Nog ff en ze doen t met de hand met 2 stopwatches (zoals bij t schaatsen als de tijdmeting t niet meer doet)

Liever achter metalic lak dan achter een gril.robclio16V schreef:Let er wel op dat er niks van metaal voor het oog mag zitten. Dus als je een metallic lak hebt, zul je dat oog achter de grille moeten zetten ofzo, als je geen metallic lak hebt kun je hem gewoon achter de bumper zetten.
Ook moet je er goed op letten dat je het oog verticaal zet en dus niet horizontaal.
Succes.
dus van die antenne he ? ik heb hem gedemonteerd met 1 schroefgat boven en 1 onder dus dan was dat een verticale stand lijkt mij?-=Chuckie=- schreef:robclio16V schreef:zetten.
Ook moet je er goed op letten dat je het oog verticaal zet en dus niet horizontaal.
Das goed beste resultaat krijg je ook als ie zo recht als mogelijk hangtmark -19- 16v schreef:-=Chuckie=- schreef:dus van die antenne he ? ik heb hem gedemonteerd met 1 schroefgat boven en 1 onder dus dan was dat een verticale stand lijkt mij?robclio16V schreef:zetten.
en werkte oke hoor