sorry dat ik het zeg hoor, maar vind t een beetje overdreven om mij als afhaker te gaan beschuldigen of als iemand die zich niet aan afspraken houdt. Ben benieuwd wat jullie zelf zouden doen in mijn situatie. Het feit dat ik carnaval afzeg om mee te kunnen zegt denk ik al veel aangezien ik de afgelopen 8 jaar geen een dag heb gemist. Dan kun je daar flauw over gaan doen, dat carnaval nix voorstelt of dat het allemaal onzin is, maar iedereen heeft zijn eigen dingen in zijn leven die hij belangrijk vind en dit is er voor mij een en ik denk niet dat ik daar iemand enige vorm van verantwoording voor ben verschuldigd.
En daarbij komt dan nog dat ik er nix aan kan doen dat die vriend van me morgenavond zijn afstudeer-feesie houdt? Kan moeilijk tegen hem zeggen: ja sorry hoor, maar heb belangrijkere dingen te doen: moet naar zoetermeer....en om eerlijk te zijn denk ik dat jullie dit ook niet zouden doen.
Tis jammer dat ik af moet zeggen, maar Zoetermeer/Bodegraven is elke week. Elke week kunnen we er naar toe en dat feestje van hem is maar 1 x. Ik ga wel een andere keer naar FNZ/FNB.
Al met al, als je iemand al wil beschuldigen, vind ik t best, maar kan je wel zeggen dat ik het zelf denk ik nog steeds het meeste klote vind dat ik niet meekan, aangezien ik me er erg op heb verheugd....maar goed, als mensen er teleurgesteld over zijn kan ik me dat heel erg goed voorstellen, maar om daar andere mensen die er normaal gesproken altijd zijn voor af te schrijven gaat mij een beetje ver...
ik zou zeggen: veel plezier dan maar en het spijt me dat ik zo nodig ergens anders naartoe moet ( NOT!!!!!!! )