stinger

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Paskie

ja dat vind ik ook zo vreemd en als ze zouden meten bij de wielen krijg je weer t verhaal dat niet iedereen dezelfde maat velg/wiel/wielbasis heeft .

Nog ff en ze doen t met de hand met 2 stopwatches (zoals bij t schaatsen als de tijdmeting t niet meer doet) :) :) :)
-=Chuckie=-
Contacteer:

Nogmaals op flitsservice.nl staat veel info over dat "nieuwe" apparaat bovenin Nederland.
het is niet nieuw wordt al een tijdje getest door heel nederland(begon volgens mij in eindhoven) en het heet Optospeed.
Het werkt dmv contrast verandering en ja er is wel wat tegen te doen.
Op flitsservice onder reportages staan een aantal reportage's en op het forum staat ook veel info over de optospeed.
mark -19- 16v

hmmmm een stinger kunnen die gasten toch niet zien zitten zón mooie raamplakker zie je zitten dus dat is voor de poltie meteen een kennisgeving van die kerel is verkeerd bezig bekeuren die hap :( (zelfde als mobiel bellenin de auto hoor je ook niks van)

maare waar kan je nu in een 19 16v het beste je antenne en je antidiefstal slee plaatsen zodat mensen van buiten af het niet zien maar jij als bestuurer wel(niet die antenne natuurlijk :lol: )
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Paskie

Hee Marc ,
bij mij in de clio heb ik mn stinger in de asbak zitten (gelijk een goed excuus om mniet meer te roken in de auto 8) :) ) en de remote-unit achter de voorbumper ongeveer ter hoogte van de mistlamp.

De beste kant is de rechterkant(vanuit de auto gezien) maart ddordat er bij mij de claxon zat heb ik m aan de linkerkant geplaatst.

Dus krik eronder, opkrikken ,wielscherm loshalen en dan met 2 haakse hoekjes de remote-unit bevestigen aan die ijzeren beugel naast je mistlamp that's all.... t rottigste werk is nog t doorvoeren van de kabels naar binnen toe.

Mocht je er niet uit komen contact me dan ff dan help ik je ermee (kom zelf ook uit Arnhem)
Robke
Car: Lexus IS250

Let er wel op dat er niks van metaal voor het oog mag zitten. Dus als je een metallic lak hebt, zul je dat oog achter de grille moeten zetten ofzo, als je geen metallic lak hebt kun je hem gewoon achter de bumper zetten.

Ook moet je er goed op letten dat je het oog verticaal zet en dus niet horizontaal.

Succes.
-=Chuckie=-
Contacteer:

robclio16V schreef:Let er wel op dat er niks van metaal voor het oog mag zitten. Dus als je een metallic lak hebt, zul je dat oog achter de grille moeten zetten ofzo, als je geen metallic lak hebt kun je hem gewoon achter de bumper zetten.

Ook moet je er goed op letten dat je het oog verticaal zet en dus niet horizontaal.

Succes.
Liever achter metalic lak dan achter een gril.
een gril bevat meestal koolstof e.d. en de lamellen hebben een nadelige invloed op het signaal.
Heb zelf een Stinger en na veel testen is ie toch achter de bumper gekomen daar het beste resultaat
mark -19- 16v

-=Chuckie=- schreef:
robclio16V schreef:zetten.

dus van die antenne he ? ik heb hem gedemonteerd met 1 schroefgat boven en 1 onder dus dan was dat een verticale stand lijkt mij?

en werkte oke hoor
-=Chuckie=-
Contacteer:

mark -19- 16v schreef:
-=Chuckie=- schreef:
robclio16V schreef:zetten.

dus van die antenne he ? ik heb hem gedemonteerd met 1 schroefgat boven en 1 onder dus dan was dat een verticale stand lijkt mij?

en werkte oke hoor
Das goed beste resultaat krijg je ook als ie zo recht als mogelijk hangt
mark -19- 16v

heb vandaag geken maar ik kan geen goede plek vinden voor de antenne iemand enig idee waar ik die antenne zou kunne plaatsen en dan wel zo dat hij recht vooruit kijkt het gaat om een 19 16v
Plaats reactie