Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Anonymous

ehum ik wil niet effe meoilijk doen maar >-)

toen ik nieuwe dempers ging halen voor de gte waren deze niet hetzelfde als die van een gtt . en bij ons in de garage ook niet hoor. mischien kunnen ze wel passen maar ik gok van niet en dan zit jee nog met de keuring he
ze vergelijken de linkse met de rechter en het verscil ertussen maakkt als ze goed of slecht zijn dus . ik zou toch maar effe opletten
Riël
Über-Spammer

ow sorry dan zat ik verkeerd!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
gille
Contacteer:

saturn schreef:ehum ik wil niet effe meoilijk doen maar >-)

toen ik nieuwe dempers ging halen voor de gte waren deze niet hetzelfde als die van een gtt . en bij ons in de garage ook niet hoor. mischien kunnen ze wel passen maar ik gok van niet en dan zit jee nog met de keuring he
ze vergelijken de linkse met de rechter en het verscil ertussen maakkt als ze goed of slecht zijn dus . ik zou toch maar effe opletten
op mijn oude GTE zaten GTT dempers op,en dat paste allemaal lekker
marco

bert kun jij niet eens ff voor mij opzoeken wat mij die schokbrekers kosten bij jouw garage??????
alleen voorste twee,hier kosten ze mij 165 pleuro's inclusief,laat maar eens wat weten

greetz marco
Rob

marco schreef:ik mijn schokbreker kapot heb aan de bestuurders zijde
Wel een goede reden voor gele Koni's ;)
marco

Rob (R5B) schreef: Wel een goede reden voor gele Koni's ;)
als jij me gele koni's euro's geeft , ga ik ze halen :D
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

He wacht effe met bestelle heb nog een testje en dan weet ik het zeker kijk donderdag effe maar het zullen wel de schokbrekers zijn.
Patrick L.

Ik wil ze anders donderdag wel even meenemen, de schokdempers.
marco

neem ze anders donderdag maar ff mee pat kunnen we kijken
Patrick L.

marco schreef:neem ze anders donderdag maar ff mee pat kunnen we kijken
okay, doe ik :)
marco

thx :D
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Aanstaande donderdag een klassieke T.N.M. ??? Zo ja, dan kom ik ook weer eens langs..
Ik heb mijn Mégane weer terug, en hij is helemaal tip-top in orde... :)

Dusse, tot donderdag ???? :wink:
marco

zullen we hier ff een routebeschrijving neerzetten voor je moontje , zodat je je niet kan verrijden :D :D :D :lol: :p

greetz marco
Ollie

Hey, dat gaat weer gezellig druk worden komende donderdag...ja toch!
Had trouwens niet gedacht dat zo'n schokbreker zo duur was man, slik!
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

marco schreef:zullen we hier ff een routebeschrijving neerzetten voor je moontje , zodat je je niet kan verrijden :D :D :D :lol: :p

greetz marco

Hahahahahaha.... Neej hoor, dat is nie nodig... :lol: :lol: :lol:
Anonymous

gille (mountainbike) schreef:
saturn schreef:ehum ik wil niet effe meoilijk doen maar >-)

op mijn oude GTE zaten GTT dempers op,en dat paste allemaal lekker

kan best gille maaar waar ik eigenlijk op doelde was dat ze de 2 dempers dan moesten wisselen en niet een gte een een gtt demper omdatt je dan makkelijker verschil kan krjgen.
Ollie

Effe een vraagje voor Bert: weet je toevallig of je bij Renault de knopjes voor de electrische ramen kunt bestellen en zo ja, wat dat dan kost? Bij mij is het knopje aan de linkerkant voor het rechterraam stuk en tevens het lampje aan de linkerkant voor de linkerkant. En dat lampje moet je daar maar ingeprutst krijgen, dus zou ook wel willen weten of je dat gele dingetje met lampje los kunt kopen/bestellen.
Anonymous

nou ik vermoed dat je dat lampje niet los kan krijgen. maar ik kijk het na voor je weet ik het ook ineens vanbuiten en de prijzen breng ik donderdag wel mee groetjes
Anonymous

Moontje Mégane Coupé schreef:
marco schreef:zullen we hier ff een routebeschrijving neerzetten voor je moontje , zodat je je niet kan verrijden :D :D :D :lol: :p

greetz marco

Hahahahahaha.... Neej hoor, dat is nie nodig... :lol: :lol: :lol:

tof he . nu ziten we alweer iets dichter bij die 100 procent . :)
je ziet de tnm komt langzaam uit haar dal gekropen. 8)

ik zie jullie allemaal donderdag he . allemaal he :p
wilco blue

Nog niet helemaal 100% maar we zitten fucking in de buurt .Ik kom met marco af hoort wel leuk aan.oja wat moet ik zeggen moon WELCOME BACK.
Rob

Ah de 100% opkomst kwestie weer ! Het wordt wel weer langer licht dus wie weet .....

En jullie kunnen mij donderdag ook verwachten met een paar modifications :D
marco

whoei het wordt drukker,mac donalds zet de warme chocomel maar warm :D :lol: :p
Rob

Oh ja, Marco of Wilco zou een van jullie ff mijn dumpvalve willen monteren op je wagen om te kijken of deze kapot is, want volgens mij lekt ergens druk weg, en het is niet door de dumpvalve volgens mij want ik heb er nu een slang zonder DV aansluiting op en nog steeds niet echt veel power (voor mijn gevoel)
Ik neem hem do wel mee
marco

dan zal het dus ergens anders aan liggen ,als je nog steeds het probleem hebt zonder dumpvalve,mischien een slangetje ofzo wat gescheurt is ?????,ik zou eens alle slangen en bevestigingen nalopen als ik jouw was

greetz marco
Rob

Dat heb ik al gedaan, en alle slangklemmen aangedraaid dus volgens mij ligt het niet daar aan, maar aan de turbo zelf. want ik denk dat ie lekt aan het compressiehuis.
Ruud

hey rob neem donderdag de auto mee en een groote zaklamp. Dan kunnen we hem eens bekijken , hoeveel druk krijg je op het tellertje. Als er iets lekt kun je dat normaal duidelijk horen , is je intercooler ook nog oke.
marco

oei oei oei , dat is niet leuk dan ,dan moet je hem er ff afhalen he ,maar wat doet die dan als je gas geeft ,heb je het gevoel dat die inhoudt of zo ????
hoor je ergens lucht aanzuigen of ontsnappen???
Rob

Ruud schreef: een groote zaklamp.
das wel een hele GROOTE zaklamp ;)
Nee zonder dollen, ik heb gewoon 0.6 bar op mijn drukmeter, en hij komt wel nog gewoon op rond de 2750 300 toeren maar ik heb het gevoel dat ik power verlies, en denk daarom dat er wat lekt, ik hoor geen rare geluiden van lekke intercoolers ofzo of het is gewoon dat ik dat al die tijd al heb gehad. Maar mijn intercooler is zover ik weet niet lek.
Het kan ook aan mij liggen, we zullen het donderdag zien.
Patrick L.

saturn schreef:nou ik vermoed dat je dat lampje niet los kan krijgen. maar ik kijk het na voor je weet ik het ook ineens vanbuiten en de prijzen breng ik donderdag wel mee groetjes
volgens mij heb ik die van mij wel gewoon kunnen vervangen, maar ik heb er toen meerdere vervangen weet niet of de raambediening er ook bij zat, bedenk ik me nu...
wilco blue

Nou kijk die 100% kwestie slaat eigenlijk niet op jullie maar op michel ik wil hem ook weer bij de groep hebben.Wie er tegen is mag het zeggen maar hij hoord er ook bij.
Ollie

Hey Wilco, waar heb je het AX spoilertje nu gevonden.
En idd., Michel heb ik al lang niet meer gezien. Maar iedereen schijnt er weer zin in te hebben naarmate de zomer gestaag tot ons komt :)
En Bert, alvast bedankt. :wink:
Riël
Über-Spammer

Rob (R5B) schreef:En jullie kunnen mij donderdag ook verwachten met een paar modifications :D
Ik had je op de parkeerplaats weg zien rijden... wat waren dat voor wielen? Stond heel net bij dat blauwe karretje :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

Ollie schreef:Hey Wilco, waar heb je het AX spoilertje nu gevonden
dat spoilertje hebt marc voor wilco geregeld :D :D :D
hoop dat wilco er veel plezier van heeft ,net zoals ikke,wilco wanneer zetten we ze erop :D :D

greetz marco
Patrick L.

Riël schreef:
Rob (R5B) schreef:En jullie kunnen mij donderdag ook verwachten met een paar modifications :D
Ik had je op de parkeerplaats weg zien rijden... wat waren dat voor wielen? Stond heel net bij dat blauwe karretje :p
rararara........ :wink:
Rob

Riël schreef:
15"

En ik zal proberen om die gast uit mijn klas met die grijze (lekkende) GTT ook donderdag mee te krijgen
Gesloten