nou dan heb ik ernaast gezeten,ken gebeurenM.Paulssen schreef:Hoi,
Ik ben Maurice van die blauwe vijf uit Linne. Ik heb even een vraagje aan Marco, denk jij dat ik met 1,8 bar rij zonder andere sproeiers en andere aanpassingen? Dan heb jij het bij deze mis, met zo'n hoge druk en zonder andere sproeiers zou de motor het niet lang houden, omdat de brandstof tevens een koelende werking heeft. De caburateur is voorzien van een grotere venturi, grotere hoofdsproeier, grotere tweede verrijking, andere remluchtsproeier enz. Tevens is de auto voorzien van een alu. intercooler van cosworth 4*4 (deze heeft dubbele cap.) radiateur van vijf diesel, 13 rij's 33 cm lange oliekoeler en zo kan ik nog wel even doorgaan.
ik zou jou dit graag in Maastricht of op een meeting willen laten zien en eventueel uitleg geven.
groetjes Maurice
Ik ben er dus niet bij donderdag/vrijdag.Patrick L. schreef:helaas, kan niet mee, heb avonddienstmarco schreef:oke wie is ervoor om inplaats van donderdag vrijdag af te spreken en dan naar de burger king te gaan in kerkrade
voorstanders
marco
rob
wilco
wie volgt er in het rijtje![]()
en de BK ligt nog wel zo dichtbij
Sorry jonges, maar ik denk niet dat ik donderdag noch vrijdag kan komen ivm een verhoogde lichaamstempmarco schreef:bert ik denk dat het vrijdag wordt joh,lekker naar de burger king,mensen wie gaan er nu nog mee????
of gaan alleen wilco rob en ikke?????
Rob beterschap! dat die moesson in je neus snel voorbij zal trekkenRob (R5B) schreef:Sorry jonges, maar ik denk niet dat ik donderdag noch vrijdag kan komen ivm een verhoogde lichaamstempmarco schreef:bert ik denk dat het vrijdag wordt joh,lekker naar de burger king,mensen wie gaan er nu nog mee????
of gaan alleen wilco rob en ikke?????En een neus waar meer water uit komt dan een stortbui in Indonesie tijdens het regenseizoen
![]()
Ollie -> heb je je nu een 16v?
gooi die 32en een halve euro in je benzine tank, heb je de reis er bijna uitwilco blue schreef:rob beter schap .Oja de staatsloterij heeft geluk in eijsden gebracht hahaha we hebben 32,50 gewonnen.De 5 word dus uitgebouwd.He zal er iets goeds te koop zijn 2 maart ?neem denk ik dan wel het bedrag mee.
Patrick L. schreef:shit,zit net op mijn rooster te koekeloeren, volgende week donderdag en vrijdag ook weer avonddienst, weer geen TNM
Of die wat ziek zijn.marco schreef:vette opkomst,ach ja zo onderscheiden de die hards zich van de watjes![]()
![]()
![]()
met uitzondering voor mensen die moeten werken![]()