[Clio]lucht filter

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Marco V

Help wie kan mij helpen. Ik heb een Clio II fase II en nu wil ik een sport filter met twister inbouwen maar het probleem is dat het inlaat gat van mijn filter huis ovaal is en ik moet naar rond.Wie o wie heeft er een op lossing.
al vast bedankt. En het was gisteravond weer lekker druk in zoetermeer en niet zo koud als de week er voor.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ik heb precies hetzelfde probleem....
Maar de aanzijgbuis kun je toch gewoon verbuigen? En dan eventueel nog extra vastzetten met een slengenklem ofzo.
Cleaned Style
Projecttopic
Marco V

:( kan dan helemaal niemand mij helpen? Ik geloof daar helemaal niets van
Robert dB.

Roep alle Clio2 rijders maar op!
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Robert dB. schreef:Roep alle Clio2 rijders maar op!
*meld*
heb alleen nog geen luchtfilter
ik zat dit wel te volgen voor de toekomst ;)
[rsi]peerke

Marco V schreef:Help wie kan mij helpen. Ik heb een Clio II fase II en nu wil ik een sport filter met twister inbouwen maar het probleem is dat het inlaat gat van mijn filter huis ovaal is en ik moet naar rond.Wie o wie heeft er een op lossing.
al vast bedankt. En het was gisteravond weer lekker druk in zoetermeer en niet zo koud als de week er voor.
Probleem had ik ook. Jeroen Luking heeft dat opgelost met een metalen tussenstukje.

Werkt perfect !

Succes!
Marco V

[rsi]peerke schreef:
Marco V schreef:Help wie kan mij helpen. Ik heb een Clio II fase II en nu wil ik een sport filter met twister inbouwen maar het probleem is dat het inlaat gat van mijn filter huis ovaal is en ik moet naar rond.Wie o wie heeft er een op lossing.
Probleem had ik ook. Jeroen Luking heeft dat opgelost met een metalen tussenstukje.

Werkt perfect !

Succes!
Kan je dat tussen stukje dan niet aan mijn geven dan ben ik ook van het probleem af :lol:
Tom
Moderator
Car: MB

is dat geen flexibele buis dan??? anders kun je die toch gewoon wat buigen!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Mrtn
Car: R5GTT

Bij Veban hebben ze daar koppelstukken voor, die gaan van ovaal naar rond en zijn ongeveer 20cm lang, van rubber gewoon....
Mrtn = Maarten
[rsi]peerke

Marco V schreef:
[rsi]peerke schreef:

Werkt perfect !

Succes!

en ik dan?? :lol:

Kan je dat tussen stukje dan niet aan mijn geven dan ben ik ook van het probleem af :lol:
[rsi]peerke

en quoten is ook niet mijn sterkste kant , waarvoor vanzelfsprekend excuus
Marco V

Mrtn schreef:Bij Veban hebben ze daar koppelstukken voor, die gaan van ovaal naar rond en zijn ongeveer 20cm lang, van rubber gewoon....
Is het heus waar?? je maakt me gek wat is het adres?(is er ook een web site van?) want ik wordt gek van dat gezoek naar iets wat ik er op kan doen.
clio_rally
Contacteer:

Tom schreef:is dat geen flexibele buis dan??? anders kun je die toch gewoon wat buigen!!
Gewoon ene föhn of verfabladeraar erop zetten en dan buigen, dat plastic is met een beetje verwarmen goed vervormbaar. Hebben we bij de rally clio ook gedaan, zit een pipercross paddestoel op...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Marco V

Zijn er nog diehards die vanavond naar zoetermeer gaan om lekker te ouwe hoeren over alles en nog wat en natuurlijk.
Marco V

Marco V schreef:Zijn er nog diehards die vanavond naar zoetermeer gaan om lekker te ouwe hoeren over alles en nog wat en natuurlijk.
En hoe zet ik ingodsnaam een fototje onder mn naam?
Emiel5

ik heb ook net even een foto erin geplaatst,
je moet naar profile gaan en daar onderin de balk het internet adres van de foto in copy pasten.
Als je het adres van de foto wilt weten doe je rechter muisknop op drukken, dan properties, en dan zie je het adres...
Hopelijk gaat het je lukken :p

succes
Tom
Moderator

dat noemen ze een avater. Doe eens een seach anders, zijn genoeg topics over.

<< HEt komt er op neer dat je een foto moet uitkiezen (of zelf hosten natuurlijk) die on-line staat. Vervolgens knip je de bron en deze plak je in je profile bij avater. Dat is alles >>
Emiel5

<< HEt komt er op neer dat je een foto moet uitkiezen (of zelf hosten natuurlijk) die on-line staat. Vervolgens knip je de bron en deze plak je in je profile bij avater. Dat is alles >>
helemaal mee eens :p [/quote]
Marco V

Emiel5 schreef:

helemaal mee eens :p
[/quote]

maar mijn foto staat niet op het net als ik het goed begrijp dat ik het daar van af moet halen
Tom
Moderator

Hij MOET on-line staan, Anders is het niet mogelijk.
Marco V

Tom schreef:Hij MOET on-line staan, Anders is het niet mogelijk.
Mmmmmm oke nu snap ik het. maar nu nog online zetten :( :( waar doe ik dat. Misschien denk je wat een ei maar :( :( dit is allemaal nieuw voor mij
Ron RS

probeer deze site even http://picserver.student.utwente.nl/ hier kan je je foto`s online zetten en daarna als avatar gebruiken. :)
Ron RS

je moet je trouwens wel even aanmelden,maar het is gewoon gratis.
Marco V

Ron RS schreef:je moet je trouwens wel even aanmelden,maar het is gewoon gratis.
Plaats reactie