RenaultclioII16v (Peter) schreef:Heb er flink voor gespaard, en errug lang op moeten wachten. Maar nu ze eronder zitten vind ik dat het allemaal waard.
wat kostte het nou, pm het maar anders
ik wil ook velgen die er zo uitsteken eigenlijk, alleen lukt dat niet met 17 inch denk ik
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Heb er flink voor gespaard, en errug lang op moeten wachten. Maar nu ze eronder zitten vind ik dat het allemaal waard.
ik wil ook velgen die er zo uitsteken eigenlijk, alleen lukt dat niet met 17 inch denk ik
Wil je dat echt weten...
Alhoewel jij hebt toch geld genoeg...
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Lach maar..... maar dat chroom is zo glad dat ik het vuil er zo af spuit met het wassen .
Dus dat poetsen valt mee, maar je ziet er wel alles op...
maar reken maar dat je ze drie vier keer in de week staat schoon te spuiten. Ik vind namelijk niets zo lelijk als vieze chrome velgen
Wil je dat echt weten...
Alhoewel jij hebt toch geld genoeg...
ja, ik ga ook weer op zoek naar andere velgen denk ik, weet het niet zeker maar wil wel weten hoeveel die van jou hebben gekost..
RenaultclioII16v (Peter) schreef: Maar die 7,5 J loopt al net niet aan....
Moet jij es vertellen hoe dat dan moet.
Waar loopt deze 'bijna' aan ??
Wanneer je deze neemt in et25 moet het lukken zonder dat deze aanloopt tegen de schroefvering ...
Welke ophanging heb je eronder zitten ?
Wanneer je deze neemt in et25 moet het lukken zonder dat deze aanloopt tegen de schroefvering ...
Bruno
Welke et waarde is het beste voor mijn 5je. Ik wil hem dus echt breed hebben. Ik zat samen met nog 1tje te denken aan et15 of 18. 8j voor en 9j achter. Achter moet er zo`n velg komen met een diep hart alleen weet ik niet wat de et waarde daarvan is.
Sorry Peter voor de offtopic.
There will be plenty of time to rest when your dead
Bruno
De auto is voor en achter gewoon 35 mm verlaagd met apex veren.
De voorwielen lopen nu gewoon mooi overal net mis, en vanachter raakt het nu al soms zonder veerstops.
Dus vanachter moet ik de schermen uitrollen... en van voor is het kunstof dus daar gaat dat niet op.
Ook ik kan niets anders doen dan toegeven dat deze velgen echt supergoed bij deze auto passen... Ik vind spaakvelgen bijna altijd goed staan.. Het is zekers wel de moeite waard geweest om hier een half jaar op te wachten!!
Ook ik kan niets anders doen dan toegeven dat deze velgen echt supergoed bij deze auto passen... Ik vind spaakvelgen bijna altijd goed staan.. Het is zekers wel de moeite waard geweest om hier een half jaar op te wachten!!
bruno @af schreef:lekker duits ...
Ik had vooraan toch ook een 9 genomen persoonlijk (is zonder probleem te doen op de clio)
Dat zei de fabriek dus ook. Maar die 7,5 J loopt al net niet aan....
Erg mooi .... maar hoe kom je toch aan deze velgen .... is dat niet via een jongen uit Twente met een Arosa die ze uit Duitsland heeft gehaald via Cartrend voor jou.
Ik heb toch wel gelijk gehad met mijn idee om een 9J achter te monteren.
Staat erg mooi. Da's beter dan die Engelse velgen die je er eerst op wou hebben. Dat ene fototje heeft het hem gedaan van die zwarte Clio
Nick (germanstyle) schreef:
Staat erg mooi. Da's beter dan die Engelse velgen die je er eerst op wou hebben. Dat ene fototje heeft het hem gedaan van die zwarte Clio