ja klopt, daar staatie wel vaker...die weg die ik bedoel ben ik mee in de war met deze. Die ik bedoel ligt aan de andere kant van het spoor...red_Turbo schreef:stond langs de weg stonden heel veel auto's. is dicht bij de af en oprit van de snelweg.
De Onbekende Renault.
Ik heb hem/haar weer gezien met de willi. Dit keer heb ik het nr bord onthouden. HS-BR-20.Ben schreef:Vanmorgen op de Gijsbrecht van amstel straat in Hilversum een clio williams 100% standaard met een wat op leeftijd vrouw erin.
Toen sneeuwde het nog niet
Ik reed achter d'r maar ze was volgens mij te druk met opmaken tijdens het rijden of ze ahd geen interesse

Groet,
Ben
ow ja, afgelopen maandag ochtend, tussen 0700 en 0715 een rode R5GTT fase 2, kenteken HV-VN-04, aan de achterkant van het haarlem centraal station.
wie?
wie?

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Vanmiddag gespot in de Steenstilstraat te Groningen: een zwarte clio 16v.
En van de week ingehaald op de ring van Groningen, een licht groene R5 Alpine
En van de week ingehaald op de ring van Groningen, een licht groene R5 Alpine
Vanmorgen gespot:
- Lokatie: Geparkeerd langs de Oud Bodegraafse weg te Bodegraven.
- Model: R5GTT.
- Kleur: Alpineblauw.
- Kenteken: HX-VB-87.
- Tuning: Origineel.
- Staat: Netjes.
- Bijzonderheden: Hemcar Renault stikker op de achterruit.
Iets verderop gespot:
- Lokatie: JC Hoogendoornlaan te Bodegraven.
- Model: R21 Turbo.
- Kleur: Rood.
- Kenteken: TN-16-JZ.
- Staat: Op het eerste oog netjes.
- Bijzonderheden: Dit is een bekende van Roy?!
Naast de 21 Turbo stond een Dauphine op Frans kenteken. Staat daar al jaren. Voorheen stonden er twee.
- Lokatie: Geparkeerd langs de Oud Bodegraafse weg te Bodegraven.
- Model: R5GTT.
- Kleur: Alpineblauw.
- Kenteken: HX-VB-87.
- Bijzonderheden: Hemcar Renault stikker op de achterruit.
Iets verderop gespot:
- Lokatie: JC Hoogendoornlaan te Bodegraven.
- Model: R21 Turbo.
- Kleur: Rood.
- Kenteken: TN-16-JZ.
- Staat: Op het eerste oog netjes.
- Bijzonderheden: Dit is een bekende van Roy?!
Naast de 21 Turbo stond een Dauphine op Frans kenteken. Staat daar al jaren. Voorheen stonden er twee.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Deze auto zou van een neef van mij kunnen zijn. Maar ik ken het kenteken van die auto niet. Hij woont wel in Haarlem en heeft een rode 5GT phase 2.-Ray- schreef:ow ja, afgelopen maandag ochtend, tussen 0700 en 0715 een rode R5GTT fase 2, kenteken HV-VN-04, aan de achterkant van het haarlem centraal station.
wie?
vanmorgen op het kruispunt van de Bosdreef en de terbregseweg rond 8.15 een borbeauxrode clio RS, kenteken begon met 26.
-
- Über-Spammer
Vanmorgen.
Grijze Renault 5 GTT bij Naaldwijk op de Industriestraat tegen over de brommer zaak.
zal morgen ff kenteken noteren
of foto schieten
Grijze Renault 5 GTT bij Naaldwijk op de Industriestraat tegen over de brommer zaak.
zal morgen ff kenteken noteren

of foto schieten

werktie bij de peusjoo garage?Arjen schreef:Deze auto zou van een neef van mij kunnen zijn. Maar ik ken het kenteken van die auto niet. Hij woont wel in Haarlem en heeft een rode 5GT phase 2.-Ray- schreef:ow ja, afgelopen maandag ochtend, tussen 0700 en 0715 een rode R5GTT fase 2, kenteken HV-VN-04, aan de achterkant van het haarlem centraal station.
wie?
Immer wieder die verdammte Holländer
Nope, niet dat ik weet.-Ray- schreef:werktie bij de peusjoo garage?Arjen schreef:Deze auto zou van een neef van mij kunnen zijn. Maar ik ken het kenteken van die auto niet. Hij woont wel in Haarlem en heeft een rode 5GT phase 2.-Ray- schreef:ow ja, afgelopen maandag ochtend, tussen 0700 en 0715 een rode R5GTT fase 2, kenteken HV-VN-04, aan de achterkant van het haarlem centraal station.
wie?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Nog een oude: (weekje geleden...)
Tijd: rond half 6 's middags
Auto: Renault Clio 16V / Williams
Kenmerken: Williams velgen, stond geparkeerd
Kenteken: 24-FN-NF
Tijd: rond half 6 's middags
Auto: Renault Clio 16V / Williams
Kenmerken: Williams velgen, stond geparkeerd
Kenteken: 24-FN-NF
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Gespot om 8 uur 27 vanochtend aan de Maaspoortweg in Den Bosch. Een zo op het oog in schitterende staat verkerende parelmoer witte Renault 5 GT Turbo phase 1. Althans, ik denk dat het een ph.1 is, want hij had de standaard phase 1 wielen, maar ik ben niet zeker of de skirts ook phase 1 waren.
In ieder geval reed er een meisje in en ze reed er netjes mee.
Als die wagen te koop komt, dan ga ik eens even naar de bank!
In ieder geval reed er een meisje in en ze reed er netjes mee.
Als die wagen te koop komt, dan ga ik eens even naar de bank!

Die zag ik gisteravond bij MacDonalds in Rosmalen, was om 22:45 toen ik ze daar samen zag instappen (Hij en een zij, zij zat achter het stuurGespot om 8 uur 27 vanochtend aan de Maaspoortweg in Den Bosch. Een zo op het oog in schitterende staat verkerende parelmoer witte Renault 5 GT Turbo phase 1. Althans, ik denk dat het een ph.1 is, want hij had de standaard phase 1 wielen, maar ik ben niet zeker of de skirts ook phase 1 waren.

Iemand van hier?

-
Beetje laat!! Woensdag 29 januari tussen Groningen en Leek met een lichtblauwe r5 gtt opgereden. Elkaar af en toe voorrang verleend in het drukke verkeer!!
We gingen er allebei af op de afslag Leek. Stonden vervolgens achter elkaar bij de stoplichten in Leek. Leuk bakkie, extra uitstraling dmv gele lampen!!
Kenteken HN-??? Had hem al eerder gezien in Leek..... Iemand van RTC???
We gingen er allebei af op de afslag Leek. Stonden vervolgens achter elkaar bij de stoplichten in Leek. Leuk bakkie, extra uitstraling dmv gele lampen!!
Kenteken HN-??? Had hem al eerder gezien in Leek..... Iemand van RTC???
Pure Clio Driver....
-
Dat was vast en zeker Elwin van Dijk!!!!!!! Binnenkort komen daar mijn oude velgen onder.....Jasper clio 16v schreef:vanochtend gespot bij de renault dealer in assen
gtt bluesport ? wel die kleur iig
xf-31-..
met rtc sticker op de geblindeerde achterraam
Pure Clio Driver....
-
Vanmiddag gespot rond kwart over 12 in helmond op de keizerin marialaan:
Zilvergrijze gtt phase 2
Ik rende naar de bus toe en zag m achter me rijden kon m dus niet zo heel goed zien, maar hij zag er erg mooi uit vond ik. Hij reed +/- 50 km/pu de kruising over, hij had groen licht dus kon doorrijden.
Een bekende?
hij had volgensmij een trekhaak...
Zilvergrijze gtt phase 2
Ik rende naar de bus toe en zag m achter me rijden kon m dus niet zo heel goed zien, maar hij zag er erg mooi uit vond ik. Hij reed +/- 50 km/pu de kruising over, hij had groen licht dus kon doorrijden.
Een bekende?
hij had volgensmij een trekhaak...
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
Vanmiddag gezien toen ik naar huis reed op de A7: een zwarte/donker kleurige GTT. Deze auto stond tussen Kolham en Groningen met pech op de vluchtstrook. Wie was dit? Abel?
-
- Moderator
- Car: Megane
vandaag weer op de gordelweg deze bak alleen iets lichter van kleur:
[img]http://www.club-renault-danois.dk/Galle ... lleri.jpeg[/img]
Gister en vanmorgen gespot:
- Lokatie: Alphen a/d Rijn, Prins Bernardlaan.
- Model: Clio16V.
- Kleur: Antracietgrijs(Opa metallic).
- Kenteken: XV-FJ-49.
- Tuning: 14" Clio S wielen.
Tevens vandaag gespot:
- Lokatie: Hefbrug van Alphen a/d Rijn.
- Kleur: Blauw metalic.
- Kenteken: HL-LF-61.
- Tuning: 15" wielen.
- Lokatie: Alphen a/d Rijn, Prins Bernardlaan.
- Kleur: Antracietgrijs(Opa metallic).
- Kenteken: XV-FJ-49.
- Tuning: 14" Clio S wielen.
Tevens vandaag gespot:
- Lokatie: Hefbrug van Alphen a/d Rijn.
- Kleur: Blauw metalic.
- Kenteken: HL-LF-61.
- Tuning: 15" wielen.
-
vorige week woensdag/donderdat in Rotterdam Spaanse Polder, bij de spaanse kubus:
alpine blauwe R5 (GT of GTT??), rode spiegels, achterbank weggewerkt door soort van clio v6 principe. Kenteken BY-36-?? Niet echt mooi in de lak op de achterklep maar blijft een 5je he
alpine blauwe R5 (GT of GTT??), rode spiegels, achterbank weggewerkt door soort van clio v6 principe. Kenteken BY-36-?? Niet echt mooi in de lak op de achterklep maar blijft een 5je he

Coupe 2.0 IDE 

Zo'n renault (dezelfde kleur/velgen) staat al minstens een maand bji Renault dealer Coppes (bergharen) De auto zier er goed uit, alleen de rechter achterband is lek.
Zo'n renault (dezelfde kleur/velgen) staat al minstens een maand bji Renault dealer Coppes (bergharen) De auto zier er goed uit, alleen de rechter achterband is lek.
Ik ben gespot maar dan ff net wat anders.
Ga ik vandaag ff naar de groothandel, zet mijn auto op het parkeerterrein en loop naar binnen.
Staat er bij de ingang een Telegraaf standje. Dus ik loop die voorbij roept de jongeman die bij het standje staat:"meneer,meneer".
Ik denk nee hé, komt weer zo'n verkooppraatje.
Maar dat was dus niet zo, hij vroeg of het mijn auto was die op de site van de Mégane Coupé club staat.
Ik zeg, jawel dat is 'm.
Hij helemaal enthousiast, bleek dat een vriend van hem gisteren een Coupé gekocht heeft en dat ze gisteravond op de site hebben zitten kijken.
Afijn we hebben ff staan praten en zijn vriend zal waarschijnlijk lid worden (van de RMCC
).
Toch wel geinig
Ga ik vandaag ff naar de groothandel, zet mijn auto op het parkeerterrein en loop naar binnen.
Staat er bij de ingang een Telegraaf standje. Dus ik loop die voorbij roept de jongeman die bij het standje staat:"meneer,meneer".
Ik denk nee hé, komt weer zo'n verkooppraatje.
Maar dat was dus niet zo, hij vroeg of het mijn auto was die op de site van de Mégane Coupé club staat.
Ik zeg, jawel dat is 'm.
Hij helemaal enthousiast, bleek dat een vriend van hem gisteren een Coupé gekocht heeft en dat ze gisteravond op de site hebben zitten kijken.
Afijn we hebben ff staan praten en zijn vriend zal waarschijnlijk lid worden (van de RMCC
Toch wel geinig

-
Hehe, ik heb eindelijk eens iets gespot:
Williams blauwe clio 16v, flink verlaagd, ramen geblindeerd
, grote 'Achterberg' sticker achterop
. Zilvergrijze wielen, kenteken 34-DB-JJ
en een niet zo mooie boekenplank-spoiler :-*
WIE WIE WIE WIE????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oja, reed op de snelweg van Tilburg naar Eindhoven

Williams blauwe clio 16v, flink verlaagd, ramen geblindeerd

en een niet zo mooie boekenplank-spoiler :-*
WIE WIE WIE WIE????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oja, reed op de snelweg van Tilburg naar Eindhoven
JPP, jouw bakkie in Nijmegen gisteravond? Stond op de Graafseweg? Weet alleen niet of het de graafseweg heet, iig die zijstraat van Keizer Karel plein.
Zag er cool uit, hij glom mooi

-
Vanmorgen rond 7.50u tussen Veghel en Uden achter een Clio V6 "replica" gereden. Had in elk geval dubbele uitlaat in ongeveer dezelfde stijl gemaakt als de V6.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
~Haas~ schreef:JPP, jouw bakkie in Nijmegen gisteravond? Stond op de Graafseweg? Weet alleen niet of het de graafseweg heet, iig die zijstraat van Keizer Karel plein.
Ja dat is hem inderdaad. Ik zorg er altijd voor dat hij glimt. Zet hem dan ook minstens 1x per week in de spuitwas. Kan nooit kwaad. Het is overigens wel een "kut"-plek om te parkeren. Al het nijmeegse tuig loopt er rond en door alle auto's die water opspetteren blijft hij altijd nat. En dan heb ik het nog niet eens over de strooiwagens die al het pekel ertegenaan smijten.
Maar ik ben GESPOT !

Sittard: Urmonderbaan, vrijdag, 8.30u, grijze 5 GTE
Maastricht: Geusselt, donderdag, 20:15u, witte 5 GTE
hehe hebben we ook weer es wat gezien
Maastricht: Geusselt, donderdag, 20:15u, witte 5 GTE
hehe hebben we ook weer es wat gezien
-
Vrijdag vlakbij &Zo een zwarte renault 5 gtt. Strak bakkie!!! Had hem nog niet eerder gezien...
Ook vrijdag op de zaagmuldersweg (ja ja, bij het oosterparkstadion!!) een witte 5 gtt. Het was Sven niet.... Heel stoer verlaagd en een megastrak geluid!!! Wie o wie waren deze geweldenaren???
Ook vrijdag op de zaagmuldersweg (ja ja, bij het oosterparkstadion!!) een witte 5 gtt. Het was Sven niet.... Heel stoer verlaagd en een megastrak geluid!!! Wie o wie waren deze geweldenaren???
Pure Clio Driver....
-
?Turbo-Peer schreef:...Clio V6 "replica" ...
Gewoon een RS met Elia achterbumper zeker?
op de a28 in de buurd van zwolle een Clio 16v met 4 man erin en zwaar verlaagd met een leuke brom gespot.
Kenteken begon met 13-??-?? met RTC STICKER achter op het raam wie o wie was dit?
Me pa reed in de clio omdat hij niet verzekerd is en ook geen apk op zat
en hij vond mijn uitlaat een tering herrie maken dus hij wilde niet harder dan 100 rijden anders klapte ze oren dicht
Ik reed er met de Laguna achter de clio. Ik zwaaide nog maar jullie waren te druk met het kijken naar mijn clio grrrr
En in Zwolle een groene renault alpine v6 gespot met kenteken JR-SZ-??
Kenteken begon met 13-??-?? met RTC STICKER achter op het raam wie o wie was dit?
Me pa reed in de clio omdat hij niet verzekerd is en ook geen apk op zat

En in Zwolle een groene renault alpine v6 gespot met kenteken JR-SZ-??
Die zwarte ken ik zo niet. Als er 15 inch velgen onder zaten dan heb ik hem wel eens eerder gezien in groningen.Pure Clio Driver schreef:Vrijdag vlakbij &Zo een zwarte renault 5 gtt. Strak bakkie!!! Had hem nog niet eerder gezien...
Die witte gtt kon Vincent nog wel eens geweest zijn. Die werkt bij tepper. Heb hem al een hele tijd niet meer gesproken.
There will be plenty of time to rest when your dead
Als de rest van het kenteken -GF-GK is geweest dan is het hoogstwaarschijnlijk Arjan Bakker geweest. Zaten er zilveren (Williams) Speedline wielen onder?Ben schreef:op de a28 in de buurd van zwolle een Clio 16v met 4 man erin en zwaar verlaagd met een leuke brom gespot.