Greetz, Kenny
[R5GTT]Koppeling
Mijn koppeling begint serieus door te slippen:evil: Binnenkort ander steken. Ik heb nog een nieuwe liggen. Mijn vraag is nu hoe da zit met die nummer die op de drukgroep staat. Wat betekent da nu juist? Op die nieuwe die ik van plan ben om te steken staat op 200CP3000 . Past deze koppeling wel in m'n GT?
Greetz, Kenny
Greetz, Kenny
gewoon een nieuwe drukgroep en lager bestellen
van een volvo 1.7 turbo bij de automaterialenzaak
op de hoek.
als koppelingsplaat een sinterplaat nemen van o.m.p.
is dezelfde als van een 16v of williams en gewoon te koop bij een goed tuning adres
never nooit geen problemen weer.
van een volvo 1.7 turbo bij de automaterialenzaak
op de hoek.
als koppelingsplaat een sinterplaat nemen van o.m.p.
is dezelfde als van een 16v of williams en gewoon te koop bij een goed tuning adres
never nooit geen problemen weer.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
en die platen die ze bij http://www.autosportcompany.nl verkopen zijn die ook ok? omp is volgens mij wel wat duurder maar daarvoor ook zoveel beter dan deze???? mijna gaat ook op namelijk en zat er aan te denken om er originele in te doen maar dat lijkt me toch maar niet zo een fijn idee aangezien mijn rijstijl 

-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: zo 22 sep 2002 18:44
- Locatie: Zevenhuizen Turbo`s: Garrett T3 vs GT32
- Contacteer:
Ik zou maar gewoon een powerclutch van sachs kopen,
Weet je zeker dat je iets goed hebt en is vergelijkbaar wel net zo duur.misschien nog wel goedkoper.
Ik ben zelf niet erg te spreken over koppelings spullen van omp.
En een druk groep van een volvo gaat ook slippen bij
180+ pk
Een power clutch niet!!
Weet je zeker dat je iets goed hebt en is vergelijkbaar wel net zo duur.misschien nog wel goedkoper.
Ik ben zelf niet erg te spreken over koppelings spullen van omp.
En een druk groep van een volvo gaat ook slippen bij
180+ pk

Een power clutch niet!!
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: zo 22 sep 2002 18:44
- Locatie: Zevenhuizen Turbo`s: Garrett T3 vs GT32
- Contacteer:
Beetje goeie auto materialenzaak verkopen de powerclutch.
Zijn voor vele type auto`s verkrijgbaar.
Kijk even wat je er voor moet betalen,misschien kan ik hem goedkoper aanbieden voor je.
Zijn voor vele type auto`s verkrijgbaar.
Kijk even wat je er voor moet betalen,misschien kan ik hem goedkoper aanbieden voor je.
-
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
- Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
- Contacteer:
Martin,
Jeroen gaat bij mij er ook een Sachs Powerclutch inzetten. Dus dan laat ik m'n bevindingen wel even weten hier.
Maar het duurt nog 2 maandjes ofzo. Want eerst blokkie getuned en daarna omlepelen....
Jeroen gaat bij mij er ook een Sachs Powerclutch inzetten. Dus dan laat ik m'n bevindingen wel even weten hier.
Maar het duurt nog 2 maandjes ofzo. Want eerst blokkie getuned en daarna omlepelen....
Drive it like you stole it
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Ja, ik heb ook zon Sachs Powerclutch voor mn GT liggen. Maar heb er nog geen ervaring mee. Ik hoor hier wel van JL dat ze goed zijn dus!
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
kun je inderdaad zo inbouwen, maar ik weet al niet meer hoe duur.......
160 euro??????????????????? met korting?????
geloof ik...............
160 euro??????????????????? met korting?????
geloof ik...............
He Kenny, ik zie dat je uit Hasselt komt.
We (Limburgers) hebben iedere donderdag een mini meeting in Maastricht. Ik zou zeggen kom eens langs. Zie hier voor meer info :
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 74#1196574
We (Limburgers) hebben iedere donderdag een mini meeting in Maastricht. Ik zou zeggen kom eens langs. Zie hier voor meer info :
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 74#1196574
-
- Berichten: 236
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Locatie: Limburg
Ik heb hem laatst gekocht en ben bezig met het vervangen. Ik heb 144 Euro betaald met korting bij een automaterialenzaak.
P.s.: wel voor een Clio 16V
P.s.: wel voor een Clio 16V
haha ik moet er nog mee wachten het schijnt niet ff in een dagje voor de deur te kunnen heb ik me laten vertellen dus hij moet naar een garage met brug ofzo en ik heb et nog nooit gedaan. hoe doen jullie dat altijd dan?
ik leesde bij je introductie dat je pa bij BENNY RAEPERS gewerkt heeftKennyGTT schreef:Mijn koppeling begint serieus door te slippen:evil: Binnenkort ander steken. Ik heb nog een nieuwe liggen. Mijn vraag is nu hoe da zit met die nummer die op de drukgroep staat. Wat betekent da nu juist? Op die nieuwe die ik van plan ben om te steken staat op 200CP3000 . Past deze koppeling wel in m'n GT?
Greetz, Kenny
dusssssssssssssss 1 adres ,Benny heeft er van alle soorten(mijne komt ook van hem aan alpine A6110 koppeling aangepast aan 21Turbo)aan dumpingsprijzen,of kan er tenmiste toch goed aangeraken
powerclutch gedoe ook, slipt al bij 210 pk heb ik na 1 maand moeten vervangen.Jeroen Lubking schreef:Ik zou maar gewoon een powerclutch van sachs kopen,
Weet je zeker dat je iets goed hebt en is vergelijkbaar wel net zo duur.misschien nog wel goedkoper.
Ik ben zelf niet erg te spreken over koppelings spullen van omp.
En een druk groep van een volvo gaat ook slippen bij
180+ pk![]()
Een power clutch niet!!
Ja die ik nu heb liggen komt van bij Benny.
Een gewone koppeling is goed voor gewoon op de weg rond te bollen.
In m'n 11 steekt nu een sterkere drukgroep. Benny zei maar van zo'n koperen schijfke te steken. Maar da kost veel. zelfs met een procentje.
Een gewone koppeling is goed voor gewoon op de weg rond te bollen.
In m'n 11 steekt nu een sterkere drukgroep. Benny zei maar van zo'n koperen schijfke te steken. Maar da kost veel. zelfs met een procentje.
vraag hem dan of hij zoals bij mij geen aanpassingen van koppeling kan doen(mijn kwam van A6110)anders mail ik je een nummer door van Gerd Verstrepen die kan er wel aangeraken(prepareerd er eentje voor een rallypiloot)KennyGTT schreef:Ja die ik nu heb liggen komt van bij Benny.
Een gewone koppeling is goed voor gewoon op de weg rond te bollen.
In m'n 11 steekt nu een sterkere drukgroep. Benny zei maar van zo'n koperen schijfke te steken. Maar da kost veel. zelfs met een procentje.
wat ik adviseer met die sinterplaat gaat echt wel goed werken hoor bij een kameraad van mij hebben we het ook gemonteerd en werkt echt super.
neem voor straat gebruik echter wel die met 4 platen
en veren.
never nooit geen problemen meer!!!!!!!!!!!!!!!!
neem voor straat gebruik echter wel die met 4 platen
en veren.
never nooit geen problemen meer!!!!!!!!!!!!!!!!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: zo 22 sep 2002 18:44
- Locatie: Zevenhuizen Turbo`s: Garrett T3 vs GT32
- Contacteer:
Das nie zo mooi gillegille (mountainbike) schreef:powerclutch gedoe ook, slipt al bij 210 pk heb ik na 1 maand moeten vervangen.Jeroen Lubking schreef:Ik zou maar gewoon een powerclutch van sachs kopen,
Weet je zeker dat je iets goed hebt en is vergelijkbaar wel net zo duur.misschien nog wel goedkoper.
Ik ben zelf niet erg te spreken over koppelings spullen van omp.
En een druk groep van een volvo gaat ook slippen bij
180+ pk![]()
Een power clutch niet!!

maare jij heb ook iets meer nm over je beschikking met je 21
Ik heb met een power clutch 236nm en 218 pk geen problemen gehad met mijn gtt!

Moet ik wel zeggen dat ik niet overdreven veel met mijn gtt heb gereden,lag meer uit elkaar dan dattie reed!!(testen,testen testen
Tja Merijn, ik zit in de zelfde fase, ik ga over 2 weken mn koppeling+drukgroep vervangen, maar ik ga zelf t liefst voor org. Renault, maar ja ik rijd wel met 1,2 bar, en misschien kan ik beter wat anders erinzetten....?Merijn schreef:Mag ik er effe tussendoor?
De koppeling van mijn Willi gaat binnenkort vervangen worden. Wat denken jullie: standaard of iets speciaals?
Uuuhm, Roy wat heb jij erin liggen dan? En wat voor "anders"zou ik er dan in moeten doen?Roy (Signaalkabel) schreef:Ivo als ik jou was zou ik gelijk een andere koppeling monteren.
Een standaard koppeling slipt zo weer.