Nee, ik heb nog even gekeken, hij is niet 'lek'. Dat stuk van het inlaatspruitstuk aan de zijkant wat zit aangesloten op het uitlaatspruitstuk is los van de inlaatkanalen. Als je het inlaatspruitstuk loshaalt van het uitlaatspruitstuk heb je dus een normaal inlaatspruitstuk met een stuk extra materiaal eraan. Als je deze uitstulping eraf flext heb een een normaal inlaatstpuitstuk.Abel schreef:ja. maar die uitlaatgas recirculatie (ofzo) is echt k#t vooral in combinatie met een uitlaat spruitstuk van een gtt.. m.a.w. hij is dan lek.
Gezocht: foto's van een inlaatspruitstuk van een R5 GTS
hoe krijg je die hercirculatie dan???? bij mijn tr was die pakking tussen die spruitstukken lek er dat reed kut kan ik je vertellen.Matijs schreef:Nee, ik heb nog even gekeken, hij is niet 'lek'. Dat stuk van het inlaatspruitstuk aan de zijkant wat zit aangesloten op het uitlaatspruitstuk is los van de inlaatkanalen. Als je het inlaatspruitstuk loshaalt van het uitlaatspruitstuk heb je dus een normaal inlaatspruitstuk met een stuk extra materiaal eraan. Als je deze uitstulping eraf flext heb een een normaal inlaatstpuitstuk.Abel schreef:ja. maar die uitlaatgas recirculatie (ofzo) is echt k#t vooral in combinatie met een uitlaat spruitstuk van een gtt.. m.a.w. hij is dan lek.
De reciculatie gaat vanuit het uitlaatspruitstuk via een terugslagklep en een ingewikkeld slangenstelsel met calibertjes en kleppen en weetikwat allemaal naar de carburateur. En daar wordt het dan nog een keer door de motor heen getrokken. En daarnaast zat er op dit blok (C2J 788) ook nog een pulsair systeem dat lucht uit het luchtfilter in het uitlaatspruitstuk trekt voor extra naverbranding.
Erg ingewikkeld allemaal.
Erg ingewikkeld allemaal.
-
Tja, ben er zelf ook nog ooit iets mee van plan, in de verre toekomstLenen dat is niet verkeert. Maar eu je verkoopt hem niet dan?

Dus ik kan er 15 euro voor vragen, die ik morgen weer kwijt ben aan een ijsje

Nee dus, Lenen kan, kopen niet

meestal is het andersom!
Oké alvast bedankt. Als ik hem nodig heb bel ik wel.canonballman schreef:Tja, ben er zelf ook nog ooit iets mee van plan, in de verre toekomstLenen dat is niet verkeert. Maar eu je verkoopt hem niet dan?![]()
Dus ik kan er 15 euro voor vragen, die ik morgen weer kwijt ben aan een ijsje![]()
Nee dus, Lenen kan, kopen niet![]()
meestal is het andersom!
S

Toch nog even proberen 25 euro dan?

Bedankt nog voor de foto's Matijs.
S
nder

S

Ach ja, zo heeft er nog iemand iets aan al die rommel die ik hier zit te verzamelen 

Oké bedankt allemaal ik heb voldoende info.
mvg S
nder
Nu nog een zien te vinden, om te kopen! HELP
mvg S

Nu nog een zien te vinden, om te kopen! HELP