TPG kennende zal dat wel dinsdag wordenJeroen schreef:Ik zou graag een compliment maken maar....
Heb hem niet binnen gekregen![]()
Moet dus heleeeeeeeemaal to maandag wachten

TPG kennende zal dat wel dinsdag wordenJeroen schreef:Ik zou graag een compliment maken maar....
Heb hem niet binnen gekregen![]()
Moet dus heleeeeeeeemaal to maandag wachten
Tijdens het verzendklaar maken heeft Tijn jouw naam voorbij zien komen, dus hij zou onderweg moeten zijn... Mocht je hem dinsdag nou nog niet hebben, neem dan even contact met mij op via het redactie-mailadres!Menno schreef:Zijn de oudere nieuwsbrieven nog te verkrijgen op een meeting?
Ben wel nieuwsgierig,
yep, heb deze binnen gekregen.Janine schreef:Tijdens het verzendklaar maken heeft Tijn jouw naam voorbij zien komen, dus hij zou onderweg moeten zijn... Mocht je hem dinsdag nou nog niet hebben, neem dan even contact met mij op via het redactie-mailadres!Menno schreef:Zijn de oudere nieuwsbrieven nog te verkrijgen op een meeting?
Ben wel nieuwsgierig,
Wanneer heb je het geld overgemaakt? Lidmaatschaps pasjes kan nog even duren.sur5all schreef:Ik heb helaas nog niet de nieuwsbrief mogen ontvangen, ook wacht ik nog steeds op het lidmaatschap pasje ??
kan dit kloppen ??
Sander, wat is je achternaam? Misschien dat een van ons als redactieleden zich kan herinneren dat we je naam voorbij hebben zien schuiven.sur5all schreef:He Cris,
Ik heb het geld 13-01-2003 overgemaakt.
Mvg,
Sander
Ik weet eigenlijk zeker van nietP@TB@D schreef:ik ben ook benieuwd of er dan meteen pasjes mee worden gestuurd
ik ook het was ook niet serie bedoelt~thijs~ schreef:Ik weet eigenlijk zeker van nietP@TB@D schreef:ik ben ook benieuwd of er dan meteen pasjes mee worden gestuurd
Lekker.......-Ray- schreef:eerste week oktober vrienden
hee ouwe! ook lid gewordenWouter schreef:Heyz,
ik vroeg me af ik heb me 2 weken geleden aangemeld heb nu ook de inlog van site maare krijg ik ook een neiuwesbrief of ben ik te laat en moet ik wachten op de volgende.
alvast bedankt.
Ollie schreef:Enne, zitten er ook leuke stukjes bij![]()
Ik heb ook betaald voor dit jaar, maar heb nog niks ontvangen.~thijs~ schreef:Heej Wouter
Ik denk dat je de nieuwsbrief gewoon ontvangt, aangezien je al betaald heb!
Is er ook ergens een online database van oude nieuwsbrieven? Wil de oude ook wel eens nalezen eigenlijk.Ollie schreef:Zeker, de vorige nieuwsbrief was top!
binnenkort in dit theater! de rtc nieuwsbrieven, "the collectors items" verkrijgbaar in de RTC Shop!!Joost (DoubleYou) schreef:Is er ook ergens een online database van oude nieuwsbrieven? Wil de oude ook wel eens nalezen eigenlijk.Ollie schreef:Zeker, de vorige nieuwsbrief was top!