Heb een Renault 19 uit 1994
Is dit mogelijk en waar kan je de spullen hiervoor krijgen? Me very curious!!

je hoort het wel eerst het resultaat van de geverfde lampies en dan de leds,ik hoop dat die eingenaar van de r19 foto's kan maken van de schakelaars.R19freak schreef:Klinkt best interessant!! Ik hoor wel hoe het afloopt!
Dit is echt een slechte site!! Je kan hierop niks vinden!!Merijn schreef:Ga toch eens kijken op http://www.cockpitdesign.nl, want wat JtC maakt is mooi en vooe clubleden ook nog eens een stuk goedkoper!
er staan prijzen op, er staan plaatjes op, er staat op dat je dingen kan bestellen of je kan langskomen, wat is er dan zo slecht aan ??Serge1916V schreef:Dit is echt een slechte site!! Je kan hierop niks vinden!!Merijn schreef:Ga toch eens kijken op http://www.cockpitdesign.nl, want wat JtC maakt is mooi en vooe clubleden ook nog eens een stuk goedkoper!
Moet je hiervoor echt langsgaan ?
En wat kost het als je echt een supermooie teller wilt hebben ?
Ik heb nu wel witte wijzerplaten maar als je het licht aanzet(savonds) dan wordt het een beetje Oranje. Kan je dat oranje dan weghalen ?
1.) Tellerplaat(set) standaard wit of alulook met verlichtingskleur rood, groen of blauw
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . vanaf Euro 60,00
2.) Tellerplaat(set) standaard chroom met verlichtingskleur rood, groen of blauw (gelimiteerde oplage!)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . vanaf Euro 72,00
3.) Afwijkende kleuren voorzijde
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Euro 5,00 meerprijs
4.) Afwijkende verlichtingskleuren
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Euro 8,00 meerprijs
5.) Verwerken van tekst
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Euro 3,00 meerprijs
6.) Verwerken van logo
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Euro 3,00 meerprijs
wat is onze korting?Tijn schreef:ja, precies ...
1.) Tellerplaat(set) standaard wit of alulook met verlichtingskleur rood, groen of blauw
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . vanaf Euro 60,00
2.) Tellerplaat(set) standaard chroom met verlichtingskleur rood, groen of blauw (gelimiteerde oplage!)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . vanaf Euro 72,00
3.) Afwijkende kleuren voorzijde
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Euro 5,00 meerprijs
4.) Afwijkende verlichtingskleuren
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Euro 8,00 meerprijs
5.) Verwerken van tekst
6.) Verwerken van logo
Rood.chris-r19 schreef:Wat voor kleur heb je?rood of oranje?
ik vraag me af of je je wijzer ook anders op kan laten kleuren.
heyy thx..Marcel dLC schreef:Rood.chris-r19 schreef:Wat voor kleur heb je?rood of oranje?
ik vraag me af of je je wijzer ook anders op kan laten kleuren.
Als je je wijzer rood op wilt laten lichten:
Eerst de verf van de onderkant van de naald er voorzichtig met een stanleymesje afkrabben, en dan vervolgens rood verfen, werkt prima!
blauw en groen zijn flut inderdaad, wordt flauw-witblauw of flauw witgroenig licht, rood en oranje geven wel het gewenste effect.cliomaniac schreef: nog een keer kousjes zijn flut en die autostyle tellerplaten ook