Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Patrick L.

Rob (R5B) schreef:Goed bezig Egid!
Ik geef je nog wel een diskette met een paar foto's van mijn auto erop. (das waar ook ik zou Marco er ook nog een geven)
Heeft marco ook een site? zo ja welke? :)
marco

ja ik had/heb een site op geocities,maar daar ben ik het paswoord van kwijt/werkt niet meer,dus ben ik vandaag opnieuw begonne,de url is http://www.geocities.com/limburgse_renaults
maar deze is nog echt geheel in de begin fhase,en staat dus nog niks op,deze week zal er zekers meer op staan,tenminste daar ga ik voor :D

greetz marco
ps die andere site was http://www.geocities.com/renault_limburg
Patrick L.

hey cool. dat wist ik helemaal niet dat je ook een site hebt, succes met bouwen...
zal ik je ook wat Clio info opsturen, hint :wink:
marco

heel graag patrick :D , stuur maar wat mooie pics van je clio :wink:
zal ik ze er meteen bij zetten ,het liefst heb ik van elke T.N.M bezoeker een of meerdere mooie foto's ,dus bij deze mail me ze maar ff, en dan zoek ik de mooiste pics uit :D
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Ja ik was dat gisteren even wat rijden en wat zag ik bij de mac was de opel club .Niet slecht bedoeld maar er waren vette bakken bij ook die met die turbo (stationwagon).Afkick verscheinselen laat me niet lachen.(choco choco choco).Maar ik heb mijn foldertjes nog ,was wel bezig met een gast om hem te geven maar met 160km/h is dat zo shit dat ding onder de ruitenwisser te duwen.
marco

nou mensen ben net weer ff bezig geweest aan de site,staat nu wat meer op :D ,alleen wil ik jullie allemaal verzoeken om me foto's te sturen van jullie auto's,graag z.s.m.liefst vandaag nog :D ,en dan ff wat specs bijgevoegdt van je renaultje.dit gaat een super gave site worden,heeft er iemand ideeen over de site geef deze dan en dan kijken we of we ze kunnen verwerken :D

nogmaals de link http://www.geocities.com/limburgse_renaults
marco

hier gaat iets fout,kunnen de mods ff drie reply's weghalen?????????
Robert dB.

marco schreef:hier gaat iets fout,kunnen de mods ff drie reply's weghalen?????????
sorrie, lukt mij ook niet:

General Error

Error in deleting post

rare error, helaas zullen we het gewoon even moeten negeren.
EgidClioGrey
Contacteer:

hey guys en moon,

ik kan er donderdagavond niet bij zijn, wegens een verjaardag. Sorry, het is weer zo'n verplicht nummertje
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Patrick L.

Hey Marco die site van jou gaat goed hè, komt steeds meer op te staan, cool.

Ik ben er ook niet a.s. donderdag, ook een verjaardag, mijn eigen.Ouders, schoonouders op bezoek, je kent het wel... :p
marco

ja hij gaat hard he patrick :D ,mensen nogmaals stuur me ff mooie foto's van jullie renaultjes,
ruud, rob , bert,patrick l,come on boy's

greetz marco
Patrick L.

als het goed is heb je van mij net foto`s ontvangen, of duurt dat weer zo lang bij de e-mailserver van @Home... :(
marco

ff kijken dan ,o ja patrick zou je me ook ff wat specs van de auto willen geven ,schrijf ik die ook ff erbij,net zoals bij de rest :D
marco

nou ik heb de mail patrick , alleen een probleem ,ik zie geen foto's,het is een winzip/winrar bestand ,maar hij pakt niks uit?????????
zeer vreemd,stuur ze me anders eens gewoon, niet ingepakt
Patrick

marco schreef:ja hij gaat hard he patrick :D ,mensen nogmaals stuur me ff mooie foto's van jullie renaultjes,
ruud, rob , bert,patrick l,come on boy's

greetz marco
van die van mij geen foto?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

En ik??? :(

:wink:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

mensen als jullie willen dat jullie renaultje op de site komt ,stuur dan een mail met 2 mooie foto's naar mij.dan zorg ik dat ze zo spoedig mogelijk erop komen :D ,en zet er ook meteen wat specs bij,

greetz marco
marco

trouwens riel , kan ik dat gifje van jouw gebruiken voor op de site :D ,hoe je lekkel komt langsscheuren met je wickid riel mobiel :D

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Ja natuurlijk :)
Ollie

Mijn Renaultje staat er lekker al op :p

Die site dat gaat echt wel wat worden...
marco

de clio van patrick l staat er nu ook al op , kom op mensen met die foto's :D :D

greetz marco
Patrick

marco schreef:mensen als jullie willen dat jullie renaultje op de site komt ,stuur dan een mail met 2 mooie foto's naar mij.dan zorg ik dat ze zo spoedig mogelijk erop komen :D ,en zet er ook meteen wat specs bij,

greetz marco

ik kan ze niet mailen marco ik heb ze niet op pc staan,misschien dat iemand een foto van de mijne kan scannen en dan erop kan pleuren ofzo?
zou me wel ff helpen,later als ik groot ben koop ik me ook een digicam en kan ik het zelf erop zetten(denk ik :lol: )maar voor nu ben ik ff afhankelijk van een handje hulp :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
marco

zo mensen heb net mijn eerste flyer uitgedeeld :D :D , ikw as met de hond aan het wandelen en toen stond er bij de mac iets wat op een renault leek,waren er zelfs twee bij nader inspectie :D ,ik met hond naar huis in vol tempo,meteen de auto gepakt en langs gereden.was dus een gewone renault 21 1.7,en een witte gte.meteen een heel verhaal afgestoken ,jongen met de gte kwam uit kerkrade, en de 21 kwam uit maastricht,heb ze dus een folder gegeven en info gegeven over de donderdag,ze zouden eens langskomen,nu eens kijken of dat ook echt gebeurt :p

greetz marco
Anonymous

Hallo Renault gekkies.....
Bij deze wens Juulke jullie een te gekke carnaval en neet te zaat he!!!!!!
Na de carnaval kom ik weer eens langs. :)
wilco blue

Nou mensen ik heb eens gedacht (ofja geprobeerd).Wat denken jullie ervan om tevens vrijdag naar de BK te gaan .Nu met dat lekker weer heeft men misschien wat meer zin erin .laat effe wat horen kunnen we kijken wie er animo voor heeft en wie niet.Ik hoor het wel.
wilco blue

Troewens renault gekkies zijn we zo erg?We hebben wel meer hobby's zoals warme choco :D
Riël
Über-Spammer

marco schreef:zo mensen heb net mijn eerste flyer uitgedeeld :D :D , ikw as met de hond aan het wandelen en toen stond er bij de mac iets wat op een renault leek,waren er zelfs twee bij nader inspectie :D ,ik met hond naar huis in vol tempo,meteen de auto gepakt en langs gereden.was dus een gewone renault 21 1.7,en een witte gte.meteen een heel verhaal afgestoken ,jongen met de gte kwam uit kerkrade, en de 21 kwam uit maastricht,heb ze dus een folder gegeven en info gegeven over de donderdag,ze zouden eens langskomen,nu eens kijken of dat ook echt gebeurt :p

greetz marco
Joa.. hier een grijze gte in geleen blaadje onder de ruitewisser, en clioke 16v es aangesproken. Dus ben idd ook benieuwd.

Wel bruut zeg een 21 1.7 :) dacht dat er op stond 'sportieve renaults' :D ach zal best een aardige gast zijn ;)
marco

ik heb best wel interesse in vrijdag ,wie nog allemaal????

greetz marco
Rob

Nu vrijdag? Dan is toch scholieren carnaval in Sittard (he Riel) Of eedre gewoon op een willekeurige vrijdag. Want nu vrijdag kan ik niet.
Ollie

Scholierencarnaval...grow up :lol:
Rob

Ollie schreef:Scholierencarnaval...grow up :lol:
Bespeur ik hier enige jaloezie?? :D
Riël
Über-Spammer

Jep, vrijdag is scholierencarnaval in sittard. En 'savonds is ein einighausen Auwt Wieverbal dus nah BK zal er niet inzitten voor de vrijdag :)

Kom jij ook naar sittard dan rob?
Riël
Über-Spammer

Zeg, heeft er hier niemand interesse in dat weekendje frankrijk van de zomer??
Rob

Riël schreef:Zeg, heeft er hier niemand interesse in dat weekendje frankrijk van de zomer??
Ik heb wel zin, ik kan niet zo ver vooruit plannen ivm vakantiewerk etc. Maar wat ik aan fot's etc heb gezien moet het wel heel vet zijn dus...

Oh ja Riel -> het plan is er om vrijdag te gaan, maar zeker is het nog niet
marco

klopt het plan is voor nu vrijdag , tenminste als er genoeg animo is ,en anders ga ik mishcien wel alleen met wilco daarheen,wil er zelf graag heen gaan en om maar steeds uit te stellen is ook niks,anders dan maken wij toch al een beginnetje :D

greetz marco

ps ollie jij geen zin om mee te gaan???,en zouden de andere mensen ook ff willen reageren
Gesloten