Wie kan mij aan foto's helpen van een inlaatspruitstuk van een 1700cc motor. Van een carb. versie of een injectie versie, liefst allemaal. Of als iemand er een heeft liggen en die mee naar Utrecht wil nemen.
Alvast bedankt S nder
Laatst gewijzigd door Sander op za 15 feb 2003 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrtn schreef:D'r zijn er 3, de carb, mono- en multipoint versie.
Mono wil ik wel voor je maken
Wat moet er dan allemaal precies op staan???
Graag. Ik wil graag een foto's van de kant waar hij me tegen de kop zit en een van boven af genomen. Dit kan alleen maar als je er een los hebt liggen, dus ik weet niet of hij op een auto zit!
ik heb de foto's voor je van een carb. uitvoering. Teweten van een 5 GTX. Heb er ook nog eentje liggen alleen zijn daar 2 van de 4 schroefgaten kapot. Deze moeten opnieuw worden opgeboord!
De foto's kan ik alleen niet plaatsen, dus als iamand een oplossing weet.
Hugo schreef:ik heb de foto's voor je van een carb. uitvoering. Teweten van een 5 GTX. Heb er ook nog eentje liggen alleen zijn daar 2 van de 4 schroefgaten kapot. Deze moeten opnieuw worden opgeboord!
De foto's kan ik alleen niet plaatsen, dus als iamand een oplossing weet.
Steven (Fiets) schreef:Zo'n multipoint uitlaatspuitstuk loop helemaal over je kleppendeksel heen.
Denk dat je daar weinig aan hebt met je GTT, want daar zal het vast mee te maken hebben
Ja daar heeft het wel mee te maken ja. Maar de carb. uitvoering heb ik ook niets aan.(zie foto) Ik heb een keer een ander inlaatspruitstuk gezien op een GTT. Hij kom mij toen niet precies vertellen van welke auto/motor was. Dus ik dcht dat het misschien van een 1700cc was. Maar dus niet.
Nee dat hoeft niet meer. Bedankt allemaal maar dat word niks , want het moet op een GTT. Moet toch nog eens kijken of ik er niet achter kan komen. Het is voor de tweede versie van de de dubbelen Weber van mij!
Spruitstuk van een GTS 1.4 (C2J) met Weber 32 DRT past wel op een C1J.
Foto:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/Spruitstuk.jpg[/img]
Let verder niet op de wazige constructie van dit spruitstuk, dit spruitstuk is van een Duitse of Zwitserse C2J met uitlaatgas recirculatie, vandaar het vreemde uitlaatspruitstuk dat aan het inlaatspruitstuk vastzit als een soort siameese tweeling.
Nou ik ga mischien aan een ander project kopen en werken. Maar ik was eigenlijk bezig met een tweede versie van mijn Weber verhaal bezig. Dus als de koop niet door gaat ga ik daar weer mee verder, en ben ik aan het kijken naar een ander inlaatspruitstuk. En als dat klaar is krijg je dat wel te zien, groot ten deels dan! Want de geheimen van de kok......
Mrtn schreef:dat spruitstuk is gewoon gietwerk, dus geen aluminium
Nou op die foto van Matijs misschien niet omdat dat een speciale uitvoering is. (Duitse of Zwitserse C2J met uitlaatgas recirculatie) Maar op deze foto is het toch echt alu.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/12_inlaatgtt.jpg[/img]
Ik wil geen inlaatspruitstuk van gietijzer dat roest!
Dus het kan zo zijn dat de "normale" wel van alu. zijn.
Wie o wie heeft er een gewone uitvoering van een inlaatspruitstuk van een R5 GTS 1.4?
En kan daar een foto van maken voor mij.
S nder
Laatst gewijzigd door Sander op zo 16 feb 2003 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.