[Williams] Zwakke punten?
Ik sta op het punt om te gaan kijken naar een Clio Williams uit 1993. Nu vroeg ik me af wat de aandachtspunten zijn voor zo'n auto, want ik heb geen ervaring met Clio's. Dus, heren Williams-rijders: Waar moet ik goed op letten?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
hoe is het nou met jouw msn??
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Jij bent waarschijnlijk het zwakste punt...lees het zo: je bent direct verkocht (als het een nette is tenminste).
Maargoed, tov een 16v zijn er niet echt bijzondere dingen.
Maargoed, tov een 16v zijn er niet echt bijzondere dingen.
Aankoopadvies Renault Clio 16V/ willy
Carrosserie
· Achterschermen let op roest op de achterschermen ze hebben dit bijna allemaal (althans de geïmporteerde versies)
· Schades let op of de bumpers goed recht zitten vaak al een teken van schade
· Kijk op de brug of de kokerbalken nog netjes recht zijn, vouwen en knikken duiden op schades.
· Dorpels roest hoewel dit niet vaak voorkomt heb ik het wel al eens gezien
· Achterklep roest ter hoogte van slot bevestiging aan de binnenkant
· Verder algehele staat deukjes krasjes enz.
Interieur
· Voorstoelen bij deze wil de rugleuning het wel eens begeven TIP: even doen alsof je iemand achterin in laat stappen dit moet soepel gaan.
· Kijk onder de bekleding in de kofferbak voor eventuele schade verleden ribbels moeten recht zijn, tevens wil hier nog wel eens water onder te vinden zijn.
Motor
· Kijk in motorruimte of deze schoon is of dat er overal olie ligt, is redelijk gevoelig voor olie lekkage.
· Naast de accu zitten zekeringen en relais trek het zwarte bakje open en je weet of er aan deze auto in het verleden geknoeid is als het er niet netjes uitziet.
· Bij koude motor harde tikkende klepstoters dit hoor je duidelijk, maar moet weg trekken als de motor op bedrijfstemperatuur komt.
· Let op de oliemeter, er hoort tot vlak onder het maximum olie in te zitten, anders bijvullen voor de proefrit.
· Koppakking let op bruine drab in koelvloeistof vat en borrelen van koelvloeistof in expansie vat.
· De motor mag geen druppel koelvloeistof verbruiken, wederom lekke koppakking.
Versnellingsbak
· Clio’s voor 93 zwakke versnellingsbak vaak gaan de synchrone ringen kapot zeer duren reparaties.
· Zou soepel moeten schakelen.
· Licht rammelen bij accelererend insturen duidt meestal op binnenkort versleten kruiskoppelingen. Niet te verwarren met een rammelend uitlaatsysteem, wat niet helemaal vrij hangt in de bochten.
Overige onderdelen
· Wiellagers willen nog wel eens kapot gaan.
· Fusee kogels zit vaak spelling op.
· Stuurhuis let op dat er geen spelling op het stuur zit.
· Veel 16V's zijn verlaagd, check of je wielen vrij kunnen draaien tijdens maximaal inveren en/of maximale wieluitslag. Inveren geldt ook voor achterwielen. Let daarnaast op de wegligging van sterk verlaagde Clio's.
Proefrit
· Koop NOOIT een Clio 16V zonder een proefrit te hebben gemaakt!!! En zorg dat je zelf een stuk stuurt, dus niet alleen er naast zitten.
· Een koude motor heeft een extreem hoge oliedruk, voorzichtig warm rijden, op bedrijfstemperatuur zakt de oliedruk.
· Let tijdens het rijden op het volgende: Oliedruk (meest rechtse meter) Bij warme motor (100graden olie temp.) zou deze bij een toerental van 4000 toeren minstens 2,5 bar zijn. Is dit niet zo NIET kopen indien lagere oliedruk.
· Olie temp zou niet boven 120graden mogen komen.
· Koelvloeistof temperatuur dit is zeer verschild bij de Clio de een word wel warm en de ander niet, maar zou op de snelweg niet hoger als de helft van de meter moeten komen.
· Als je een stuk hebt gereden even stil gaan staan en de motor uitzetten, vervolgens onder de motorkap kijken naar koelvloeistof vat ziet u niets raar is het goed, maar borrelt het is de koppakking kapot. NIET kopen.
· Probeer een paar bochten iets harder te nemen dan dat je normaal zou doen, dit om te testen of wiellager aandrijfassen en fuseekogels te checken. Hoort u vreemde geluiden (tikken, bonken, scheurende enz) is er iets niet goed. Laat dit eerst oplossen al voor U een beslissing maakt.
· Let goed tijdens het rijden of hij wel spoort, daarmee bedoel ik of hij niet een kant optrekt of overgevoelig is voor spoorvorming. (bij banden groter als 195 is dit moeilijker te bepalen.)
· Let op spelling op het stuur tijdens het rijden, dit mag eigenlijk niets zijn tot een enkele millimeter.
Overige opmerkingen
· Naarmate een Clio meer getuned is, zal hij sneller slijten, meer en duurder onderhoudt vergen. (De plezierfactuur gaat weliswaar ook omhoog.)
· Kilometerstand een Clio blok gaat gem. 250.000 km mee mits goed onderhouden.
· Ze zijn duur in onderhoud als men zelf niet kan sleutelen, kleine motorruimte met hele grote motor.
· Een genot om in te rijden
· Probeer er eerst een paar uit je zal merken dat geen van alle hetzelfde rijd en neem de beste.
· Neem indien mogelijk iemand mee die er verstand van heeft. Er zullen hier altijd wel mensen zijn die best met je mee willen gaan om er een te testen.
· Let op katvervangers en APK, met gechipte Clio's die een katvervanger hebben, moet de trukendoos open om ze door de APK te krijgen. Dit is wel te realiseren, maar een extra inspanning waarmee je rekening moet houden
Carrosserie
· Achterschermen let op roest op de achterschermen ze hebben dit bijna allemaal (althans de geïmporteerde versies)
· Schades let op of de bumpers goed recht zitten vaak al een teken van schade
· Kijk op de brug of de kokerbalken nog netjes recht zijn, vouwen en knikken duiden op schades.
· Dorpels roest hoewel dit niet vaak voorkomt heb ik het wel al eens gezien
· Achterklep roest ter hoogte van slot bevestiging aan de binnenkant
· Verder algehele staat deukjes krasjes enz.
Interieur
· Voorstoelen bij deze wil de rugleuning het wel eens begeven TIP: even doen alsof je iemand achterin in laat stappen dit moet soepel gaan.
· Kijk onder de bekleding in de kofferbak voor eventuele schade verleden ribbels moeten recht zijn, tevens wil hier nog wel eens water onder te vinden zijn.
Motor
· Kijk in motorruimte of deze schoon is of dat er overal olie ligt, is redelijk gevoelig voor olie lekkage.
· Naast de accu zitten zekeringen en relais trek het zwarte bakje open en je weet of er aan deze auto in het verleden geknoeid is als het er niet netjes uitziet.
· Bij koude motor harde tikkende klepstoters dit hoor je duidelijk, maar moet weg trekken als de motor op bedrijfstemperatuur komt.
· Let op de oliemeter, er hoort tot vlak onder het maximum olie in te zitten, anders bijvullen voor de proefrit.
· Koppakking let op bruine drab in koelvloeistof vat en borrelen van koelvloeistof in expansie vat.
· De motor mag geen druppel koelvloeistof verbruiken, wederom lekke koppakking.
Versnellingsbak
· Clio’s voor 93 zwakke versnellingsbak vaak gaan de synchrone ringen kapot zeer duren reparaties.
· Zou soepel moeten schakelen.
· Licht rammelen bij accelererend insturen duidt meestal op binnenkort versleten kruiskoppelingen. Niet te verwarren met een rammelend uitlaatsysteem, wat niet helemaal vrij hangt in de bochten.
Overige onderdelen
· Wiellagers willen nog wel eens kapot gaan.
· Fusee kogels zit vaak spelling op.
· Stuurhuis let op dat er geen spelling op het stuur zit.
· Veel 16V's zijn verlaagd, check of je wielen vrij kunnen draaien tijdens maximaal inveren en/of maximale wieluitslag. Inveren geldt ook voor achterwielen. Let daarnaast op de wegligging van sterk verlaagde Clio's.
Proefrit
· Koop NOOIT een Clio 16V zonder een proefrit te hebben gemaakt!!! En zorg dat je zelf een stuk stuurt, dus niet alleen er naast zitten.
· Een koude motor heeft een extreem hoge oliedruk, voorzichtig warm rijden, op bedrijfstemperatuur zakt de oliedruk.
· Let tijdens het rijden op het volgende: Oliedruk (meest rechtse meter) Bij warme motor (100graden olie temp.) zou deze bij een toerental van 4000 toeren minstens 2,5 bar zijn. Is dit niet zo NIET kopen indien lagere oliedruk.
· Olie temp zou niet boven 120graden mogen komen.
· Koelvloeistof temperatuur dit is zeer verschild bij de Clio de een word wel warm en de ander niet, maar zou op de snelweg niet hoger als de helft van de meter moeten komen.
· Als je een stuk hebt gereden even stil gaan staan en de motor uitzetten, vervolgens onder de motorkap kijken naar koelvloeistof vat ziet u niets raar is het goed, maar borrelt het is de koppakking kapot. NIET kopen.
· Probeer een paar bochten iets harder te nemen dan dat je normaal zou doen, dit om te testen of wiellager aandrijfassen en fuseekogels te checken. Hoort u vreemde geluiden (tikken, bonken, scheurende enz) is er iets niet goed. Laat dit eerst oplossen al voor U een beslissing maakt.
· Let goed tijdens het rijden of hij wel spoort, daarmee bedoel ik of hij niet een kant optrekt of overgevoelig is voor spoorvorming. (bij banden groter als 195 is dit moeilijker te bepalen.)
· Let op spelling op het stuur tijdens het rijden, dit mag eigenlijk niets zijn tot een enkele millimeter.
Overige opmerkingen
· Naarmate een Clio meer getuned is, zal hij sneller slijten, meer en duurder onderhoudt vergen. (De plezierfactuur gaat weliswaar ook omhoog.)
· Kilometerstand een Clio blok gaat gem. 250.000 km mee mits goed onderhouden.
· Ze zijn duur in onderhoud als men zelf niet kan sleutelen, kleine motorruimte met hele grote motor.
· Een genot om in te rijden
· Probeer er eerst een paar uit je zal merken dat geen van alle hetzelfde rijd en neem de beste.
· Neem indien mogelijk iemand mee die er verstand van heeft. Er zullen hier altijd wel mensen zijn die best met je mee willen gaan om er een te testen.
· Let op katvervangers en APK, met gechipte Clio's die een katvervanger hebben, moet de trukendoos open om ze door de APK te krijgen. Dit is wel te realiseren, maar een extra inspanning waarmee je rekening moet houden
Iemand nog wat toe te voegen?
Ik heb dit ooit voor een vriend van mij gemaakt toen ik niet mee kon gaan kijken.
Indien er toevoegingen zijn zal ik dat ook in dit verhaal op nemen om ooit iemand anders opweg te helpen.

Ik heb dit ooit voor een vriend van mij gemaakt toen ik niet mee kon gaan kijken.
Indien er toevoegingen zijn zal ik dat ook in dit verhaal op nemen om ooit iemand anders opweg te helpen.
Dat kan aan verschilde dingen liggen.oxje schreef:Hoe zit dat met die spoorvorming, heb ik nogal es last van, en voor zit maar 195 (achter 185, vreemd genoeg)
Heb je spelling op het stuur?
Als je volgas weg trek, trek ie dan een kant of alle kanten op?
Dan gaat ie gewoon rechtdoorMickael schreef:Dat kan aan verschilde dingen liggen.oxje schreef:Hoe zit dat met die spoorvorming, heb ik nogal es last van, en voor zit maar 195 (achter 185, vreemd genoeg)
Heb je spelling op het stuur?
Als je volgas weg trek, trek ie dan een kant of alle kanten op?

Maar hij pakt mij een beetje tevaak een spoortje op, en soms trekt ie ook gewoon tijdens het rijden een beetje naar links, terwijl ie pas uitgelijnd is, vind ik dat niet kunnen.
Maargoed, er wil hier iemand zwakke punten van een willy weten!

Don't walk the grass... smoke it
Kijk ff of je stabilisator stang goed vast zit. Deze willen nog wel eens los gaan of afbreken.oxje schreef:Dan gaat ie gewoon rechtdoorMickael schreef:Dat kan aan verschilde dingen liggen.oxje schreef:Hoe zit dat met die spoorvorming, heb ik nogal es last van, en voor zit maar 195 (achter 185, vreemd genoeg)
Heb je spelling op het stuur?
Als je volgas weg trek, trek ie dan een kant of alle kanten op?
Maar hij pakt mij een beetje tevaak een spoortje op, en soms trekt ie ook gewoon tijdens het rijden een beetje naar links, terwijl ie pas uitgelijnd is, vind ik dat niet kunnen.
Maargoed, er wil hier iemand zwakke punten van een willy weten!
Als ik het goed heb is het een stangetje naast je voorwiel (binnenkant).
Ik denk wel dat ie zo wel ff genoeg heeft om hem te beoordelen.
Plus het is een verdere uitleg van het verhaal
kijk ook, maar dat geld niet speciaal voor de williams, naar slijtage plekken en kilometerstand.
bijv, de zitting van de bestuurder stoel, de matjes, de pook, het stuur. Hoe rolt de gordel op ?
als die op 100.000 staat en de gordel rolt niet meer lekker op dan klopt er dus iets niet, of een gare pook met nieuwe matjes betekent dat er al een mattenset doorheen is gegaan. Hoeft allemaal niet erg te zijn maar het geeft je vaak een betere indicatie van hoeveel er mee gereden is dan de kilometerstand.
en het aller aller aller belangerijkste, neem iemand mee die een williams maar niets vind, of die er veel vanaf weet. Iig iemand die niet 'verliefd' word, wat jou waarschijnlijk wel gebeurt. Hij kan je dan op de slechte punten wijzen. Spreek ook nooit direct af dat je hem koopt maar laat het ff een dagje bezinken, zelfs als die al andere kopers heeft. (als tie die heeft waarom laat ie jou dan komen ??)
Veel success en laten we hopen dat het een goede is !
bijv, de zitting van de bestuurder stoel, de matjes, de pook, het stuur. Hoe rolt de gordel op ?
als die op 100.000 staat en de gordel rolt niet meer lekker op dan klopt er dus iets niet, of een gare pook met nieuwe matjes betekent dat er al een mattenset doorheen is gegaan. Hoeft allemaal niet erg te zijn maar het geeft je vaak een betere indicatie van hoeveel er mee gereden is dan de kilometerstand.
en het aller aller aller belangerijkste, neem iemand mee die een williams maar niets vind, of die er veel vanaf weet. Iig iemand die niet 'verliefd' word, wat jou waarschijnlijk wel gebeurt. Hij kan je dan op de slechte punten wijzen. Spreek ook nooit direct af dat je hem koopt maar laat het ff een dagje bezinken, zelfs als die al andere kopers heeft. (als tie die heeft waarom laat ie jou dan komen ??)
Veel success en laten we hopen dat het een goede is !
Heel goed!!!!! dat was ik dus vergeten.Ploegah schreef:kijk ook, maar dat geld niet speciaal voor de williams, naar slijtage plekken en kilometerstand.
bijv, de zitting van de bestuurder stoel, de matjes, de pook, het stuur. Hoe rolt de gordel op ?
als die op 100.000 staat en de gordel rolt niet meer lekker op dan klopt er dus iets niet, of een gare pook met nieuwe matjes betekent dat er al een mattenset doorheen is gegaan. Hoeft allemaal niet erg te zijn maar het geeft je vaak een betere indicatie van hoeveel er mee gereden is dan de kilometerstand.
en het aller aller aller belangerijkste, neem iemand mee die een williams maar niets vind, of die er veel vanaf weet. Iig iemand die niet 'verliefd' word, wat jou waarschijnlijk wel gebeurt. Hij kan je dan op de slechte punten wijzen. Spreek ook nooit direct af dat je hem koopt maar laat het ff een dagje bezinken, zelfs als die al andere kopers heeft. (als tie die heeft waarom laat ie jou dan komen ??)
Veel success en laten we hopen dat het een goede is !
De tellers worden heel erg vaak terug gedraaid en dit is dus een heel belangrijk punt, waar je goed op moet letten.
same here....Mrtn schreef:Een schoon gespoten blok zet bij mij juist vraagtekens. Voor mij een reden om te kijken wat er aan de hand is, dit doen ze vaak om 'juist' olielekkages te verdoezelen.
weet je hoeveel die gelopen heeft?
dealer onderhouden?
dealer onderhouden?
Olielekkage bij een Renault en zeker een 16v/williams is meer realiteit dan geen lekkage. Zo ongeveer elke clio lekt tussen bak en motor en is dus geen serieus probleem. Lekt ie niet dan kun je er vanuit gaan dat of de koppeling en dus ook de keerring is vervangen. Aandrijfasjes zijn duur, zijn nl niet immitatie te krijgen dus let op acceleren in bocht op tikken/takkelen. Om te testen of vermogen nog aanwezig is kijk ik altijd naar tussenacceleratie dus zoek ff op wat ie moet doen bij 80-120 in IV en V en test dit bij proefritje. Olieverbuik is ook een feit, 1 liter op 1000 is geen uitzondering. Luister goed naar motortje, bak maakt geluid bij vrij lopen stationair dus is ook geen probleem, als je kopp intrapt is het weg. Is in principe geen probleem, hebben ze allemaal. Ruilbak kost ong 1200 euro. HEt beste koop je een originele zonder allerlei shit als sportuitlaat, zeker geen open luchtfilter. Vergeet niet op schades te letten. Ff de deurrubbers opzij schuiven en kijken of je spuitnevel ziet. Dit ook in achterbak doen. Je kutn bij een geopende deur ook kijken bij overgaan van achterscherm naar deuropening, ff kijken op de randen. Kijk ff onder de auto en onder de kap bij deveerpootkokers naar kitnaden. Ff bij proefrit abrupt van gas en weer op gas. De motorsteunen zijn vrij zwak, met name de onderste. Heb je misschien wat foto's, er zijn niet zoveel williams'en en de meeste zijn daarom wel bij iemand bekend. Laat het motortje stationair draaien en haal de bijvuldop er ff af, dan kun je op onderdruk controleren. Als ie erg stoomt dan heb je redelijke zuigerveerslijtage. Let wel de olie spuit er ook lichtjes uit. LEt ook op bonkjes en sporing, probeer ff op een stuk oneffen weg te rijden en dan koppeling intrappen en goed luisteren. EEn fuseekogeltje of stuurstangkogel is altijd wel aan vervanging toe. LEt op de velgen, ze horen orgineel een chrome/gepolijste zilveren buitenste rand te hebben.
Km's zijn een heikel punt, wat heb je liever, een auto met 140000 km waar nog niets aan gedaan is, maw alles nog origineeel en waarschijnlijk ga JIJ de kosten maken of eentje met 2 ton waar al voor 5000 euro aan vervangen is??? Ik zou voor het laatste gaan. Die km-standen doen er op een gegeven moment echt niet meer toe.
Als je mogelijkheid hebt altijd voor de williams gaan. Je kunt de 16v en de williams niet met elkaar vergelijken, op papier lijkt het niet zoveel te schelen maar in praktijk merk je verschil. EEn williams is zoveel soepeler en sneller en niet te vergeten sterker! Kheb er 2 gehad. Kheb ook een gewone 16v en een 16v coupe gehad maar die zijn niet te vergelijken met een williams, niet qua snelheid en niet qua wegligging. Dus spaar door voor een goeie williams!!!!! Er stond een mooie originele bij een rover dealer in de buurt van eindhoven meen ik.
Als je mogelijkheid hebt altijd voor de williams gaan. Je kunt de 16v en de williams niet met elkaar vergelijken, op papier lijkt het niet zoveel te schelen maar in praktijk merk je verschil. EEn williams is zoveel soepeler en sneller en niet te vergeten sterker! Kheb er 2 gehad. Kheb ook een gewone 16v en een 16v coupe gehad maar die zijn niet te vergelijken met een williams, niet qua snelheid en niet qua wegligging. Dus spaar door voor een goeie williams!!!!! Er stond een mooie originele bij een rover dealer in de buurt van eindhoven meen ik.
Het is een 93'er, genummerde oplage. Hij is op dit moment van een monteur bij een bedrijf in Veldhoven. De motor heeft carter-schade gehad, olie eruitgelopen en is vastgelopen. Toen heeft de huidige eigenaar er een 'nieuw' blok ingelepeld dat volgens hem nu 85.000 km heeft gedraaid (op de site staat 78.000, overigens). Hij heeft een keer een stevige hagelbui over zich heengehad en doordat er toen redelijk wat deukjes inzaten heeft de jongen hem zelf gestript, strak gemaakt en opnieuw gespoten. De velgen zijn ongeveer een half jaar geleden gestraald en gespoten. Ik heb de auto nog NIET gezien, dus ik weet ook niet hoe hij eruit ziet. Een andere forummer hier heeft me getipt, nadat hij 'm had gezien bij dat bedrijf toen hij zijn auto daar had gebracht voor onderhoud. Hij vertelde me dat hij er erg goed uitziet.jean-paul schreef:weet je hoeveel die gelopen heeft?
dealer onderhouden?
Zeeuw: Zin om mee te gaan kijken?

Laatst gewijzigd door Merijn op zo 8 dec 2002 1:53, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
ik hem ook nog wel een tipje. ik de ruimte waar de krik, de ECU en ruitenspoeier vloeistof zit. mag op de plaat aan de kant van het dashbord geen roest zitten. hierlangs loopt water weg wat van de voorruit komt. als daar roest zit dan kan het helemaal gaan door rotten en loopt het water naar binnen. bij de clio I 1.2 1.4 en 1.8 16v wil dit nog wel eens voorkomen. maar bij een willy weet ik het niet. dus effe chekke
Laatst gewijzigd door Johan op zo 8 dec 2002 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
nog effe over die olie druk. bij mij is het zo:Mickael schreef:Aankoopadvies Renault Clio 16V/ willy
· Let tijdens het rijden op het volgende: Oliedruk (meest rechtse meter) Bij warme motor (100graden olie temp.) zou deze bij een toerental van 4000 toeren minstens 2,5 bar zijn. Is dit niet zo NIET kopen indien lagere oliedruk.
koud:
1000 rpm 3 bar
3000 rpm +/- 5 bar
warm 80-100 C:
1000 rpm 0.5 bar
3000 rpm 3 bar
sommige mensen zeggen dat als ie warm is en stationair draait dat dan de olie druk 1.
5 bar moet zijn.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
hmmm......een hagelbui en dan zelf strak gemaakt........
Kijk even goed in GOED licht ofdat ie wel strak is (ook het dak dus) en ofdat je niet van die rare plumuur bobbels ziet
Kijk even goed in GOED licht ofdat ie wel strak is (ook het dak dus) en ofdat je niet van die rare plumuur bobbels ziet
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
idem bij williJohan de clio man schreef:ik hem ook nog wel een tipje. ik de ruimte waar de krik, de ECU en ruitenspoeier vloeistof zit. mag op de plaat aan de kant van het dashbord geen roest zitten. hierlangs loopt water weg wat van de voorruit komt. als daar roest zit dan kan het helemaal gaan door rotten en loopt het water naar binnen. bij de clio I 1.2 1.4 en 1.8 16v wil dit nog wel eens voorkomen. maar bij een willy weet ik het niet. dus effe chekke
Mensen,
Ik ben zojuist samen met Rob en een andere maat van me wezen kijken naar die Willy. En ik moet zeggen: petje af voor de eigenaar, want hij ziet er echt strak uit! Strak in de lak, velgen zien er goed uit, interieur bijna smetteloos. Ik heb nog geen proefritje gemaakt, maar dat komt nog wel. ANWB-keuring geen probleem, dus ik denk dat ik dat wel effe laat doen. Kan nooit kwaad!
Ik hou jullie op de hoogte!
Ik ben zojuist samen met Rob en een andere maat van me wezen kijken naar die Willy. En ik moet zeggen: petje af voor de eigenaar, want hij ziet er echt strak uit! Strak in de lak, velgen zien er goed uit, interieur bijna smetteloos. Ik heb nog geen proefritje gemaakt, maar dat komt nog wel. ANWB-keuring geen probleem, dus ik denk dat ik dat wel effe laat doen. Kan nooit kwaad!
Ik hou jullie op de hoogte!
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
tja, weer eens een ouder topic omhoog halen. Ik zit er serieus over te denken om ook een williams aan te schaffen zeer binnenkort.
Ik was laatst bij JL en daar was een jongen met een willie uit 95 (ja, die zeeuw
), maar die heeft zeer flinke schade gehad. Is het mogelijk voor een expert met het juiste (meet)gereedschap en een richtbank om te controleren ofdat ie helemaal recht is en netjes is gemaakt??? Daar was ik even benieuwd naar.
Ik ga nu (ja nu), even snel naar tilburg, staat er ook een te koop bij een bedrijf.
Staat die ene in Eindhoven nog te koop eigenlijk???
Ik was laatst bij JL en daar was een jongen met een willie uit 95 (ja, die zeeuw
Ik ga nu (ja nu), even snel naar tilburg, staat er ook een te koop bij een bedrijf.
Staat die ene in Eindhoven nog te koop eigenlijk???
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams