Gezocht: foto's van een inlaatspruitstuk van een R5 GTS

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Matijs
Contacteer:

Abel schreef:ja. maar die uitlaatgas recirculatie (ofzo) is echt k#t vooral in combinatie met een uitlaat spruitstuk van een gtt.. m.a.w. hij is dan lek. :(
Nee, ik heb nog even gekeken, hij is niet 'lek'. Dat stuk van het inlaatspruitstuk aan de zijkant wat zit aangesloten op het uitlaatspruitstuk is los van de inlaatkanalen. Als je het inlaatspruitstuk loshaalt van het uitlaatspruitstuk heb je dus een normaal inlaatspruitstuk met een stuk extra materiaal eraan. Als je deze uitstulping eraf flext heb een een normaal inlaatstpuitstuk.
Abel
Über-Spammer

Matijs schreef:
Abel schreef:ja. maar die uitlaatgas recirculatie (ofzo) is echt k#t vooral in combinatie met een uitlaat spruitstuk van een gtt.. m.a.w. hij is dan lek. :(
Nee, ik heb nog even gekeken, hij is niet 'lek'. Dat stuk van het inlaatspruitstuk aan de zijkant wat zit aangesloten op het uitlaatspruitstuk is los van de inlaatkanalen. Als je het inlaatspruitstuk loshaalt van het uitlaatspruitstuk heb je dus een normaal inlaatspruitstuk met een stuk extra materiaal eraan. Als je deze uitstulping eraf flext heb een een normaal inlaatstpuitstuk.
hoe krijg je die hercirculatie dan???? bij mijn tr was die pakking tussen die spruitstukken lek er dat reed kut kan ik je vertellen.
Matijs
Contacteer:

De reciculatie gaat vanuit het uitlaatspruitstuk via een terugslagklep en een ingewikkeld slangenstelsel met calibertjes en kleppen en weetikwat allemaal naar de carburateur. En daar wordt het dan nog een keer door de motor heen getrokken. En daarnaast zat er op dit blok (C2J 788) ook nog een pulsair systeem dat lucht uit het luchtfilter in het uitlaatspruitstuk trekt voor extra naverbranding.
Erg ingewikkeld allemaal.
canonballman

Lenen dat is niet verkeert. Maar eu je verkoopt hem niet dan?
Tja, ben er zelf ook nog ooit iets mee van plan, in de verre toekomst :lol:
Dus ik kan er 15 euro voor vragen, die ik morgen weer kwijt ben aan een ijsje :(

Nee dus, Lenen kan, kopen niet :)

meestal is het andersom! :wink:
Sander
Contacteer:

canonballman schreef:
Lenen dat is niet verkeert. Maar eu je verkoopt hem niet dan?
Tja, ben er zelf ook nog ooit iets mee van plan, in de verre toekomst :lol:
Dus ik kan er 15 euro voor vragen, die ik morgen weer kwijt ben aan een ijsje :(

Nee dus, Lenen kan, kopen niet :)

meestal is het andersom! :wink:
Oké alvast bedankt. Als ik hem nodig heb bel ik wel.

S :D nder

Toch nog even proberen 25 euro dan? :lol:
Sander
Contacteer:

Bedankt nog voor de foto's Matijs. 8)

S :D nder
Matijs
Contacteer:

Ach ja, zo heeft er nog iemand iets aan al die rommel die ik hier zit te verzamelen :lol:
Sander
Contacteer:

Oké bedankt allemaal ik heb voldoende info.

mvg S :D nder

Nu nog een zien te vinden, om te kopen! HELP :)
Plaats reactie