Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ollie

Toppie Egid man, kunnen jij en je vriendin lekker op zoek naar een geschikte Turbo :wink:
Clio's worden wel steeds zeldzamer in Maastricht nu, maar wel des te specialer natuurlijk :)

In ieder geval succes met de zoektocht, misschien dat je zelfs de 16e op de meeting wel wat moois tegenkomt, toch?!
EgidClioGrey
Contacteer:

Hey Boys, misschien dat ik NIET mee ga naar de meeting in Utrecht!!! :( Maar dat weet ik nog niet zeker. Ik vindt heus wel een goede gtt. P.s. Ik kom donderdag wel naar t.n.m.!!!!
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
EgidClioGrey
Contacteer:

Ik kom wel op de snor-brommer :lol: :lol: :lol:
marco

EgidClioGrey schreef:Hey Boys, misschien dat ik NIET mee ga naar de meeting in Utrecht
wat lees ik nu niet mee naar de meern,man jij gaat mee naar de meern al moet ik je vast knopen aan mijn achter bumper,als het om vervoer gaat kun je ook in mijn koets mee cruisen :D ,ken je nog een leuk filmpie maken :D ,kom op egid jij gaat mee man,wat is zo een meeting nou zonder egid :D :wink:

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Oké ik dacht donderdag te komen met de gtt maar gaat dus niet lukken :( moest een keerring hebben michel had er een jippie die vandaag gekregen pleur ik hem te ver door erin :( wist ik dat die zover door konden. Nou die verneukt met eruit halen :( en heeft kerres geen keerring op voorraad dus komt ie morgen weer en dan moet ik 'm maar voorzichtig erin zetten (wist niet dat ze dunner waren geworden trouwens). Ben me gruwelijk aan't ergeren dat 't niet opschiet. Een leuk ding is dat het blok er toppie uitziet zo mooi in de lak. Maar daar heb ik nix aan. Wil dat ding zondag aan de geng hebben en moet nog apk en de hele reutemeteut op grrrrrr....

erger erger maar komt wel goed, misschien ben ik er a.s. donderdag niet als ik nog lekker kan sleutelen.
Groeeeeten
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

die keering moet normaalgesproken zo erin passen en vast zitten hoor riel,heel klein beetje aantikken tot die gelijk is met het blok en klaar ,hoe heb je dat dan klaar gekregen om die zover door te meppen????

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Er is nog veel ruimte daarachter hoor die kun je helemaal doortikken, kom maar kijken :)

Heb nog wat gespoten en alles is nu klaar, zit er netjes uit onder de kap straks denk ik. Morgen maar duchtig gaan sleutelen.
EgidClioGrey
Contacteer:

Tow Mrc, ik wil wel mee, maar juulke heeft vrij en zij gaat echt niet mee!!! Althans dat zei ze zelf! Dus ik weet het echt nog niet, maar juulke zij wel dat ze me dat plezier nog gungde voordat we gingen samenwonen!!!!! :lol: :lol: :lol: Praat jij maar es met haar! 8)
Ollie

Cool Riël, bijna klaar met de GT! Ben benieuwd man. En Egid, ritje bij Marco in de auto naar de Meern, doen man, is lachuh! :p
Ik heb nu alweer zin in donderdag, effe uitblazen van de tentamens die begonnen zijn en ff wedstrijdje rijden met Pat...die had er vorige week volgens mij geen zin in, of wel Pat???? :D
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ollie je moet niet de hele tijd knalle met pat .gewoon rustig rijden kost ook het minste :wink:
Patrick L.

Ollie schreef: en ff wedstrijdje rijden met Pat...die had er vorige week volgens mij geen zin in, of wel Pat???? :D
Nou, het was koud en dat zag je ook aan de metertjes, stampen met koude motor ben ik niet zo`n fan van dus maar rustig aan gedaan 8)
marco

die ollie weet nu alleen nog maar het gaspendaal te vinden :D ,en dan het liefst helemaal onderaan :wink: ,en dan maar klagen over het verbruik,mischien kunnen we binnenkort aan ollie zijn blokkie sleutelen als die hem de soep in rijdt :lol: :lol: :lol: ,nee ff zonder dollen,ollie rijdt je clio'tje eerst lekkel warm joh voordat je begint te stampen,anders garandeer ik je dat je er weinig plezier van zult hebben ,want dan rijdt je hem op een daggie gewoon de soep in ,en dat zou ook zonde zijn natuurlijk,en ik zie natuurlijk leiver dat je er jaren plezier van hebt ,dan dat je over 2 maanden het blok in de soep hebt hangen ,
so just chill :lol: :lol: :wink:

greetz marco
Ollie

Hehe, ik weet dat het koud was en ik ben ook zeer zeker geen fan van doorknallen met koude meter. Maar mijn metertjes begonnen toch mooi op temperatuur te komen hoor! Maar Pat reed toch echt als een slak, zal wel door de leeftijd komen :lol: :lol: :lol:
Geloof me, ik rijd de auto ook altijd goed warm, want ik wil nog lang plezier ervan hebben!
Ollie

Trouwens, wat zie ik nu net...is het Patrick gelukt om goed te "quoten"?? Sjapoo kerel :wink: :p :D
Patrick L.

Ollie schreef:Hehe, ik weet dat het koud was en ik ben ook zeer zeker geen fan van doorknallen met koude meter. Maar mijn metertjes begonnen toch mooi op temperatuur te komen hoor! Maar Pat reed toch echt als een slak, zal wel door de leeftijd komen :lol: :lol: :lol:
Geloof me, ik rijd de auto ook altijd goed warm, want ik wil nog lang plezier ervan hebben!
vreemde meters heb jij, is jouw motor bij een olietemp van 50 graden als warm dan??
de leeftijd speelt ook mee ja, bouwjaar 1991 en 213.000km oud :wink:

Slak? ik heb me gewoon aan de in nederland geldende maximaal toegestane snelheid gehouden 8)
marco

Patrick L. schreef:
de leeftijd speelt ook mee ja, bouwjaar 1991 en 213.000km oud :wink:
Slak? ik heb me gewoon aan de in nederland geldende maximaal toegestane snelheid gehouden 8)[/quote]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: sloaum pa

greetz marco
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Nou mensen vandaag is een beetje een donker dag las ik net.Een clio 1.8 heeft tnm verlaten .LAAT ONS BIDDEN.Heer als u de nieuwe eigenaar wil helpen stuur hem dan naar tnm op donderdag vanaf 20:00.AMEN :D
marco

amen wilco,moge zij in goede handen zijn

greetz marco
EgidClioGrey
Contacteer:

D-day has come!!! Mijn cliootje is van eigenaar verwisseld. Maar het goede nieuws is dat als jongen zijn rijbewijs heeft dat hij ook eens bij tnm komt kijken!!! 8) dus weer een lid erbij!
Patrick L.

Now we only have to wait till the day comes, when you drive a nice GTT :D
Riël
Über-Spammer

Nou ja een nieuwe gtt is binnenkort te verwachten ! Mijn blokje heeft zijn plekje gevonden! Even de vloeistofjes erin gooien en wat detailtjes afwerken apktje erop en rijden maar!

i'm so happy!!!
Patrick L.

het lukt me niet vanavond te komen. have fun en tot zondagochtend :)
marco

jammer dat je niet kunt patrick ,maar ja zie het van de zonnige kant ,zondag kun je wel :D :D
ik zal er vanavond wel zijn ,wie nog meer???

greetz marco
Patrick L.

marco schreef:ja zie het van de zonnige kant ,zondag kun je wel :D :D
greetz marco
over zonnig gesproken, vlgs de weersvoorspelling wordt het dit weekend zonnig, geen neerslag en een temp tussen 10-13c 8)
Ideaal meeting-weer dus... :D
marco

ja ja ja dat heb ik ook al gezien iets van 13/14 graden zondag , joepie de poepie :D :D :D
het weer is ons goed gezind mensen :lol:
o ja net ff met wilco zijn gt naar liro geweest in belgie,ff dezelfde zonneband laten zetten dan de mijne :D .vanavond is de premiere :D :D ,dan kunnen jullie hem zien hahahahaha

greetz marco
EgidClioGrey
Contacteer:

yow boys, ik kan vanavond wel komen maar zondag ga ik niet mee!!! Klote, michel zijn blauwe gtt heeft een onderblok wat naar de klote is, dus die gaat nog niet door??? Riel!!! verkoop jij die van jouw niet??

See ya all vanavnond!
Riël
Über-Spammer

Mja dat is voor mij een heel moeilijke keuze... er zit een hoop emotionele waarde aan :D Wacht nog even, ik weet 't echt niet want hij is me al best goed gelukt.
marco

en riel kom je vandaag met de gt naar de t.n.m.,zo niet haal je het dan nog wel voor zondag????

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Nee vanavond haal ik het niet, ben tot nu op school geweest. Morgen de uitlaat maken en de aandrijfassen erin, olietjes erin. Moeten nog een paar kleine slangen aangesloten worden, radiateur en intercooler. Kuipstoeltjes erin. Dan hop naar de APK. Ik denk dat dit maar een paar uurtjes werk is met zijn tweeen. Maar zondag gaat voor 99,9% lukken of iets moet me echt gaan tegenzitten :)

Mazzel!
EgidClioGrey
Contacteer:

was weer eens gezellig bij tnm vondt ik! lekker grapjes uithalen met het personeel, en andere reizigers. :lol: :lol: :lol: Dat hoort er allemaal bij!!! Hey boys and girl, veel plezier zondag op de meeting. En maak leuke foto's kan ik ze ook bekijken. Maar vooral drive carefully!!! :D
Patrick L.

Riël schreef:Nee vanavond haal ik het niet, ben tot nu op school geweest. Morgen de uitlaat maken en de aandrijfassen erin, olietjes erin. Moeten nog een paar kleine slangen aangesloten worden, radiateur en intercooler. Kuipstoeltjes erin. Dan hop naar de APK. Ik denk dat dit maar een paar uurtjes werk is met zijn tweeen. Maar zondag gaat voor 99,9% lukken of iets moet me echt gaan tegenzitten :)

Mazzel!
Succes hè, hoop voor je dat ie zondag rijklaar is :)
EgidClioGrey
Contacteer:

EgidClioGrey schreef:was weer eens gezellig bij tnm vondt ik! lekker grapjes uithalen met het personeel, en andere reizigers. :lol: :lol: :lol: Dat hoort er allemaal bij!!! Hey boys and girl, veel plezier zondag op de meeting. En maak leuke foto's kan ik ze ook bekijken. Maar vooral drive carefully!!! :D

Effe kijken of ik dat ook kan, quoten!!
Riël
Über-Spammer

Mensen check Riel's projectje maar... zondag wordt twijfelachtig. :(
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Riël schreef:Mensen check Riel's projectje maar... zondag wordt twijfelachtig. :(

Das kl@te voor je Riël, hopelijk krijg je het nog gefixt...
Riël
Über-Spammer

Morgen proberen. Ai dit is me weer een domper, voel me echt klote :) maarja gewooon dooorgaan! Komt wel goed, hoop dat 't blok geen optater heeft gehad.
Gesloten