Friday Nightmeeting Zoetermeer.

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ivo, je bedoelt dus die 325i cabrio en die 190 2.3-16V. Die gasten zijn, met alle respect, echt niet wijs.

Ivo, wij deden vroeger wel eens raar, maar die gasten slaan echt alles...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ivo
Über-Spammer

Yep, die bedoel ik.

Ik vond t al stoer als ik met mn Corsa van oma de hele parking van Mac Bodegraven onder de rook zette met een nette burnout....
Maarja, tijden veranderen denk
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zal de zin: "Verstand komt met de jaren dan toch kloppen?"
Denk een aan de meeting ritjes van vroeger, tjongejonge. Als ik daar soms aan terugdenk..
Ik zie bepaalde 5jes in mijn dromen nog wel eens de meest rare capriolen uithalen...
Anonymous

Ivo8hoven schreef:Yep, die bedoel ik.

Ik vond t al stoer als ik met mn Corsa van oma de hele parking van Mac Bodegraven onder de rook zette met een nette burnout....
Maarja, tijden veranderen denk
Maar ja vroegah had je alleen maar kuileh... 8)
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Dat soort gasten zijn echt levensmoe.

Waarschijnlijk van die types die een snelle auto rijden en aftrappen tot hij uit elkaar ploft.

Dit soort mensen zijn geen liefhebbers.

Wat een stel maloten zeg.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
André ter Velde

Ivo8hoven schreef: Toen we net weg wilde gaan rond 23.30 uur, reed er een Alpine blauwe GTT weg, en die reed goed hard weg, zodat ie van zn gas af ging in die S bocht, en tja dat gaat meestal nie goed met een GTT, die reed dus de struiken in (achterkant brak uit) :(
Wie is dit geweest, want die persoon had m snel weer op de weg, en was nergens meer tre bekennen...!
Kenteken begon met ZN-..-..
Toch niet die K-tec getunede ???
Ivo
Über-Spammer

Ja dat kan allemaal wel zijn, maar ik vind t echt wel lache hoor, als er zo'n gast komt, die gewoon mooie 17" wielen oprookt tot t canvas erdoor komt :p
Chris
Erelid - Moderator - RvT

André ter Velde schreef:
Ivo8hoven schreef: Toen we net weg wilde gaan rond 23.30 uur, reed er een Alpine blauwe GTT weg, en die reed goed hard weg, zodat ie van zn gas af ging in die S bocht, en tja dat gaat meestal nie goed met een GTT, die reed dus de struiken in (achterkant brak uit) :(
Wie is dit geweest, want die persoon had m snel weer op de weg, en was nergens meer tre bekennen...!
Dan had Ivo dat wel geweten.
Zijn(Dirk-Jan) kenteken begint overigens met een Y.

Ivo, zoals je weet vind ik het ook altijd erg leuk om naar te kijken...

BTW, zijn jonge gasten in die 190..
Laatst gewijzigd door Chris op zo 16 feb 2003 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivo
Über-Spammer

André ter Velde schreef:
Nee opa, das toch een Blue Sport met een YJ kenteken...
rreevvss

rreevvss schreef:en als er vandaag/maandag in de krant staat dat er vrijdag op zaterdag een groot ongeluk gebeurd is..
heeft dat nix met FNZ temaken :lol: :lol: zoals een tijdje geleden gedacht werd :wink:
ik bedoelde dit dus

http://www.xs4all.nl/~resc/nieuws/hv-ve ... 30215.html

heeft verder nix met fnz/pwa te maken
rreevvss

dit is trouwens om 23:20 vanavond op yorin kom ik net achter!
Derby

Maar almet al is er nog niet iets van een vervanging van de silverdome?

Derby
jef

ik bedoelde dit dus

http://www.xs4all.nl/~resc/nieuws/hv-ve ... 30215.html

heeft verder nix met fnz/pwa te maken[/quote]

daar achter op de foto's zie je nog de renault dealer...

ziet er moeilijk erg uit..
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

gesus te erg die foto's

maar effe wat anders er wordt flink gelult in topic fnb hoe het is in zoetermeer met de meetings.
Nou ik ben idd bang dat het af lopende zaak is. Zo als het er nu aan toe gaat heb ik het ook wel weer gezien.
Het SILVERDOME terrein zal NOOIT meer beschikbaar worden voor AUTOMEETINGS, er gaan hekken geplaatst worden en slagbomen.
Dus het zal nooit meer zo worden zo als het was!!!
Dus ik kan alleen maar zeggen hopen op normalen drempels in FNB :wink:
Haas
Car: Megane RS

P@TB@D schreef:gesus te erg die foto's

maar effe wat anders er wordt flink gelult in topic fnb hoe het is in zoetermeer met de meetings.
Nou ik ben idd bang dat het af lopende zaak is. Zo als het er nu aan toe gaat heb ik het ook wel weer gezien.
Het SILVERDOME terrein zal NOOIT meer beschikbaar worden voor AUTOMEETINGS, er gaan hekken geplaatst worden en slagbomen.
Dus het zal nooit meer zo worden zo als het was!!!
Dus ik kan alleen maar zeggen hopen op normalen drempels in FNB :wink:
Das mooi reet dan :evil: :( :evil: :( :evil:
Dan gaat FNO goes FNZ dus ook niet door.

1 voordeeltje waarvan ik liever niet had datie bestond: hoeven we niet meer te kiezen waar we heen gaan, FNZ of FNB...it is decided for us all... :(
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Kijk er is nog wel wat maar dit is niet echt super :(
Floris
Contacteer:

Dit is idd niet zo leuk, wilde er toch eens een keertje gaan kijken! vorige keer wilden we erheen gaan met de Hagenezen, maar toen kwam er spontaan iets tussen... :evil:
Derby

ik had ookal afspraken staan om met een groep naar de fnz te gaan. Kon lache worden er zouden drie supra's mee rijden. ik vind het balen dat het over is. Iets met een muziek school die er last van had.
Daarom ook mijn vraag of er al vervanging is. Ergens op een industrie terrein. Of misschien bij een voetbalstadion.

FNZ was leuk. Nu vind ik er werkelijk niks meer aan. sfeer is weg.

Derby
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hoe is het dan bij F.N.B.? Is dat hetzelfde idee of zullen daar voor het grootste gedeelte RTC'ers zitten? Of kan ik het vergelijken met F.N.Z.?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Merijn schreef:Hoe is het dan bij F.N.B.? Is dat hetzelfde idee of zullen daar voor het grootste gedeelte RTC'ers zitten? Of kan ik het vergelijken met F.N.Z.?
Eerst was er FNB ontstaan uit een klein clubje Renault rijders. Toen kwamen er steeds meer "vreemde" merken bij.
Overal stond later ook op internet dat er een autotreffen was. Op drukke vrijdagavonden stonden er wel zo'n 250 auto's. Vanwege overlast werd door de politie de meeting verboden, cq onmogelijk gemaakt, het parkeerterrein werd namelijk gewoon dicht gegooid, niemand mocht er meer op.
Toen is iedereen naar Zoetermeer verhuisd.

Leuk detail, de RTC bleef welkom in Bodegraven..:)

Dus eigenlijk was de FNZ wat de FNB vroeger was.
rasit..

Chris schreef:
nou ik blijf het toch 2 totaal andere meetings vinden.. fnz lijkt helemaal niet op de fnb en auto's die ik nu op de fnz zie, zag ik vroeger nooit op de fnb..
Merijn
Über-Spammer

Is er wel genoeg te zien bij FNB? Wij van F.N.O. nemen namelijk nogal wat andere merken mee (vrienden en zo), maar hebben die daar wel wat aan? Of is het voor het grootste deel RTC-volk?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

rasit.. schreef:
Chris schreef:
nou ik blijf het toch 2 totaal andere meetings vinden.. fnz lijkt helemaal niet op de fnb en auto's die ik nu op de fnz zie, zag ik vroeger nooit op de fnb..
Het is een feit dat de FNZ is doorgegroeit.. Logisch toch? Vandaar dat je nu nog meer auto's ziet, die je anders nooit had gezien. Heb je wel eens een drukke FNB meegemaakt Rasit? Dan stond het echt helemaal vol.

En inderdaad het blijven twee totaal andere meetings, op de FNB hing een veel betere/andere sfeer. Was een stuk gezelliger vond ik.

Merijn, tis maar net wat je leuk vind, op de FNB is het leuker om de RTCers te spreken.
Het zal daar toch niet meer zo druk worden als het ooit was. Er zullen hoogstwaarschijnlijk geen andere merken staan dan Renault. Tenzij de politie Zoetermeer afzet en iedereen weer richting Bodegraven komt. Gewoon even afwachten wat er deze week gebeurt.
Maar als er VW's en Opels meekomen kun je beter doorrijden naar Zoetermeer.
Merijn
Über-Spammer

Misschien dat we het voor de Opel en VW-rijders maar moeten cancellen, dan... Want als ik dat zo hoor wordt het niks meer in Zoetermeer. :(
rreevvss

Chris schreef: Eerst was er FNB ontstaan uit een klein clubje Renault rijders. Toen kwamen er steeds meer "vreemde" merken bij.
euhhhh
ik dacht altijd dat dit is voorgekomen uit 't groepje van vroeger wat onderandere met mannetjes van hg trading samen kwam. hier zaten dus niet alleen renaultjes bij :wink:

enne
ik heb wel vaker gelezen (tenminste zo vat ik 't op) dat "renault" altijd heilig was op fnb?

voorbeeldjes zoals luidde muziek.. race partijtjes en luidde uitlaat geluiden.. kwamen ook uit de renault groep! (en niet een enkele keer, maar regelmatig)

ff voor de duidelijkheid, IK heb hier geen last van..
toevallig was 't wel goede type muziek en uitlaatjes klonken ook wel lekker :D

maare je moet niet zeiken over anderen, terwijl je 't zelf ook doet..............................
Janine

rreevvss schreef: maare je moet niet zeiken over anderen, terwijl je 't zelf ook doet..............................

Euuuh, volgens mij mis ik hier iets.... wie loopt er over wat te zeiken dan?? Of lees ik ergens overheen...
Een beetje vreemd is best lekker
rreevvss

Janine schreef: Euuuh, volgens mij mis ik hier iets.... wie loopt er over wat te zeiken dan?? Of lees ik ergens overheen...
een paar mensen, maar zeker niet iedereen!

je moet maar ff fnb topic doorlezen... ergens in de periode dat "de problemen" met politie er waren enzo..
Janine

Woohw, dat zijn oude koeien... :D
Een beetje vreemd is best lekker
rreevvss

precies :lol:

maar na die opmerkingen van chris en merijn over vw en opel, voel ik 'm alweer aankomen :wink:
-Ray-
Contacteer:

Janine schreef:Woohw, dat zijn oude koeien... :D
en geeneens een sloot...
Immer wieder die verdammte Holländer
Chris
Erelid - Moderator - RvT

rreevvss schreef:
Chris schreef: Eerst was er FNB ontstaan uit een klein clubje Renault rijders. Toen kwamen er steeds meer "vreemde" merken bij.
euhhhh
ik dacht altijd dat dit is voorgekomen uit 't groepje van vroeger wat onderandere met mannetjes van hg trading samen kwam. hier zaten dus niet alleen renaultjes bij :wink:
Jongen, toen wij al FNBden had jij je rijbewijs nog geeneens... Ongeveer drie jaar later kwam HG eens kijken....
Chris
Erelid - Moderator - RvT

rreevvss schreef:precies :lol:

maar na die opmerkingen van chris en merijn over vw en opel, voel ik 'm alweer aankomen :wink:
Joh, daar doel ik/we niet eens op man..Zucht..
Je moet eerst het topic ff helemaal doorlezen voordat je je ermee gaat bemoeien..

Enne niks tegen VW he, rij ik immers zelf ook..:D
Derby

dit kreeg ik net toegestuurd.

Ja gasten het is voor elkaar want Silverdome is the end !!!
Heb daar gisteren met een man gesproken die bijhet Silverdome hoorde.
Hij legde mij uit dat het voor altijd voorbij is!! Het grootste
probleem was de troep die bleef liggen aan het einde van de avond!!!

Dus is onze vraag wie weet er nog andere plaatsen waar je de vrijdag
avond meeting naar toe verplaatst kan worden??

Wij zelf hebben in Leiden wel een mooie plek!! Het Tranferium in
Leiden langs de A44! We hebben het al met de Mac over gehad en die
vonden het geen probleem!!!Want hun hebben meer omzet! En het grote
voordeel daar is dat er aan het einde van de avond de troep weerword
opgeruimt!!!(door de mac medewerkers!) Dus laat het even weten ofdit
misschien de nieuwe meeting plek kan worden!!! Wij denken van wel
namelijk!!!!

Dus voorstel voor de nieuwe meeting is in Leiden langs de A44 bijhet
Transferium!!!! Mooi verlicht terrein en als het regent kan je nog
droog staan ook!!! Ideaal dus

Let niet op de layout komt door mijn e-mail prog.

derby
Jesper16v
Contacteer:

Merijn schreef:Misschien dat we het voor de Opel en VW-rijders maar moeten cancellen, dan... Want als ik dat zo hoor wordt het niks meer in Zoetermeer. :(
misschien dan naar het transferium in Leiden???
Merijn
Über-Spammer

Ja, misschien... Eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren. Als er geen zekerheid is kunnen we beter het hele zooitje uitstellen.

Zal Haas leuk vinden! ;)
Plaats reactie