Help wie kan mij helpen. Ik heb een Clio II fase II en nu wil ik een sport filter met twister inbouwen maar het probleem is dat het inlaat gat van mijn filter huis ovaal is en ik moet naar rond.Wie o wie heeft er een op lossing.
al vast bedankt. En het was gisteravond weer lekker druk in zoetermeer en niet zo koud als de week er voor.
[Clio]lucht filter
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik heb precies hetzelfde probleem....
Maar de aanzijgbuis kun je toch gewoon verbuigen? En dan eventueel nog extra vastzetten met een slengenklem ofzo.
Maar de aanzijgbuis kun je toch gewoon verbuigen? En dan eventueel nog extra vastzetten met een slengenklem ofzo.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Roep alle Clio2 rijders maar op!
-
Probleem had ik ook. Jeroen Luking heeft dat opgelost met een metalen tussenstukje.Marco V schreef:Help wie kan mij helpen. Ik heb een Clio II fase II en nu wil ik een sport filter met twister inbouwen maar het probleem is dat het inlaat gat van mijn filter huis ovaal is en ik moet naar rond.Wie o wie heeft er een op lossing.
al vast bedankt. En het was gisteravond weer lekker druk in zoetermeer en niet zo koud als de week er voor.
Werkt perfect !
Succes!
Kan je dat tussen stukje dan niet aan mijn geven dan ben ik ook van het probleem af[rsi]peerke schreef:Probleem had ik ook. Jeroen Luking heeft dat opgelost met een metalen tussenstukje.Marco V schreef:Help wie kan mij helpen. Ik heb een Clio II fase II en nu wil ik een sport filter met twister inbouwen maar het probleem is dat het inlaat gat van mijn filter huis ovaal is en ik moet naar rond.Wie o wie heeft er een op lossing.
Werkt perfect !
Succes!

-
Marco V schreef:[rsi]peerke schreef:Probleem had ik ook. Jeroen Luking heeft dat opgelost met een metalen tussenstukje.Marco V schreef:Help wie kan mij helpen. Ik heb een Clio II fase II en nu wil ik een sport filter met twister inbouwen maar het probleem is dat het inlaat gat van mijn filter huis ovaal is en ik moet naar rond.Wie o wie heeft er een op lossing.
Werkt perfect !
Succes!
en ik dan??![]()
Kan je dat tussen stukje dan niet aan mijn geven dan ben ik ook van het probleem af
-
en quoten is ook niet mijn sterkste kant , waarvoor vanzelfsprekend excuus
Is het heus waar?? je maakt me gek wat is het adres?(is er ook een web site van?) want ik wordt gek van dat gezoek naar iets wat ik er op kan doen.Mrtn schreef:Bij Veban hebben ze daar koppelstukken voor, die gaan van ovaal naar rond en zijn ongeveer 20cm lang, van rubber gewoon....
-
- Contacteer:
Gewoon ene föhn of verfabladeraar erop zetten en dan buigen, dat plastic is met een beetje verwarmen goed vervormbaar. Hebben we bij de rally clio ook gedaan, zit een pipercross paddestoel op...Tom schreef:is dat geen flexibele buis dan??? anders kun je die toch gewoon wat buigen!!
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
ik heb ook net even een foto erin geplaatst,
je moet naar profile gaan en daar onderin de balk het internet adres van de foto in copy pasten.
Als je het adres van de foto wilt weten doe je rechter muisknop op drukken, dan properties, en dan zie je het adres...
Hopelijk gaat het je lukken
succes
je moet naar profile gaan en daar onderin de balk het internet adres van de foto in copy pasten.
Als je het adres van de foto wilt weten doe je rechter muisknop op drukken, dan properties, en dan zie je het adres...
Hopelijk gaat het je lukken

succes
-
- Moderator
- Car: MB
dat noemen ze een avater. Doe eens een seach anders, zijn genoeg topics over.
<< HEt komt er op neer dat je een foto moet uitkiezen (of zelf hosten natuurlijk) die on-line staat. Vervolgens knip je de bron en deze plak je in je profile bij avater. Dat is alles >>
<< HEt komt er op neer dat je een foto moet uitkiezen (of zelf hosten natuurlijk) die on-line staat. Vervolgens knip je de bron en deze plak je in je profile bij avater. Dat is alles >>
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
helemaal mee eensdat noemen ze een avater. Doe eens een seach anders, zijn genoeg topics over.

[/quote]Emiel5 schreef:helemaal mee eensdat noemen ze een avater. Doe eens een seach anders, zijn genoeg topics over.
<< HEt komt er op neer dat je een foto moet uitkiezen (of zelf hosten natuurlijk) die on-line staat. Vervolgens knip je de bron en deze plak je in je profile bij avater. Dat is alles >>![]()
maar mijn foto staat niet op het net als ik het goed begrijp dat ik het daar van af moet halen
probeer deze site even http://picserver.student.utwente.nl/ hier kan je je foto`s online zetten en daarna als avatar gebruiken.