RTC Nieuwsbrief
als het goed is liggen er ook exemplaren op de stand ja op 3 november 

Immer wieder die verdammte Holländer
was je dat nog niet dan???? tssssssssoxje schreef:M00i, word ik dan gelijk lid, neem ik er gelijk eentje mee.-Ray- schreef:als het goed is liggen er ook exemplaren op de stand ja op 3 november
Tadaaaaaaaa

maar ik heb ook een andere postboderasit.. schreef:heb ook niks ontvangen en hubo (400 meter verderop) wel

eentje die wel werkt, niet net zo een als Ray

heb hem ook gehad,mooi gedaan
keep up the good work
keep up the good work
Netjes, dames en heren van de redactie!
Ik had alleen niet verwacht dat mijn stukje rechtstreeks geplaatst zou worden, zonder enig edit-werk! Nu lijkt het of ik de man achter F.N.O. ben, maar dat is natuurlijk niet zo...
Effe wat credit voor de rest van de groep:
Tom, Frits, Rob, Niels, Johan, Jan-Paul (JPP), Armando, Jesper, Tom (Hitman) en Paskie!
Ik had alleen niet verwacht dat mijn stukje rechtstreeks geplaatst zou worden, zonder enig edit-werk! Nu lijkt het of ik de man achter F.N.O. ben, maar dat is natuurlijk niet zo...
Tom, Frits, Rob, Niels, Johan, Jan-Paul (JPP), Armando, Jesper, Tom (Hitman) en Paskie!
4 keer per jaar, 1 maal per kwartaal dus. we willen wel vaker, maar daar gaat een heeeeeeeeeeeleboel xtra tijd inzitten, en ook extra geld, wat we dan weer moeten verhalen op de leden dmv contributie. en het moet voor ons ook leuk blijven, geen moetje.Christian schreef:superhoevaak in het jaar komt word het uit gebracht ?
en dat gaat prima zo

Wees niet bang, we hebben wel iets aangepast. (De schrijffoutjes eruit gehaald bijvoorbeeldMerijn schreef:Netjes, dames en heren van de redactie!
jaja.... maar ondertussen 

-
- Über-Spammer
Rudo schreef:Maik (WOOFER) schreef:Hij goed![]()
Toppie werk mensen.
Grrr jij had gewist

Nog even voor de duidelijkheid mensen:
Als jullie ideeën, tips, trucs ed. hebben ter verbetering van de nieuwsbrief of als jullie graag jullie eigen auto/project in the picture willen zetten, laat het ons dan weten door middel van een mailtje naar:
nieuwsbrief@renault-tuning.nl
Je hoeft stukken niet perse zelf aan te leveren als je moeite hebt om zelf iets te schrijven, wij komen ook graag bij jullie langs voor een babbeltje en het nemen van wat pics!!
Namens de gehele RTC Nieuwsbrief redactie,
Janine
Als jullie ideeën, tips, trucs ed. hebben ter verbetering van de nieuwsbrief of als jullie graag jullie eigen auto/project in the picture willen zetten, laat het ons dan weten door middel van een mailtje naar:
Je hoeft stukken niet perse zelf aan te leveren als je moeite hebt om zelf iets te schrijven, wij komen ook graag bij jullie langs voor een babbeltje en het nemen van wat pics!!

Namens de gehele RTC Nieuwsbrief redactie,
Janine
Een beetje vreemd is best lekker
Om er voor iedereen iets 'eigens' van te maken, is het dan geen idee om per uitgave van de nieuwsbrief een aantal auto's en hun eigenaar in het zonnetje te zetten? Een paar mooie foto's, verhaaltje erbij en een foto van de persoon achter de desbetreffende auto.
Lijkt mij wel leuk!
Lijkt mij wel leuk!

Nogmaals:
Niet om lullig te doen ofzo hoor, maar zo krijgen we alle ideeën ed op een rijtje, zonder hele discussies erbij over wie wat wel en niet wil...

Niet om lullig te doen ofzo hoor, maar zo krijgen we alle ideeën ed op een rijtje, zonder hele discussies erbij over wie wat wel en niet wil...

Durf ik niet met alle zekerheid te zeggen.... weet eerlijk gezegd niet meer of we nog exemplaren van de vorige over hadden.
Weet wel dat er op de stand bij evenementen komend jaar, steeds een aantal exemplaren van de nieuwste editie meegenomen zullen worden om gelijk mee te geven aan nieuwe leden.
Weet wel dat er op de stand bij evenementen komend jaar, steeds een aantal exemplaren van de nieuwste editie meegenomen zullen worden om gelijk mee te geven aan nieuwe leden.
Ik zou graag een compliment maken maar....
Heb hem niet binnen gekregen
Moet dus heleeeeeeeemaal to maandag wachten
Heb hem niet binnen gekregen

Moet dus heleeeeeeeemaal to maandag wachten