Heeft marco ook een site? zo ja welke?Rob (R5B) schreef:Goed bezig Egid!
Ik geef je nog wel een diskette met een paar foto's van mijn auto erop. (das waar ook ik zou Marco er ook nog een geven)

Heeft marco ook een site? zo ja welke?Rob (R5B) schreef:Goed bezig Egid!
Ik geef je nog wel een diskette met een paar foto's van mijn auto erop. (das waar ook ik zou Marco er ook nog een geven)
sorrie, lukt mij ook niet:marco schreef:hier gaat iets fout,kunnen de mods ff drie reply's weghalen?????????
van die van mij geen foto?marco schreef:ja hij gaat hard he patrick,mensen nogmaals stuur me ff mooie foto's van jullie renaultjes,
ruud, rob , bert,patrick l,come on boy's
greetz marco
marco schreef:mensen als jullie willen dat jullie renaultje op de site komt ,stuur dan een mail met 2 mooie foto's naar mij.dan zorg ik dat ze zo spoedig mogelijk erop komen,en zet er ook meteen wat specs bij,
greetz marco
Joa.. hier een grijze gte in geleen blaadje onder de ruitewisser, en clioke 16v es aangesproken. Dus ben idd ook benieuwd.marco schreef:zo mensen heb net mijn eerste flyer uitgedeeld![]()
, ikw as met de hond aan het wandelen en toen stond er bij de mac iets wat op een renault leek,waren er zelfs twee bij nader inspectie
,ik met hond naar huis in vol tempo,meteen de auto gepakt en langs gereden.was dus een gewone renault 21 1.7,en een witte gte.meteen een heel verhaal afgestoken ,jongen met de gte kwam uit kerkrade, en de 21 kwam uit maastricht,heb ze dus een folder gegeven en info gegeven over de donderdag,ze zouden eens langskomen,nu eens kijken of dat ook echt gebeurt
![]()
greetz marco
Ik heb wel zin, ik kan niet zo ver vooruit plannen ivm vakantiewerk etc. Maar wat ik aan fot's etc heb gezien moet het wel heel vet zijn dus...Riël schreef:Zeg, heeft er hier niemand interesse in dat weekendje frankrijk van de zomer??