Friday Nightmeeting Zoetermeer.
Wekelijkse meeting in Zoetermeer, bij schaatshallen Silverdome. Elke vrijdagavond zijn hier een hoop autoliefhebbers te vinden vanaf een uurtje of 20:00-21:00. Het parkeerterrein is erg groot, en niemand heeft er last van de auto's.
Wil 1 van de Zoetermeerders even een routebeschrijving maken uit alle windstreken?
Ik weet wel waar het is, maar beters dat een van jullie even een duidelijke maakt.
ACT: F.N. Zoetermeer verslag.
Wil 1 van de Zoetermeerders even een routebeschrijving maken uit alle windstreken?
Ik weet wel waar het is, maar beters dat een van jullie even een duidelijke maakt.
ACT: F.N. Zoetermeer verslag.
Laatst gewijzigd door Chris op zo 9 mar 2003 18:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Patbad, meld u svpChris schreef: Wil 1 van de Zoetermeerders even een routebeschrijving maken uit alle windstreken?

-
- Moderator
- Car: Megane
[img]http://photos.msn.nl/imageserver/image. ... YWN4v9hOvQ$$[/img]
Als je dus vanaf de a12 komt vanuit utrecht dan neem je de eerste afslag zoetermeer bij de verkeerslichten ga je rechtsaf maar probeer rechts aan te houden want je moet meteen weer rechtsaf naar beneden. beneden ga je bij de verkeerslichten linksaf dan een stukje rechtdoor en bij de volgende verkeerslichten rechts af dan weer rechtdoor en bij de eerste kruizing rechtsaf en dan meteen weer rechtsaf het van tuylpark in onder het viaduct door en dan zie je links van je silverdome
vanuit den haag tweede afslag zoetermeer dan bij de verkeerslichten linksaf. en de rest staat boven uit gelegd
Als je dus vanaf de a12 komt vanuit utrecht dan neem je de eerste afslag zoetermeer bij de verkeerslichten ga je rechtsaf maar probeer rechts aan te houden want je moet meteen weer rechtsaf naar beneden. beneden ga je bij de verkeerslichten linksaf dan een stukje rechtdoor en bij de volgende verkeerslichten rechts af dan weer rechtdoor en bij de eerste kruizing rechtsaf en dan meteen weer rechtsaf het van tuylpark in onder het viaduct door en dan zie je links van je silverdome
vanuit den haag tweede afslag zoetermeer dan bij de verkeerslichten linksaf. en de rest staat boven uit gelegd
Laatst gewijzigd door Patrick RS op vr 6 dec 2002 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
Beste.......
Het was weer vet gister op de meeting bij Zoetermeer Silverdome. Je kan merken dat het elke week drukker en drukker word. Steeds meer mensen komen naar zoetermeer. Ook veel mensen uit bodegraven. Hellaas nog niet veel RTC ers. Gisteravond was ik voor het eerst niet de enigste renault meer. Er was een witte gtt met knaluitlaat, een witte clio 16v en een r19 TSE en een gele megane 16E. Dus het renault gehalte gaat langzaam op lopen.

Het was weer vet gister op de meeting bij Zoetermeer Silverdome. Je kan merken dat het elke week drukker en drukker word. Steeds meer mensen komen naar zoetermeer. Ook veel mensen uit bodegraven. Hellaas nog niet veel RTC ers. Gisteravond was ik voor het eerst niet de enigste renault meer. Er was een witte gtt met knaluitlaat, een witte clio 16v en een r19 TSE en een gele megane 16E. Dus het renault gehalte gaat langzaam op lopen.

-
Witte gtt, Roy?PATBAD schreef:Er was een witte gtt met knaluitlaat, een witte clio 16v.
Witte clio, Ploegah?
-
- Moderator
De witte gtt zat zeer goed in de lak en was erg verlaagd. Grote knalpijp en de motor was helemaal bewerkt met de kleur paars en een grote luchthapper op de motor kap.
De witte clio had witte tape booskijkers zonde vind ik persoonlijk. Maar verder zag hij er goed uit
De witte clio had witte tape booskijkers zonde vind ik persoonlijk. Maar verder zag hij er goed uit

-
Dat was Roy dus, ook een RTC-er. Die clio is Paul dus niet geweest.PATBAD schreef:De witte gtt zat zeer goed in de lak en was erg verlaagd. Grote knalpijp en de motor was helemaal bewerkt met de kleur paars en een grote luchthapper op de motor kap.
-
- Moderator
Dat was Roy dus, ook een RTC-er. Die clio is Paul dus niet geweest.[/quote]
Hij had ook rode kuipstoelen
Zeer vette bak vind ik persoonlijk
Hij had ook rode kuipstoelen

-
Klopt, en zijn radio op 10 zeker?PATBAD schreef: Hij had ook rode kuipstoelen![]()

-
- Moderator
Dat weet ik niet zeker. Wat ik wel nog kon zien is dat hij op de bestuurders kuipstoel een beschadiging had aan de rechteronderkant van de stoel
-
- Moderator
EEj maar dat betekend toch dat ik niet de enigste rtc er ben

-
- Moderator
Maar de witte clio daar reed een iets getinte jongen in. Kennnen jullie die ook???
Ben je een RTCer?? Heb je al een log in voor http://www.renault-tuning.nl?PATBAD schreef:EEj maar dat betekend toch dat ik niet de enigste rtc er ben![]()
![]()
![]()

Of ben je een RTCFer, een Renault Tuning.Com Forummer??
-
- Moderator
Okeej ik ben niet echt lid maar ik zit ook nog niet zo lang op deze site ik moet nog wat dingetjes onder vinden. (maar wat houd een rtcfer in??)

Als je een RTCer bent, dan ben je lid van de Renault Tuning Club. Zie http://www.renault-tuning.nl.
Jij bent dus geen RTCer, maar een RTCFer, een Renault Tuning .Com Forummer. Iemand die geregistreerd is op deze website en dus kan mee forummen.
Een RTCer is een member van de Renault Tuning Club..
Meer info, zie http://www.renault-tuning.nl.
Jij bent dus geen RTCer, maar een RTCFer, een Renault Tuning .Com Forummer. Iemand die geregistreerd is op deze website en dus kan mee forummen.
Een RTCer is een member van de Renault Tuning Club..

Meer info, zie http://www.renault-tuning.nl.
-
- Moderator
Okeej dankje dat is duidelijk en wat zijn de voordelenvan het echt lid zijn van de RTC
- Toegang tot de artikelen op de website.PATBAD schreef:Okeej dankje dat is duidelijk en wat zijn de voordelenvan het echt lid zijn van de RTC
- Toegang op het clubforum.
- Kortingen bij veel bedrijven.
- Kortingen voor (niet RTC) meetings.
- Toegang tot besloten RTC meetings.
- Korting op de club merchandise.
- Een naar huis gezonden nieuwsbrief.
- Een clubpasje alle credit card style.
- Webspace, ruimte om je eigen site te bouwen.
- Eigen email adres, eindigend op bijvoorbeeld Patbad@renault-tuning.nl.
- En natuurlijk lid van de leukste club van NL, een club waar de Clio S een officiele club auto is.
En uiteraard zal ik nog wel een aantal dingen vergeten zijn te melden.
Meer info is is te vinden op de site.
-
- Moderator
Okeej misschien toch wel slim om hier effe over na te denken. Misschien wel leuk om dit te doen. Bedankt voor de info ik ga er effe over na denken.

Het was idd erg vet veel mooie auto's.PATBAD schreef:Beste.......
![]()
![]()
![]()
![]()

En het word idd steeds drukker(echt wel beter

Ik hoop ook dat er meer mensen van de site komen. Tot vrijdag patbad.
-
- Moderator
-
- Moderator
op verzoek van Patbad 
uiteraard was ik er vrijdag ook, natuurlijk meer bij Opel gestaan dan bij renault
even een tipje..
op dit terrein (evenementen terrein) wil 't nog weleens vol staan.. bijvoorbeeld als er kermis is ofzo..
als je verder doorrijdt.. is nog een HELE GROOOOOOOOTTTTTTTE parkeerplaats.. wel wat donkerder maar prima uitwijk als 't voor de PWA wat druk is

uiteraard was ik er vrijdag ook, natuurlijk meer bij Opel gestaan dan bij renault

even een tipje..
op dit terrein (evenementen terrein) wil 't nog weleens vol staan.. bijvoorbeeld als er kermis is ofzo..
als je verder doorrijdt.. is nog een HELE GROOOOOOOOTTTTTTTE parkeerplaats.. wel wat donkerder maar prima uitwijk als 't voor de PWA wat druk is
-
- Moderator
Je bedoeld het keerpunt parkeerterrein?????rreevvss schreef:op verzoek van Patbad
uiteraard was ik er vrijdag ook, natuurlijk meer bij Opel gestaan dan bij renault![]()
even een tipje..
En wat voor opel heb je dan want dan heb ik je misschien nog wel gezien.
-
- Moderator
Beste mensen ik heb gehoord dat op het parkeerterrein van Silverdome een circus staat deze aankomende vrijdag. Dus dan word het parkeerterrein van het zwembad het KEERPUNT dus dat is gewoon een stukje door rijden
.

yep keerpunt
lekker zwemmen
maare ik heb gewoon een "simpele" kadett
is je vast niet opgevallen..
je heb misschien die zwarte tigra met neon en witte kap wel gezien, daar iets naast een blauwe astra coupe turbo iets verder daarnaast tussen een witte kadett(uitbouw) en een grijze manta stond ik

maare ik heb gewoon een "simpele" kadett
is je vast niet opgevallen..

je heb misschien die zwarte tigra met neon en witte kap wel gezien, daar iets naast een blauwe astra coupe turbo iets verder daarnaast tussen een witte kadett(uitbouw) en een grijze manta stond ik

-
- Moderator
Die heb ik idd allemaal gezien maar die van jou niet sorry
-
- Moderator
Effe een mededeling ik ben er vrijdag avond hellaas niet dit in verband met een avond dienst die ik moet draaien
Ik hoop later op de avond rond midnight nog effe langs te rijden maar ken niks beloven.

-
- Contacteer:
Ja das klote ik ga vrijdag denk wel 

-
- Contacteer:
dat is kut patbad want clio's moeten er ook heen jah toch
maar jah ik ben er zeker bij weet IETDEREEN MOET NAAR ZOETERMEER KOMEN HET IS ER GROOT GENOEG GROTER VAN BODEGRAVEN DUS ER PASSEN MEER AUTO'S OP
GEWOON ALLEMAAL KOMEN !!!
maar jah ik ben er zeker bij weet IETDEREEN MOET NAAR ZOETERMEER KOMEN HET IS ER GROOT GENOEG GROTER VAN BODEGRAVEN DUS ER PASSEN MEER AUTO'S OP
-
- Moderator
Eej romano ja ik ken er nix an doen dat ik moet werken. Maak jij dan effe het verslag op deze topic hoe het was??????cliotuning schreef:dat is k#t patbad want clio's moeten er ook heen jah toch
![]()
![]()
![]()
![]()
maar jah ik ben er zeker bij weet IETDEREEN MOET NAAR ZOETERMEER KOMEN HET IS ER GROOT GENOEG GROTER VAN BODEGRAVEN DUS ER PASSEN MEER AUTO'S OP![]()
En zeker dat iedereen moet komen naar ZOETERMEER
waarom, zijn er zo weinig mensen op deze topic hooo zo'n grote parkeerplaats het kan nog veel drukker worden er reageren veel te weinig mensen
KOM MET Z'N ALLEN REAGEREN!!!!
want het is altijd leuk is Zoetermeer
KOM MET Z'N ALLEN REAGEREN!!!!
want het is altijd leuk is Zoetermeer
-
- Moderator
Ik heb dus in de topic van bodegrave gelezen dat het niet echt gezzelig was bij silverdome afgelopen vrijdag. Ik weet niet hoe het was ik was er helaas niet ik moest werken(waarom komen er nou net rtcers als ik nie ken
) maare ken iemand vertellen hoe het er was????
En ik moet ook effe zeggen er zitten idd wel wat vreemde figuren bij maar ja je kan ze moeilijk weg sturen het blijft en is opnebaar he

En ik moet ook effe zeggen er zitten idd wel wat vreemde figuren bij maar ja je kan ze moeilijk weg sturen het blijft en is opnebaar he
ik was er ook ff..
van 8 tot 9:30
daarna moest ik ergens anders heen..
ikke vond 't wel prima zo.. alleen beetje donkers
ben wel benieuwd wat voor "problemen" er waren dan.. van andere (opel) gasten heb ik nix gehoord.. alleen dat ze 't wat donker vonden
van 8 tot 9:30
daarna moest ik ergens anders heen..
ikke vond 't wel prima zo.. alleen beetje donkers
ben wel benieuwd wat voor "problemen" er waren dan.. van andere (opel) gasten heb ik nix gehoord.. alleen dat ze 't wat donker vonden