Hoi Tom na even snel zoeken vond ik dit op deze site:
http://autoschade.terbergauto.nl/index.html
"Wanneer u schade aan uw voertuig hebt, is de kans aanwezig dat de carrosserie van de auto is ontzet.
Om de carrosserrie van uw auto aan de fabrieksnormen te laten voldoen, beschikt Terberg Autoschade Service B.V. over een richtbank met laser, voor meetkundige precisie. Door het gebruik van de laser kan zeer eenvoudig worden geconstateerd wanneer uw voertuig niet aan de gestelde fabrieksnormen voldoet, ook als het ogenschijnlijk lijkt dat alles recht staat. Dit betekent dat uw auto na het schadeherstel blijft voldoen aan de fabriekseisen, en uw veiligheid blijft gewaarborgd.
Op de richtbank kan ook een mallen-set worden geplaatst. Aan de onderzijde van het voertuig bevinden zich bepaalde punten die overeenkomen met de tekening/mallenset van het desbetreffende voertuig/merk."
[Williams] Zwakke punten?
-
kewl Tom! Behoud je je GTT dan evengoed?!Tom schreef:tja, weer eens een ouder topic omhoog halen. Ik zit er serieus over te denken om ook een williams aan te schaffen zeer binnenkort.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Vraag eens aan JL of hij in de buurt een goede schadehersteller weet, (vast wel) die zou er ook ff naar kunnen kijken. misschien wel een afspraak maken omdat ze de juiste mal moeten opzetten of iets.
Mocht het zo zijn datje een schadehersteller moet hebben PM me dan misschien weet ik nog wel iemand
Gr. Frits
Mocht het zo zijn datje een schadehersteller moet hebben PM me dan misschien weet ik nog wel iemand
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Zegguh...Tom, als je GTT in de aanbieding komt...
je weet me te vinden...

Ik denk dat hij hem gaat inruilen bij JL in Rotterdam, ik geloof dat hij aardig wat terug krijgt voor die auto.
Ik heb al gevraagd of hij zijn audio wil verkopen (woofer / achterspeakers / versterker) maar omdat het nogal goed spul is kan hij dat beter ombouwen in die Willy.
Maar eigenlijk moeten we met z'n allen zorgen dat die auto nog wel op de FNO blijft
dus Haas......
Ik heb al gevraagd of hij zijn audio wil verkopen (woofer / achterspeakers / versterker) maar omdat het nogal goed spul is kan hij dat beter ombouwen in die Willy.
Maar eigenlijk moeten we met z'n allen zorgen dat die auto nog wel op de FNO blijft

Laatst gewijzigd door jpp_GTX op di 28 jan 2003 9:36, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
De willie is van een monteur die sinds kort bij mij werkt.De schade is bij de renault dealer (zeeuw)
Gerepareert waar hij heeft gewerkt.
Ik weet wat dit heeft gekost en heb ook zelf gezien hoe het gedaan is.
Ik durf hier persoonlijk garantie op te geven dat het goed gebeurt is!!
Het ziet er uit als of die net uit de fabriek komt rollen,is niet van nieuw te onder scheiden.
Ik kan eventueel ook wel een anwb keuring regelen.
Gerepareert waar hij heeft gewerkt.
Ik weet wat dit heeft gekost en heb ook zelf gezien hoe het gedaan is.
Ik durf hier persoonlijk garantie op te geven dat het goed gebeurt is!!
Het ziet er uit als of die net uit de fabriek komt rollen,is niet van nieuw te onder scheiden.
Ik kan eventueel ook wel een anwb keuring regelen.
Ik heb in twee jaar 10.000 euro in die Kadett van mij gestoken, maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik daar 8000 euro voor ga vangen als ik em verkoop.
Doe ik natuurlijk niet, maar ok. Stel dat ik em zou willen verkopen.
Doe ik natuurlijk niet, maar ok. Stel dat ik em zou willen verkopen.

-
hmmmz errug goedkoop!Tom schreef:tja Jeroen, ik vind dan toch nog iets vreemd.
aug 95. phase 2
helemaal overgespoten
blok 15000 km, alles vervangen nieuwe bak
en dan 8000

-
Ik heb in twee jaar 10.000 euro in die Kadett van mij gestoken
Niet slim, had ze maar in een Renault gestoken........

[quote="jpp_GTX"]Hoi Tom na even snel zoeken vond ik dit op deze site:
"Wanneer u schade aan uw voertuig hebt, is de kans aanwezig dat de carrosserie van de auto is ontzet.
Om de carrosserrie van uw auto aan de fabrieksnormen te laten voldoen, beschikt Terberg Autoschade Service B.V. over een richtbank met laser, voor meetkundige precisie. Door het gebruik van de laser kan zeer eenvoudig worden geconstateerd wanneer uw voertuig niet aan de gestelde fabrieksnormen voldoet, ook als het ogenschijnlijk lijkt dat alles recht staat. Dit betekent dat uw auto na het schadeherstel blijft voldoen aan de fabriekseisen, en uw veiligheid blijft gewaarborgd.
Op de richtbank kan ook een mallen-set worden geplaatst. Aan de onderzijde van het voertuig bevinden zich bepaalde punten die overeenkomen met de tekening/mallenset van het desbetreffende voertuig/merk."[/quote]
Koop nooit een williams of 16V die schade heeft gehad en al helemaal niet die waarschijlijk krom is geweest. De Carroserie van deze auto's hebben zo ie zo al veel te lijden.
Op de richtbank kan ook een mallen-set worden geplaatst. Aan de onderzijde van het voertuig bevinden zich bepaalde punten die overeenkomen met de tekening/mallenset van het desbetreffende voertuig/merk."[/quote]
Koop nooit een williams of 16V die schade heeft gehad en al helemaal niet die waarschijlijk krom is geweest. De Carroserie van deze auto's hebben zo ie zo al veel te lijden.
explain, want deze logica volg ik ff niet....Tune2burn schreef:Koop nooit een williams of 16V die schade heeft gehad en al helemaal niet die waarschijlijk krom is geweest. De Carroserie van deze auto's hebben zo ie zo al veel te lijden.
-
- Contacteer:
Ik ken de eigenaar inmiddels al een aantal jaar,en weet ook een beetje hoe die is.Tom schreef:tja Jeroen, ik vind dan toch nog iets vreemd.
aug 95. phase 2
helemaal overgespoten
blok 15000 km, alles vervangen nieuwe bak
en dan 8000

Als hij de williams voor 8000 verkoopt is die er vanaf en heeft het hem vrij weinig gekost om er gereden te hebben.En hij heeft er nog 1 staan en hij heeft een vriendin!!!
Je kent het wel huisje,boompje,beestje.
Het zit namelijk zo Haas, 16V en vooral de willie zijn snelle auto's waar niet in is gereden door een oud oma-tje. Dit wil zeggen dat de carrasorie ook veel te lijden heeft gehad. Als een auto is recht getrokken lijkt er niks aan de hand maar het materiaal is ontzettend verzwakt door dat het kristal rooster van het metaal kapot is. Denk maar niet dat dit material je nog kan beschermen tijdens een ongeval. Het breekt meteen bros.Daarnaast hoe veel expert ze ook zijn, Een auto die scheef is geweest is nooit meer in de oude staat terug te krijgen.