Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
jpp_GTX

Voor het geval dat ook ik me aangesproken moet voelen?: (lijkt me echter niet het geval :p )

Ik heb iedere keer gezegd dat mijn aanwezigheid twijfelachtig zou zijn. Ik heb dan ook niet toegezegd dat ik zou komen. Alleen als ik genoeg tijd en geld zou hebben en mijn auto de rit aan zou kunnen. Dat is allemaal niet het geval dus dan houdt het op......

Wat betreft 16 maart hebben jullie wel mijn toezegging. (als de auto het dan nog steeds doet!)
Tom
Moderator
Car: MB

ik doelde idd niet op jouw JPP. Tuurlijk kan ik niets zeggen van de mensen die nog niets toegezegd hadden. Dat zou niet eerlijk zijn. Ik denk alleen dat de personen waarom het gaat dit zelf ook wel kunnen raden
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Zelfs bij de RTC heeft de economische teruggang zijn tol geeist! :lol:

Fonzies...
Jesper16v
Contacteer:

[*snik*]
Sorry hoor.......................
[/*snik*]
Merijn
Über-Spammer

Dikke kans dat het vrijdag op de snelweg niet eens meer duidelijk is dat de F.N.O.-garde de initiatiefnemers zijn van dit alles. Aangezien er misschien meer Opels, VW's, Honda's en Seats meerijden.

:(

Maar ach... So be it. Degene die niet meegaan missen echt iets. :D
Merijn
Über-Spammer

Jesper16v schreef:[*snik*]
Sorry hoor.......................
[/*snik*]
Maestro... Ga vanmiddag gewoon effe naar de garage en laat er een setje nieuwe blokkies onder gooien! :) Zelfs Roderik (niet eens RTC!) gaat speciaal voor vrijdag een setje nieuwe achterbanden laten monteren, omdat ze te glad zijn. Je wilt graag of je wilt niet graag, toch? :D
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

he jesper...

zelf ben ik ook niet al te techniesch maar ik heb het gister ook gered een set andere blokken onder de auto te leggen!!!! Was nog minder werk dan ik dacht. met ongeveer een uurtje ben je klaar. :)

Gr. Frits
jpp_GTX

niet vergeten om kopervet aan de achterkant van de blokken te smeren. Dit voorkomt (van horen zeggen) het vervelende piepen van de remmen. Tevens de remschijven goed olievrij maken, anders worden de blokken hard en remmen ze minder.

(en als ze dan toch piepen eventjes op de snelweg bovenop je rem gaan staan, dan is het meestal wel een weekje of wat verdwenen.)
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ik wil best komen hoor, maar als mijn distributieriem knapt dan mag jij een nieuw blok voor mij kopen. :wink:
Merijn
Über-Spammer

Is ook wel zo, Johan... Maar we hebben die al in december, als ik me niet vergis, afgesproken. En nu het allemaal dichtbij komt zeggen er ineens redelijk wat mensen af. Is gewoon jammer, dat zul je met me eens zijn.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ja ik ben het wel met je eens. maar nu heb ik de auto niet echt persee nodig, want ik loop stage in wijchen dat kan ik nog wel met de fiets. Dus nu kan ie gemaakt worden. een paar weken geleden zat ik nog op school en had ik hem wel echt nodig
Tom
Moderator

de rede's intereseren mij eigenlijk helemaal niets. ik vind het gewoon jammer dat het nu zo gaat. Vooral van Jesper en Haaz vind ik het jammer. Maar ja, uiteindelijk moeten ze toch zelf beslissen.

We weten iig dat als er de volgende keer iemand begint te piepen over iets dat ie dan gewoon pech heeft.
Merijn
Über-Spammer

Doe eens iets aan je Nederlands, Tommie! :p :wink:
Tom
Moderator

dat zal me helemaal mijn .................. :D
Merijn
Über-Spammer

@Rob:

Weet je al wat je doet?!
Tom
Moderator

ik heb net de auto opgehaald bij Rob (zit nu klasse 3 in), maar hij wist het nog niet zeker. Ik probeerde hem nog over te halen...................laten we hopen dat het heeft gewerkt
Nielske

@ merijn...

zie je om half 7 :)
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Tom
Moderator

ik doe nog 1 poging Niels.........aaaaaaaaaaaah wil je toch niet zelf rijden. Kunnen ze in Bodegraven ook eens kwijlen op je prachtige zwart leren interieurtje
Nielske

hahaha, i wish i had the money... moet het nog een weekie uitzingen op fooien :D (blijf lachen)

morgen gelukkig weer 2 sollies:
- bij inalfa te venray, als sales rep. (automotive joepie :D )
en bij een uitzendbureau als intercedent.
moet om half 9 in venray zijn en om half 11 in DenBosch... wordt nog racen 8)

dusss, als dat goed gaat ben ik er de volgende keren gewoon bij met m'n eigen beest...
nu red ik dat echt niet!

zie jullie vrijdag

greetz nielske (ps. alleen maar kwijlen bij mijn interieur........ wat dacht je van mijn velgskes?!)
Tom
Moderator

ok dan, tot vrijdag Niels en ik zal morgen aan je denken :p
Nielske

fagett :lol:

nee geintje, thnx
Tom
Moderator

tsssssssss :p .........blijf dan maar lekker thuis met je leren bankstel en je zelf reinigende velgen :p :wink:
Nielske

hahahaha, nou moet je ophouden anders wordt chris nog boos :D
Tom
Moderator

hahahaha, nou ja. Jij bent er iig nog. Grote klasse !! Zie je vrijdag
Merijn
Über-Spammer

Nielske schreef:hahaha, i wish i had the money... moet het nog een weekie uitzingen op fooien :D (blijf lachen)
Hadden we niet afgesproken dat de benzine voor jou rekening zou zijn? ;)
Tom
Moderator

dat zou ik achteraf zeggen :D

MAAR JA, MORGEN IS HET ZOVER !!
Merijn
Über-Spammer

Ik zoek nog een mooi plek om vanmiddag tussen 5 en 6 mijn auto te wassen... Liefst in de buurt van Den Bosch. :) En geen wasstraat, want daar gaat mijn auto echt niet doorheen.

Tom!? :D
Tom
Moderator

ik moet om 16.00 uur werken. Vandaag dus niet. Morgen ben ik heel de middag thuis, kom maar langs dan kunnen we tegelijk wassen (ik moet ook nog).
Merijn
Über-Spammer

Ik zal kijken of ik na mijn werk tijd heb, want om half 7 staat Niels bij mij voor de deur in Uden.

Maar hij moet echt een keer goed gewassen worden, want ik heb dat nog niet 1 keer kunnen doen in al die tijd dat ik 'm heb. Shame on me! :(

Je hoort nog van me! :)
Tom
Moderator

je kunt ook wel blijven eten, maar dat is niet zo handig voor Niels denk ik. Bel anders morgen maar even als je nog langs wilt komen. Je bent welkom :D
Merijn
Über-Spammer

Da's goed om te weten! :D
Haas
Car: Megane RS

sorry dat ik het zeg hoor, maar vind t een beetje overdreven om mij als afhaker te gaan beschuldigen of als iemand die zich niet aan afspraken houdt. Ben benieuwd wat jullie zelf zouden doen in mijn situatie. Het feit dat ik carnaval afzeg om mee te kunnen zegt denk ik al veel aangezien ik de afgelopen 8 jaar geen een dag heb gemist. Dan kun je daar flauw over gaan doen, dat carnaval nix voorstelt of dat het allemaal onzin is, maar iedereen heeft zijn eigen dingen in zijn leven die hij belangrijk vind en dit is er voor mij een en ik denk niet dat ik daar iemand enige vorm van verantwoording voor ben verschuldigd.
En daarbij komt dan nog dat ik er nix aan kan doen dat die vriend van me morgenavond zijn afstudeer-feesie houdt? Kan moeilijk tegen hem zeggen: ja sorry hoor, maar heb belangrijkere dingen te doen: moet naar zoetermeer....en om eerlijk te zijn denk ik dat jullie dit ook niet zouden doen.
Tis jammer dat ik af moet zeggen, maar Zoetermeer/Bodegraven is elke week. Elke week kunnen we er naar toe en dat feestje van hem is maar 1 x. Ik ga wel een andere keer naar FNZ/FNB.

Al met al, als je iemand al wil beschuldigen, vind ik t best, maar kan je wel zeggen dat ik het zelf denk ik nog steeds het meeste klote vind dat ik niet meekan, aangezien ik me er erg op heb verheugd....maar goed, als mensen er teleurgesteld over zijn kan ik me dat heel erg goed voorstellen, maar om daar andere mensen die er normaal gesproken altijd zijn voor af te schrijven gaat mij een beetje ver... :evil: :evil: :evil:

ik zou zeggen: veel plezier dan maar en het spijt me dat ik zo nodig ergens anders naartoe moet ( NOT!!!!!!! )
Merijn
Über-Spammer

Ik begrijp alle redenen wel, hoor, Martijn...

En voel je alsjeblieft niet persoonlijk aangevallen, want dat is zo niet bedoeld.

Van mijn kant was het gewoon een impulsieve reactie op het feit dat de groep in sneltreinvaart is uitgedund tot een schamel groepje Renault-rijders. En aangezien er tot vorige week een aardig lijstje opgesteld was, ben ik gewoon teleurgesteld door het feit dat we nu ineens met zo'n kleine groep RTC'ers gaan.

Je kan het ook omdraaien: Wij vinden het gewoon heel erg jammer dat jij (en anderen) niet mee kunnen. :D En dat meen ik serieus!

Hopen dat we in de zomer wel met z'n allen kunnen gaan.
Merijn
Über-Spammer

En trouwens, een beschuldiging is hier niet aan de orde. Er valt niemand de schuld ergens van in de schoenen te schuiven, want waar heb je dan schuld aan? Nergens... 8)
Tom
Moderator

tuurlijk kun je niemand šbeschuldigenš, maar we hebben veel moeite gedaan om zoŽn lange lijst te maken en nu haakt de een na de ander af als het puntje bij paaltje komt. Dat valt me gewoon tegen !!! (uitzonderingen daargelaten Haaz :) )
Gesloten