Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Dat het Silverdome terrein dicht is is al enkele weken zo (voor degene die wel zijn mening hier verkondigd, maar er nooit is). Parkeerplaats een stukje verder is tot nu toe nog harstikke druk. Het is er wel donker, maar ik vind het er nog steeds gezellig!
ik was vanavond eerst met patrick naar FNB en rasit zei dat silverdome weer open was DUS WIJ NAAR ZOETERMEER!!. We komen bij silverdome aan en het was aardig druk en kwamen steeds meer mensen. Ok gingen er 2 motor's burnen. en een BMW ging ook ff burnen samen met een andere auto ( die bijna een ongelijk kregen omdat ze te dicht tegen elkaar aan kwamen).
MAAR JA HET WAS DUS EEN HELE LEUKE VRIJDAGAVOND EN LEUK DAT SILVERDOME WEER OPEN WAS WEER VOOR HET EERST MAAR DENK OOK WEER VOOR HET LAATST!!
cliotuning schreef:...en een BMW ging ook ff burnen samen met een andere auto ( die bijna een ongelijk kregen omdat ze te dicht tegen elkaar aan kwamen)....
waren zeker 2 verschillende merken gezien ze het niet met elkaar eens waren?!
Ik ga vanavond nog ff naar de FNZ (eindelijk) wei gaan er nog meer en hoe laat???
EEj finz je leeft dus toch
Ik ga ook maar eerst effe naar bodgraven en dan naar zoetka er komen een heleboel gasten uit bodegraven naar zoetermeer plus gasten van FNO dus wordt wel druk denk.
off topic/ ik ga wel naar de meeting 16 maart in utrecht dan zouden samen kunnen rijden
ja het begin van de avond was er leuk we gingen naar FNB om daar ff te kijken naar renault's en omdat de mensen uit FNO met ons mee zouden rijden naar zoetermeer. Nou bij FNB aangekomen waren we niet zo lang ff iets gedonken en daarna naar zoetermeer met een stuk of 25 auto's achter ons aan. We kwamen aan in zoetermeer stond er gewoon een file van af de ingang ! echt vaag (dat kwam omdat we folders aan het uitdelen waren en omdat de politie brieven aan het uitdelen waren) in die brief stond dat het de laatste keer was ( ECHT KUTTT) maar ja we besloten maar te gaan kijken en toen ging het ook nog regenen dat was helemaal kut. ff een rondje gelopen een hoop geknal en gedoe dus we hebben de avond afgeloten bij de mac.
heeft er iemand een nieuwe plek in gedachten voor de meeting in zoetermeer in dacht zelf aan het parkeerterein bij de mondela brug heeft er iemand een idee laat het ff weten
cliotuning schreef:heeft er iemand een nieuwe plek in gedachten voor de meeting in zoetermeer in dacht zelf aan het parkeerterein bij de mondela brug heeft er iemand een idee laat het ff weten
zou je niet denken dat die brief voor heel zoetermeer geld?