Wie weet er meer over?
Kunnen ze bij Reno nou NOOIT iets goed organiseren........???????? Die autos van ze zijn wel snel maar zitten ook al zo onlogisch in elkaar!!
De sluiting van de Matra fabriek brengt nog een gigantisch probleem voor enkelen van ons met zich mee. Het Matra onderdelen centrum wordt ook gesloten...canonballman schreef:Ze maken Clios,Meganes en Lagunas die ECHT ALS WARME BROODJES OVER DE TOONBANK GAAN, waar mensen een nummertje voor trekken om er 1 te MOGEN kopen, en in de hogere prijsklasse krijgen ze maar geen voet aan de wal.
Safrane was ook geen succes.
nu aanschraffen die auto!!Patrick L. schreef:Zonde dat renault stopt met de produktie van deze exclusieve auto, zeldzaam in zijn klasse. Wordt zeer zeker een klassieker zo`n Avantime.
Ja tuurlijk! Ik heb een boom in de tuin en daar groeien Euro`s aan, helaas staat die boom op het moment niet in bloei...jef schreef:nu aanschraffen die auto!!Patrick L. schreef:Zonde dat renault stopt met de produktie van deze exclusieve auto, zeldzaam in zijn klasse. Wordt zeer zeker een klassieker zo`n Avantime.
over 20jaar is dit een hele dure klassieker!!!
dan krijg je je nieuwwaarde er 3x uit!
![]()
Ben ik helemaal mee eens!! Vel Satis --> niet zo mooiBen schreef:Dat gaat toch altijd zo bij renault hebben ze iets moois wat net een tikkie te duur is nou ja te duur als ik onder de rijker bedeelde pesonen viel wist ik het wel gave bak man.
Of zou de motor/ prijs verhouding nogal te ver uit een lopen?
Moet wel een v6 in liggen natuurlijk of een turbo blok en achterwiel of 4x4 aangedreven. (ben het met je eens speedline)
Vel satis is veel en veel lelijker als je naar design en perspectief kijkt.
Ik vind de avantime de beste design ooit in zijn soort. Ook al is het een 2 deurs achter heb je zat ruimte. Maar ja denk dat het design net iets te door is gedreven voor onze nogal stijfkoppen in europa en abrought
Nee, niet nu aanschaffen, maar over een jaar of 4 à 5, want dan wil helemaal niemand die bak meer en is de waarde gezakt tot bijna onder nul. Dan kun je zo'n wagen echt voor een appel en een ei kopen.jef schreef:nu aanschraffen die auto!!Patrick L. schreef:Zonde dat renault stopt met de produktie van deze exclusieve auto, zeldzaam in zijn klasse. Wordt zeer zeker een klassieker zo`n Avantime.
over 20jaar is dit een hele dure klassieker!!!
dan krijg je je nieuwwaarde er 3x uit!
![]()