Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ollie

Hey Wilco, wat is er precies gebeurd dan? En heb jij die vent ook teruggeslagen? Wel tijdig aangifte doen dan, en niet een week later ofzo...regel dat zo snel mogelijk!
Rob

kut voor je Wilco,

Maar ik kan vanavond niet langskomen. Dus ik zie je Clio volgende week wel hè winkbül :wink:
Patrick

wilco blue schreef:Ik kom naar de mac heb misschien een paar blauwe plekken op mijn gezichtmaar dat komt omdat ik net op mijn gezicht ben geslagen moet effe wachten op resultaat :) .Heb het kenteken van die andere automobielist weet alleen niet wat ik moet doen aangeven of niet.

dat je nog een lachende smiley zet,ik zou pissed zijn.
aangifte MOET!!!!!!!je zeker doen,al was het maar verbaal een dreigement geweest dan zelfs nog.
als iemand jouw op je gezicht slaat moet je aangifte doen en je meteen ziek melden bij je baas en zeggen dat je hoofdpijn hebt en er niet meer afkomt,dan komt die vent aan het bloeden dat weet ik zeker.
iedereen moet zijn handjes thuishouden,ik vindt dat geen stijl dat je iemand op zijn gezicht timmert :(
maar nogmaals aangifte moet je zeker doen!!!!!!!!!
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Anonymous

seg jongens gaan we effe met zijn allen op moon roepen mischien komt ze dan weer eens langs en dan zijn we alweer iets dichter bij de 100 procent want ze hoort er toch ook bij he
Anonymous

en dan weet ik zeker dat ze opnieuw de smaaaak te pakken krijgt van de tnm
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

saturn schreef:seg jongens gaan we effe met zijn allen op moon roepen mischien komt ze dan weer eens langs en dan zijn we alweer iets dichter bij de 100 procent want ze hoort er toch ook bij he

Zucht !!! Het was net blijkbaar niet duidelijk op msn... Laat ook maar.......
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Nou het valt mee geen blauwe plekken alleen een vette druk op mijn oog .maar zie jullie zo wel effe de auto wassen
Anonymous

Moontje Mégane Coupé schreef:
saturn schreef:seg jongens gaan we effe met zijn allen op moon roepen mischien komt ze dan weer eens langs en dan zijn we alweer iets dichter bij de 100 procent want ze hoort er toch ook bij he

Zucht !!! Het was net blijkbaar niet duidelijk op msn... Laat ook maar.......
het was wel duidelijk maar het waas toen al gepost dus bij deze weet je dat ook weer .
EgidClioGrey
Contacteer:

Wie komt er eigenlijk vanavond? Ahja, ik xie het zodadelijk wel!!! 100%? Gaan we dat halen?

Ik hoor het verhaal van Wilco straks wel. Laterrrrrrrr
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
EgidClioGrey
Contacteer:

Bah,bah, dat was wel effetje een duur avondje t.n.m. 86 euro boete omdat ik stil stond en een blauw flitslampje onder de auto aan had. Dom he, als je toch niet rijdt mag dat toch. Maar al met al was het wel een super gezellige avond. Mijn vriendin is nu nog steeds aan het praten over haar 5gtt erviaring in de 5 van Wilco. Vet he,zegt ze, zoiets moet jij ook kopen!!!!!! 8) Dus wie weet.
Ohja, ollie heeft echt een vette 16V!!! Mooi ding man!!!
Riël
Über-Spammer

Vertel je nog wat wat we niet weten ?

:lol:

grapje. Was idd weer leuk. Alleen zo verkouden als de pest nu. Tjieieiaaaah...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick L.

Riël schreef:Vertel je nog wat wat we niet weten ?

:lol:

grapje. Was idd weer leuk. Alleen zo verkouden als de pest nu. Tjieieiaaaah...
Gezondheid! :wink:
Ollie

Ik vond het ook weer super leuk om na zo'n poos weer lekker te tnm-en! Echt toppie.
Vrouwtje van Egid is wel pittig zeg! Niet normaal man, die gtt gaat straks goed onderhoud nodig hebben!
En leuk dat er nu 2 clio 16v's in Maastricht aanwezig zijn, nu Marco nog :wink:
En ben nu al benieuwd naar de gtt van Wilco als ie volgende week zijn nieuwe onderdeeltjes erop heeft!
Terugreis was ook zeer prettig :D Lekker met Patrick een beetje gespeeld, clio vs. clio. Had nog nooit 180 gereden, was al een ervaring voor mij. En dan lekker stug over alle oneffenheden in het wegdek hobbelen...echt SUPER VET!!! Maar heb het idee dat die van mij iets pittiger is :p
marco

cool man ollie,fijn dat de auto je zo goed bevalt,tja en 180 is natuurlijk voor jouw een hele ervaring :D :D ,het was inderdaad weer een leuke t.n.m. met een goede opkomst,zoals al vermeldt was het vrouwke van egid ook ff komen laagvliegen :D ,man die heeft het gaspendaal wel uitgevonden he :lol: :lol: :wink: ,vanavond met wilco de dumpvalve en bleedvalve instaleren,ook ff wat nakijken bij eigen gt ,en volgende week donderdag zorgen wij dat we achtermekaar aankomen rijden en afblazen pshhhhhhhhhhhhh :D

greetz marco
Anonymous

hallo renault-freaks, juulke het wijfje van egid heeft zich ook aangemeld op rtc.com!!! ik vond het gisteravond best gezelli bij de macdrek. alleen die kou kan ik niet aan wennen..... misschien kom ik nog wel eens een keertje mee. wilco die 5 van jou rijdt aardig lekker!!!!
marco

cool en welkom op de site,zou zekers leuk zijn als je nog eens een keertje zou langskomen :D ,en die kou ach ja wij renault liefhebbers nemen dat voor lief hahahahaha

greetz marco

ps wat trouwens goed helpt tegen de kou is warme choko :lol: :lol: ,gister drie van naar binnen gewerkt :D
EgidClioGrey
Contacteer:

dankjewel dat ik als mitsubsidie rijder welkom ben... maar ik kom niet voor alleen maar warme choco te halen!!!! vrouwen zijn goed maar niet gek :D :D
Patrick L.

Ollie schreef: Lekker met Patrick een beetje gespeeld, clio vs. clio. Had nog nooit 180 gereden, was al een ervaring voor mij. En dan lekker stug over alle oneffenheden in het wegdek hobbelen...echt SUPER VET!!! Maar heb het idee dat die van mij iets pittiger is :p
:lol: , Grapje zeker...ik heb trouwens nog geen 180km/u gezien gisteravond toen ik je voor bij reed berg op... hoogstens 170km/u :D
Ollie

Ik heb toch echt 180 gehaald hoor :p
Vond het in ieder geval super, zo'n beetje twee clio's tegen elkaar op vechten! Again next week!?
Patrick L.

mmm, ja kan wel natuurlijk, ik zal wel een tellerafwijking hebben door die 45-er banden. Maar was idd errug leuk ja :D Volgende keer meeeeeer... >-)
marco

nou mensen het zit erop bij wilco,gister ff zijn dumpvalve en bleedvalve geinstaleerdt,alles ff chekken,bleedvalve wat opendraaien en toen eens wat gaan rijden,natuurlijk eerst ff warm rijden en toen gas erop ,nou het psshhhhhhhhhhh gedeelte deed het goed :D :D ,toen eens kijken hoever de turbo uitsloeg,gas erop en boem een flinke klap :( ,uhm oke de druk te hoog :D ,stoppen weer draaien aan bleedvale,toen ging die goed maar bleef die nog iets te veel in het rood,nogmaals gestopt weer gedraait ,toen weer testen,vroeeeeeeeeeeeeeem gas erop en ja hoor precies goed :D ,en toen ff gassen :D ,het ding gaat als de brandweer :p ,een lekkere turbo druk en een mooi sissent geluid wauw :D ,wilco was geheel in zijn nopjes en ik weet zekers dat die er vanacht van heeft gedroomt :D ,donderdag horen en kunnen jullie het zaakje zien

greetz marco
EgidClioGrey
Contacteer:

hahaha wilco heeft zeker een natte droom gehad!!!! :p We zien en horen het donderdag wel
Anonymous

en marco wat is nou het verdict van dat spoor zoeken van jouw gtt. heb je er nog met wilco even naar gekeken. en ollie strakke wagen jongen :wink:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Nou hij zit er op en man wat een vet ding.Heb mijn oma even laten genieten marco maar ze was niet echt blij met me :D .Nou ik moet effe nog nkwijt dat het wagentje lekker rijd.En ollie hendig vette 16v echt een mooie wagen .Oja marco hoelaat morgen ook alweer
marco

[quote="wilco blue]Oja marco hoelaat morgen ook alweer[/quote]

1 uur wilco :D ,we hadden nog niet gekeken naar het spoorzoeken bert,doen we morgen ff,enne wilco hoestie met je oma nu :lol: :lol: :lol: ,is ze al over de shock heen :D :D

greetz marco
Laatst gewijzigd door marco op zo 16 feb 2003 6:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick L.

Marco, dat spoorzoeken is dat sinds die je die Borbet velgen erop hebt liggen? Kan er ook mee te maken hebben dat je nu grotere wielen hebt als voorheen en eigenlijk is het niet de goede bandenmaat voor een 5-je.

Poeh vandaag hele middag bezig geweest met de remschijven en wiellagers achter, lekker koud, brrr.
Maar het zit er weer op, lekker stil in de auto nu.
Was lastig om die ring van ABS over te zetten van de oude naar de nieuwe schijf, maar met een blok hout en een hamer is het toch gelukt :)
marco

nee ik had dit probleem al patrick,komt niet door de nieuwe borbets :D ,ik ga het vandaag met wilco eens nakijken wat het kan zijn ,jullie horen het wel als we iets hebben gevonden :D

greetz marco
Patrick L.

oh gelukkig, waarschijnlijk speling op de fuseekogels ofzo, succes... :)
Ollie

Yo Wilco, donderdag testritje maken? Ben wel benieuwd. :D
En Pat, lekker stil weer in de auto hè, had ik toen ook bij mijn S-je. Fijn dat het allemaal gelukt is. En koud is het inderdaad, ben lekker ziek op het moment na gisteren wat gekloot te hebben aan de clio! Hatsjie!
marco

gezondheid ollie :D ,enne beterschap
marco

nou mensen wilco heeft gister gekeken naar mijn probleempje met het spoorzoeken,en wilco is er bijna van overtuigdt dat ik mijn schokbreker kapot heb aan de bestuurders zijde,dus moeten we dat ook maar weer ff maken :D ,eerst eens gaan kijken wat schokbrekers kosten,en dan monteren,gelukkig heeft wilco zich vrijwillig opgegeven om het dan maar te doen voor mij :) ,aangezien ik hier geen koek van heb gegeten :D ,voor de rest is alles palletie :D

greetz marco
Patrick L.

Marco, ik heb er nog wel liggen van een GTE, past ook lijkt me, 1 is zeker goed, de ander is minder.
Maar ja je hebt er ook maar 1 nodig :D
marco

eens kijken of dat past patrick,wie o wie weet of de schokbreker van een gte op een gt turbo past??????
ben net bij heuts geweest en gevraagt wat de kosten zijn van schokbrekers voor,en dat was een prijsie van 165 pleuro"s,vondt ik best duur , dus als die van pat past wil ik die best hebben :D ,zeg je maar wat je ervoor wilt hebben,maar eerst ff zeker weten of dat past,dus wie het weet mag het zeggen

greetz marco
Patrick L.

dat past zeker, heb voor ik naar mijn werk ging ff gecontroleerd, maar ze zijn allebei nog goed volgens mij. Je moet wel jou veerpootlagers omzetten op de schokdempers van mij, dan past het zeker.
nb: kan best zijn dat jouw schokbreker nog goed is maar dat je veerpoottlager naar zijn gootje is, dan stuurt ie namelijk ook "vreemd"...
Ff je veerpoot uitbouwen en je kunt dat meteen controleren, 2 boutjes boven los en 2 bouten van het fuseestuk los en veerpoot kun je eronderuit halen.
Riël
Über-Spammer

Zou je problemen hebben met de schokbrekers dan kun je hier ook langs komen. Maar van de gte en de gtt moeten in principe precies hetzelfde zijn dus dat gaat zonder problemen passen toch?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten