Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
marco

next time maybe
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Heeej mensen, hier nog eens een berichtje van mij.. Zoals jullie wel gelezen hebben, heb ik de flinke pech met mijn auto... :( De garage wil ook niet echt meewerken.. :evil:

Als ik mijn Mégane weer terug heb, kom ik ook weer eens mijn gezicht laten zien... Misschien dat ik volgende week met de Clio kom, want dan zal ik mijn auto nog wel nie terug hebben... [Kerres is niet de snelste :wink: ]

Misschien tot volgende week... :)
marco

wie komen er nog wel vanavondt????
riel,,ruud,,rob,,

greetz marco
marco

wie komen er nog wel vanavondt????
riel,,ruud,,rob,,

greetz marco
Ruud

beetje laat maar ik kom dadelijk blijf wel niet superlang. Tot dadelijk allemaal.
Riël
Über-Spammer

Ik hitchhike mee :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

en natuurlijk ben ik vandaag ook weer van de party

vind het tof van moon dat ze toch nog eens binnen gaat springen.
EgidClioGrey
Contacteer:

Hey Renault-freaks.

Sorry dat ik er vandaag niet bij was. Ik heb vandaag een brief gekregen van VDB- carevents, en daar zag ik in staan dat er 10 augustus een Frans AutoSport Festival is op de Lelystad-speedway! Ik ga zeker weten, maar mijn vraag is natuurlijk wie wil ook meegaan??? Ik zie het wel, greets Egid 8)
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Anonymous

nou egid ik zou wel mee willen :wink:
maar dan ligt deze jongen als god in frankrijk
:p in het zuiden van spanje op het strand. 8)
Ollie

Als alles goed gaat heeft deze jongen vanaf morgenmiddag een heuse clio 16V!!!
Dat betekent dat ik volgende weer na mijn werk ook weer vast van de partij ben in Maastricht, waar jullie mijn autootje mogen bewonderen :wink:
Heb er nu al zin in, was het maar al zover... :p
Rob

Nou jong succes ermee. En we zien hem wel he!
Riël
Über-Spammer

Je gaat morgen toch zeker een rondje TNMdudes flyby's maken? :D Cool voor je man!
Ollie

Ben pas laat thuis vanmiddag, zal al tegen de avond zijn...dus moeten jullie ff wachten tot donderdag :p
Of we spreken zondagmiddag ff met z'n allen bij Riel af, kunnen we eens kijken hoe het met de gtt staat :wink: :D :)
Rob

Is goed, zeg maar hoelaat
Kunnen we meteen kijken of die 16v wel echt zo snel is he ;)
Ollie

Zeker is die snel jongen, duh :p :wink:
Maar ik riep maar wat he, moet je bij Riel voor zijn!
Rob

Dat snap ik ook wel :S Ik bedoel aleen maar dat wel je wagens een kunnen zien, en jou laten zien dat een GTT toch nog sneller is ;)
Ollie

Hehe, grapjas :p
Rob

Maar hoe laat ga hem dan halen? Want je gaat hem toch vandaag halen he. En dan daarna een kleine toer door het zuid-limburge heuvellandschap ;)
Ollie

Ik ga hem inderdaad vanmiddag halen, tegen een uur of drie. Maar ik ben ook aan het shoppen met de vriendin dan, daarna ff wat eten en dan kom ik dus pas richting Limburg, in de avond.
marco

weet je wat het is rob ,met een sprint raak je die 16 v wel kwijt,no problemo :lol: ,maar probeer het niet op de autobaan want dan blijft die toch echt aan je kont plakken hoor :D :D ,raak je hem niet kwijt,maar er is al een voordeel voor ollie,hij ken het nu wel allemaal bijbenen :) ,ollie verheug me erop om je nieuwe aanwinst te zien,jammergenoeg ken ik zondag niet,maar ikw acht wel tot donderdag :D

greetz marco
Patrick L.

ja eindelijk heeft ie er een, zelfs ik begon er al slapeloze nachten van te krijgen, zeker na dat dagje speuren in Holland :wink: :wink:
Ik hoop dat ie er veel plezier van heeft, is een leuke wagen, heb er al een proefritje in gemaakt bij die Brabo :D
Riël
Über-Spammer

Ik ben zondagmiddag wel thuis, maar jullie hebben grote kans dat ik ladderzat ben :D hoop 't niet zo heel erg te treffen, maar 't is zondag Mansluuj zitting om 10u en daar krijg je gewoon nix anders dan bier (hehe I love carnaval). Tegen een uur of 16/17 ben ik wel thuis hoor. Hoop ik. :D
Patrick L.

Zeg ff wat anders, wat willen jullie volgende week gaan doen?
donderdag TNM of vrijdag FNH (Burger King)?
:D
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Doe mij maar de mac met die opkomsten van de laatste tijd hoeven we ons niet te vertonen bij de BK.Laten we effe wachten dat we weer een beetje compleet zijn met allemaal onze renaults weer aan de rol hebben. wrooeeeeeeeeemmmm ppppfffffffff. Wilco is weg :D
marco

ja mac is wel oke ja ,ik ga me echt niet vertonen met 3 renaults :evil: ,de opkomst is de laatste tijd meer dan triest,pas als we allemaal aanwezig zijn wil ik me wel eens bedenken over de bk,voor nu liever de mac

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Same here.
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

He effe nog een vraagje aan ALLE tnm'ers .Ik weet nog toen ik een van de eerste keren kwam was het gewoon vet druk,en dat werd steeds meer en meer maar de laatste tijden BLOED tnm dood.Nu de vraag gaan we er iets aan doen ?gaat TNM weer bloeien .Nou als het aan mij ligt moet het weer gaan gebeuren bij deze.Mensen uit linne en omstreken donderdag weer bij de mac ,Mister uit gulpen een 21T mag er ook wel bij,Ger ik moet je nieuwe achterlichten nog zien van die engelsman misschien donderdag?En alle anderen Jongens go for it :wink: .Donderdag Geen 100% maar wel een 100% inzet om de opkomst te halen wie niet kan jammer maar mensen laten we het wel maar eens proberen .weer of geen weer altijd tnm weer.
marco

thats tha spirit wilco :D ,you go girl :lol: :lol: :lol:

greetz marco
Rob

Ollie schreef: Ik stel voor: deze donderdag 'klassieke' TNM, maar dan wel een opkomst van 100%!!!
En wie was er afgelopen 2 weken niet? :wink:

Maar Wilco, je kunt de mensen niet dwingen om te komen, en zodra het weer langer licht blijft zullen de mensen ook wel weer komen hoor. Maar iedereeen die tijd heeft zou idd wel moetn komen.
marco

ik heb het al eerder gezegt ,en ik blijf het zeggen,tha spirit is heel laag in limburg,jammer genoeg,ach ja ben blij dat er nog wat mensen de moeite nemen om te komen,maar als de opkomst zo laag blijft dan ga ik me een andere bezigheid zoeken voor op de donderdag avond :( ,hoop dat er weer eens wat meer mensen komen,en dan vooral ook die mensen die een keer zijn geweest,kom gewoon wat vaker is leuk en je hebt wat te doen op de donderdag avond,
Riël
Über-Spammer

Rustig aan :) de opkomst valt reuze mee alleen vallen er wat auto's uit. We zijn nooit met veel meer mensen geweest. Alleen met veel meer auto's :D en reken maar, als 't weer wat langer licht is idd, komt dat vanzelf. Zijn wij nie genoeg marco? :D Die 100 meter voor jou moeten er toch wel afkunnen, al stond je daar alleen? :lol:
marco

kijk met dat langer licht en zo vindt ik een beetje bullshit, als je alleen maar komt met goed weer en zonneschijn mag je van mij ook weg blijven ,sorry maar zo denk ik erover,ik sta achter iets als hobby of hoe je het ook wilt noemen ,of je staat er niet ,ik ben gewoon een echte renault freak,en ik verheug me echt op de donderdag om de renaultjes bij elkaar te zien ,daar doe ik het voor , regen,,sneeuw,,zon,,windt of weer ik ben er ,binnen is het toch lekker warm????
ach ja ikz ie wel

greetz marc
Riël
Über-Spammer

In 't donker zie je er niet veel van. Zomers is het gewoon aantrekkelijker voor de meesten. Maar zeg, wij zijn er toch 53x per jaar gewoon? :D
Patrick L.

nou nou, wordt weer wat overdreven vind ik. Niet iedereen kan altijd, ik zelf moet vaak werken s`avonds ,dus daar houd het al mee op helaas. Voor Ollie geldt dat ie de laatse 3 weken geen auto heeft gehad. Ik wil best vaker komen, maar dat kan niet altijd. Nu ik dat huis ga kopen denk ik dat ik er in april/mei ook niet veel zal zijn. Moet er dan zo gereageerd worden?
Ik probeer er de komende TNM zowiezo weer bij te zijn en Ollie zal er ook zijn na zijn werk.

Genoeg mensen dus om naar de Bk te gaan op vrijdag en mischien eens kennis te maken met dat andere clubje :wink:
Ollie

Ja ja mensen, het is zo ver...deze jongen kan jullie nu ook bijhouden bij uitstapjes!!! Vandaag op de terugweg van Eindhoven effe lekker rustig gewend aan de auto, daarna nog effe pa en daarna mijn schoonbroer getrakteerd op een hels ritje in mijn cliootje! Ze waren zeer te spreken erover :)
Morgen de hele dag werken jammergenoeg, maar zondag ga ik ff lekker poetsen en alles. Er moeten nog een aantal kleine dingetjes gebeuren aan de clio, hopelijk heb ik dat af voor donderdag. Dan mogen jullie hem aanschouwen! Dus vanaf deze donderdag ben ik er ook weer bij. Weliswaar pas na 21.30 jammergenoeg, maar ik kom wel hè!!!
Groeten van een gelukkige 16V rijder 8)
Gesloten