè????????????????
We zagen je wel.......
-
Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:Bas RSI (moersleutel) schreef:waar in heerenveen ??catrinus schreef:Dat was rond 18.00 uur 18.30 uur ongeveer
Bij Ype.........
-
- Contacteer:
GEZOCHT BELGEN
Vandaag op de trugweg van de meeting volgens mij waren samen
* 1x Rode Clio sport
* 1x Zwarte/Donker blauwe Audi 100
* 1x Zilvere Ford Focus
Tegen gekomen op de weg van hazeldonk tot Antwerpen om 17.15uur ongeveer.
Allereerst ff SORRY tegen de Audi rijder want ik sneed je volgens mij redelijk al de eerste keer en dat was NIET de bedoeling echt nie! maar ik vond het echt TOP wat jullie deden! dacht eerst van die is pist en gaat daarom naast me rijden en scheld me ff de huid vol maar ipv dat mooi het rtc stickertje tegen de ruit gedrukt! echt KLASSE vooral een paar keer dan duimpje
en dat voor die gare bak van mij
(hopelijk niet lang meer ben nog steeds op zoek naar een goeie GTE)
(kwas al op de meeting geweest en bracht toen mijn vriendin naar antwerpen toe die vanuit daar op vakantie ging.)

Vandaag op de trugweg van de meeting volgens mij waren samen
* 1x Rode Clio sport
* 1x Zwarte/Donker blauwe Audi 100
* 1x Zilvere Ford Focus
Tegen gekomen op de weg van hazeldonk tot Antwerpen om 17.15uur ongeveer.
Allereerst ff SORRY tegen de Audi rijder want ik sneed je volgens mij redelijk al de eerste keer en dat was NIET de bedoeling echt nie! maar ik vond het echt TOP wat jullie deden! dacht eerst van die is pist en gaat daarom naast me rijden en scheld me ff de huid vol maar ipv dat mooi het rtc stickertje tegen de ruit gedrukt! echt KLASSE vooral een paar keer dan duimpje

(kwas al op de meeting geweest en bracht toen mijn vriendin naar antwerpen toe die vanuit daar op vakantie ging.)
-
- Contacteer:
nee eigenlijk niet die reed er nie bij. maar wie waren dat dan?Maus schreef:Volgens mij mis je nog een paarse GTT op te noemen.
Dat is Wendy(Smurfke), maar die reed volgens mij niet mee met de groep Belgen.Hooliead schreef:nee eigenlijk niet die reed er nie bij. maar wie waren dat dan?Maus schreef:Volgens mij mis je nog een paarse GTT op te noemen.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Na de meeting op de a20: 2 engelse K-tec gtt's, stonden langs de kant. ?!?
ff Gestopt en illegaal achteruit. Hun maatjes waren heel enthousiast bij gouda richting den haag gegaan...
En hun telefoon deed het hier niet en ze hadden geen kaart bij zich.
Heb ze verteld dat keren bij de a12/a20 wel even zoeken was, en ze verder maar een prettige dag gewensd.
ff Gestopt en illegaal achteruit. Hun maatjes waren heel enthousiast bij gouda richting den haag gegaan...
En hun telefoon deed het hier niet en ze hadden geen kaart bij zich.
Heb ze verteld dat keren bij de a12/a20 wel even zoeken was, en ze verder maar een prettige dag gewensd.

-
hehe das makkelijk ja daar kom ik ook wel eens , toevallig zegBas RSI (moersleutel) schreef:Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:Bas RSI (moersleutel) schreef:waar in heerenveen ??catrinus schreef:Dat was rond 18.00 uur 18.30 uur ongeveer
Bij Ype.........

-
Zojuist kwam mij tegemoet rijden:
een blauwe clio 16v met een gozer erin van tussen de 20 en 25 denk ik.
Ik stak mn hand op maar kreeg geen reactie.
Hij reed oploo uit richting de rips.
vast niemand van hier...
een blauwe clio 16v met een gozer erin van tussen de 20 en 25 denk ik.
Ik stak mn hand op maar kreeg geen reactie.
Hij reed oploo uit richting de rips.
vast niemand van hier...
some people are alive only because it's illegal to kill them
Bartjay schreef:Jij komt toch ook uit Lisse? Is die Williams van jou op de Oranjelaan of die Williams in de Blinkert??RoyW schreef:Die grijze 5 cabrio uit lisse, is van een wat oudere vent. die auto kan wel wat aandacht gebruiken.
staan btw nog twee gt(t?)'s in hillegom, volgens mij staan ze te koop maar weet het niet zeker, een witte en een blauwe met grijze motorkap
Ja kom ook uit lisse. maar staat in lisse helemaal geen willie hoor

car: '93 bmw 325 i cabrio
-
- Contacteer:
Zijn het geen GTE's want ik ben op zoek naar een GTERoyW schreef:Bartjay schreef:RoyW schreef: staan btw nog twee gt(t?)'s in hillegom, volgens mij staan ze te koop maar weet het niet zeker, een witte en een blauwe met grijze motorkap
Je hebt gelijk...gisteren nog langs de Oranjelaan gereden en zag hem nu wat beter...RoyW schreef:Bartjay schreef:Jij komt toch ook uit Lisse? Is die Williams van jou op de Oranjelaan of die Williams in de Blinkert??RoyW schreef:Die grijze 5 cabrio uit lisse, is van een wat oudere vent. die auto kan wel wat aandacht gebruiken.
staan btw nog twee gt(t?)'s in hillegom, volgens mij staan ze te koop maar weet het niet zeker, een witte en een blauwe met grijze motorkap
Ja kom ook uit lisse. maar staat in lisse helemaal geen willie hoorstaat een blauwe achterberg, hele mooie auto, en een nep willie met rtc stickers erop. maar is geen lid voor zo ver ik weet. ik heb een blauwe 16v. rijden trouwens best wel een aantal 16v's rond in lisse. moet toch maar snel paar stickers hebben, ken ik er lekker op los plakken
Keukenhof parkeerterrein??oxje schreef:kunnen bijna wel een bollenstreek meeting houden
Weet wel zeker dat jij het niets was. Ik herken die bleu sport van jullie wel. Deze had de originele velgen er onder en alleen renault 5 achterop. Verder reed hij in de richting van drachten en omgeving. Das wel de verkeerde kant op als je naar jou huis wilt vanuit heerenveenBas RSI (moersleutel) schreef:catrinus schreef:Dat was rond 18.00 uur 18.30 uur ongeveer
There will be plenty of time to rest when your dead
Wie stonden er gister rond een uur of 4 ofzo bij een parkeerplaats langs de snelweg in de buurt van lelystad?????????????? stond volgens mij ook een blauwe 19 cabrio
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
Vanmiddag gespot op de Kerkstraat te Hoogezand:
- Renault 19 Cabrio
- Kleur: Blue Sport
- Staat: netjes
- Tuning: origineel
- Bijzonderheden: Er reed een ouder echtpaar in en ze reden Hoogezand uit.
- Renault 19 Cabrio
- Kleur: Blue Sport
- Staat: netjes
- Tuning: origineel
- Bijzonderheden: Er reed een ouder echtpaar in en ze reden Hoogezand uit.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Valt mee hé, hoe hard zo'n 1.7-tje kanBas RSI (moersleutel) schreef:Martijn *Baccara* schreef:Op de terugweg ter hoogte van Nunspeet ingehaald: een witte GTT Ph1. Gezien de nummerplaathouders ook op de terugweg vanaf Utrecht. Kenteken NZ/S-xx-xx. Heeft nog een eindje met ons meegereden. Mooi stukje snelweg![]()
Ging wel hard hè????????????????
We zagen je wel.......

Ik zag jullie ook wel........

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Kent iemand toevallig een zilveren GTT met het kenteken SH-81-YN ??
Die kwam ik gisteren namelijk tegen in de schoolkrant (een oude) van de HTS Autotechniek...
Die kwam ik gisteren namelijk tegen in de schoolkrant (een oude) van de HTS Autotechniek...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
zaterdag 15--3-3003 gespott in sneek. Mooie Clio Williams stond bij shellpomp te w8en voor wasserette. Later nog in de stad gezien op het parkeerterein (martinieplein).
Groeten uit sneek
Groeten uit sneek
Vandaag gespot:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/186699/in ... wingov.jpg[/img]
En op de Steekterweg richting Alphen a/d Rijn een zwarte 19 16V phase 1, kenteken FH-ZT-58. Geheel origineel.
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/186699/in ... wingov.jpg[/img]
En op de Steekterweg richting Alphen a/d Rijn een zwarte 19 16V phase 1, kenteken FH-ZT-58. Geheel origineel.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport