Clio's worden wel steeds zeldzamer in Maastricht nu, maar wel des te specialer natuurlijk

In ieder geval succes met de zoektocht, misschien dat je zelfs de 16e op de meeting wel wat moois tegenkomt, toch?!
wat lees ik nu niet mee naar de meern,man jij gaat mee naar de meern al moet ik je vast knopen aan mijn achter bumper,als het om vervoer gaat kun je ook in mijn koets mee cruisenEgidClioGrey schreef:Hey Boys, misschien dat ik NIET mee ga naar de meeting in Utrecht
Nou, het was koud en dat zag je ook aan de metertjes, stampen met koude motor ben ik niet zo`n fan van dus maar rustig aan gedaanOllie schreef: en ff wedstrijdje rijden met Pat...die had er vorige week volgens mij geen zin in, of wel Pat????
vreemde meters heb jij, is jouw motor bij een olietemp van 50 graden als warm dan??Ollie schreef:Hehe, ik weet dat het koud was en ik ben ook zeer zeker geen fan van doorknallen met koude meter. Maar mijn metertjes begonnen toch mooi op temperatuur te komen hoor! Maar Pat reed toch echt als een slak, zal wel door de leeftijd komen![]()
![]()
![]()
Geloof me, ik rijd de auto ook altijd goed warm, want ik wil nog lang plezier ervan hebben!
over zonnig gesproken, vlgs de weersvoorspelling wordt het dit weekend zonnig, geen neerslag en een temp tussen 10-13cmarco schreef:ja zie het van de zonnige kant ,zondag kun je wel![]()
![]()
greetz marco
Succes hè, hoop voor je dat ie zondag rijklaar isRiël schreef:Nee vanavond haal ik het niet, ben tot nu op school geweest. Morgen de uitlaat maken en de aandrijfassen erin, olietjes erin. Moeten nog een paar kleine slangen aangesloten worden, radiateur en intercooler. Kuipstoeltjes erin. Dan hop naar de APK. Ik denk dat dit maar een paar uurtjes werk is met zijn tweeen. Maar zondag gaat voor 99,9% lukken of iets moet me echt gaan tegenzitten
Mazzel!
EgidClioGrey schreef:was weer eens gezellig bij tnm vondt ik! lekker grapjes uithalen met het personeel, en andere reizigers.![]()
![]()
Dat hoort er allemaal bij!!! Hey boys and girl, veel plezier zondag op de meeting. En maak leuke foto's kan ik ze ook bekijken. Maar vooral drive carefully!!!
Riël schreef:Mensen check Riel's projectje maar... zondag wordt twijfelachtig.