Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ruud

Als het te ver rijden is naar utrecht dan gaan we toch met z'n alleen met de trein :lol: :lol:
Patrick L.

Lekker stukje rijden naar Utrecht man, beetje kloten onderweg, is toch best leuk. Zo wordt je auto ook eens uigelaten, kan ie lekker schoongeblazen worden :D
marco

utrecht is helemaal niet zo ver,is een leuk stukkie rijden ,ikke ga zekers te weten
EgidClioGrey
Contacteer:

2 maart ga ik niet mee naar de meeting in Utrecht!!! Klote, maar ik ben liever te vinden in een optoch! Bertje??? sorry dat ik niet ben gekomen, maar er was echt wel wat belangrijkers tussen gekomen en ik hem van bijna niemand het gsm nummer ofzo Alleen van Ollie, Moontje en Wilco(dat volgens mij niet klopt)!!
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Riël
Über-Spammer

Heej, 2 maart ben ik er waarschijnlijk ook niet hoor, 't is toch echt carnaval, en als ik niet moet feesten moet ik wel werken. Met carnaval vrij krijgen ? Vergeet ut maar...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ollie

Tuning Team Limburg.....heb ik eens een hele tijd terug een flyer van gekregen. Is ontstaan uit ontevredenheid over het feit dat er hier in de buurt eigenlijk nooit wat was voor auto/tuningsliefhebbers. Ze meeten iedere vrijdag, ik neem aan vanaf een uurtje of 20.00, net als wij eigenlijk dus.
Zou inderdaad wel een keer leuk zijn om daar eens langs te rijden, voor de fun. Moeten we eigenlijk wel met een flinke stapel Renaultjes zijn, niet met een paar. Gewoon de vaste gang, als ze zo goed als allemaal weer mobiel zijn (waaronder ik dus :wink: ). Dan staan die gasten volgens mij echt wel raar te kijken, lachen dus!
Over 2 maart durf ik nu nog ff geen uitspraak te doen...ligt eraan of ik een 16V heb dan en of we niks gaan doen dat met carnaval te maken heeft. Patrick en ik gaan deze dinsdag kijken naar een 16V, maar we zeggen er verder nog ff niks over :p
marco

succes dinsdag dan ollie,enne moge het de ware zijn he :D

greetz marco
Patrick

ja ollie succes en ik hoop dat het wat is
je bent wel een 16v type vindt ik :lol:
laat het maar snel gebeuren dan greets pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Ollie

Bedankt mensen, ik hoop ook dat het wat is!
En wat is nu weer een 16V type? :p :wink:
Riël
Über-Spammer

Het tegenovergestelde van een clio-s-type :D

Alla, een 16V maar not yet :p
Patrick L.

Ollie schreef:t. Patrick en ik gaan deze dinsdag kijken naar een 16V, maar we zeggen er verder nog ff niks over :p
Nee, we zeggen er verder niets over, pssssssssssss :lol:
Ben benieuwd morgen.
marco

ik ben benieuwd mannen,ken ollie ons tenminste ook eens een keertje bijbenen :D :D
moeten we wel weer eens een keertje naar maasmechelen gaan naar de bios met zijn alle,kunnen we eens kijken op de terugweg of ollie ken bijbenen :D :wink:

greetz marco
Bas H
Contacteer:

Hoi,

ik had begrepen dat er foto's waren van die lage blauwe 5. Ik heb hem volgens mij zien rijden. Echt gaaf. En erg snel volgens mij.

Groetjes bas
Patrick L.

Bas H schreef:Hoi,

ik had begrepen dat er foto's waren van die lage blauwe 5. Ik heb hem volgens mij zien rijden. Echt gaaf. En erg snel volgens mij.

Groetjes bas
ja Egid had fotoos gemaakt dacht ik.
Wie ben jij eigenlijk ook alweer?
Ruud

Ja Egid heeft foto's gemaakt heb ze nog niet gezien dus Egid gooi er een een paar van die foto's op. Hij was echt vet verlaagt , heb eigelijk nog nooit z'n verlaagde 5 gezien. Hij was meer dan 8 cm verlaagt en had orginele bumpers die kwamen bijna aan de grond , dat gold ook voor de dorpels , en dan ook nog 15 inch wielen. Hij had rond om een koni steje geel. Verder is bij de steekas aan de bestuurders kant het binnen scherm iets weg geslepen anders kwam de as daar aan.
Riël
Über-Spammer

Patrick L. schreef: ja Egid had fotoos gemaakt dacht ik.
Wie ben jij eigenlijk ook alweer?

Ik geloof dat het bas is uit echt met die witte 5. Al aan't restaureren?
Bas H
Contacteer:

Hoi,

Ik ben inderdaad bas, met die witte. Ik heb de auto helemaal kaal. Ik heb alle spullen al liggen. Ik kwam vanavond de jongen met die blauwe tegen. Ik heb met hem meegereden. Het was echt een raket. hij reed met 1,8 bar turbodruk. De intercooler bleef ijs en ijskoud.

Ik kom binnenkort ook naar maastricht, maar dan wel nog zonder renault.

Groetjes bas
Riël
Über-Spammer

Hihi zei ie dat ook al tegen jou? En dat doet ie met de originele turbo! Niet te geloven he? :lol:

En ja, je had al veel eerder naar maastricht moeten komen :) Alla, we zien je wel! Mocht je es hulp nodig hebben met de 5 ofzo zet 't hier maar neer! Mzzl!
marco

Riël schreef:Hihi zei ie dat ook al tegen jou? En dat doet ie met de originele turbo! Niet te geloven he? :lol:
:D :D :lol: :lol: :wink: ,tis een leuk verhaaltje maar geloof er bitter weinig van,1,8 bar met originele turbo en zonder aanpassingen van sproeierbezetting en zo,no way gosey,hij zal zeker gaan als een raket,en zal heus wel een aardig sprintje trekken,maar meer dan 1,2 bar zal die denk ik niet hebben,maar nu over iets anders,wat doen we nu mensen aankomende donderdag&vrijdag,meeten we donderdag dan is het bij de mac,en doen we het vrijdag dan is het bij de burger king,geef eens duidelijkheid mensen,want als de opkomst minimaal is op donderdag ga ik liever op vrijdag met 2/3 man naar de burger king :D ,kom op mensen kots jullie eens leeg,en a.u.b. niet van nee liever niet want ik heb dan geen auto of zo,dan regel je maar wat met iemand,voor de mensen die moeten werken heb ik begrip :D ,we kunnen ook beide doen :lol: :lol: :p :wink:
Jeroen Lubking
Contacteer:

Was dit niet 1 van de auto`s van de turbo twins uit denhaag?
Deze is pas geleden ook weer van eigenaar verwisselt,
hij werd mij ook nog aangeboden.
Als dat het geval is,kan dit wel kloppen
1.8 bar en een ijskoude intercooler.
Maar dat is NIET met standaard spul!!
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jeroen Lubking schreef:Was dit niet 1 van de auto`s van de turbo twins uit denhaag?
Deze is pas geleden ook weer van eigenaar verwisselt,
hij werd mij ook nog aangeboden.
Als dat het geval is,kan dit wel kloppen
1.8 bar en een ijskoude intercooler.
Maar dat is NIET met standaard spul!!
Jeroen, er stond laatst een identieke te koop op het forum van .NL en op Marktplaats. De eigenaar heette Remco.
Dit is hem:
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc197/usericon.jpg[/img]
En dit zijn de Specs:
pas nieuwe turbo van 180pk laten monteren (zeer snel),sportvelgen van oz(polaris),verlaagd,sportuitlaat van rvs van voor tot achter,openlucht filter,dumpvalve,rode vloer bekleding,fase 2 stoelen,motor verkeerd in perfecte conditie,alarm van clifford g4.
Bovenstaande auto is onlangs van eigenaar gewisseld.

De oude van Marcel(TurboTwin) rijdt nog in Rotteram als het goed is.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Rob

Dit was niet een van de turbotwins, maar iemand die zijn ph2 had verlaagd, en een iets andere kleur blauw als die van dat plaatje had gespoten
Rob

marco schreef:oke wie is ervoor om inplaats van donderdag vrijdag af te spreken en dan naar de burger king te gaan in kerkrade

voorstanders
marco
rob
wilco

wie volgt er in het rijtje
Riël
Über-Spammer

Waar stond TNM ook alweer voor :D
marco

Riël schreef:Waar stond TNM ook alweer voor :D
uhhhhhhhm , ikke niet weet ,DUH :p ,tis maar een keertje om eens wat afwisseling te hebben,maar goed als jij niet mee wil even goede vrienden,dan zou ik zeggen tot volgende week donderdag bij de mac in maastricht :D

greetz marco
marco

ruud, patrick b,en ollie wat doen jullie??????
please respond :D
Anonymous

marco schreef:ruud, patrick b,en ollie wat doen jullie??????
please respond :D

de vrijdag kan ik niet
omdat ik werk tot 8 u en zo

als het donderdag is kom ik zeker wel naar de geusselt
Riël
Über-Spammer

Riël schreef:Waar stond TNM ook alweer voor :D
Ik bedoel, waarom moeten we de donderdag laten? Als mensen op donderdag willen komen komen ze toch? Als ze vrijdag naar de andere meeting willen doen ze dat toch? Waarom óf en niet én? 't is dat ik geen auto heb maar ik was er donderdag anders gewoon geweest, en vrijdag ook :D snappie? Nu ligt het even anders, maar je snap wat ik bedoel!

Groeten!
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Nou t.n.m of niet ik ben vrijdag opweg naar de bk .dus ik ben benieuwd wie achter me rijd of voor me kan natuurlijk ook :D .
Riël
Über-Spammer

psies :D als ik ging reed ik voor je :p
M.Paulssen
Contacteer:

Hoi,

Ik ben Maurice van die blauwe vijf uit Linne. Ik heb even een vraagje aan Marco, denk jij dat ik met 1,8 bar rij zonder andere sproeiers en andere aanpassingen? Dan heb jij het bij deze mis, met zo'n hoge druk en zonder andere sproeiers zou de motor het niet lang houden, omdat de brandstof tevens een koelende werking heeft. De caburateur is voorzien van een grotere venturi, grotere hoofdsproeier, grotere tweede verrijking, andere remluchtsproeier enz. Tevens is de auto voorzien van een alu. intercooler van cosworth 4*4 (deze heeft dubbele cap.) radiateur van vijf diesel, 13 rij's 33 cm lange oliekoeler en zo kan ik nog wel even doorgaan.
ik zou jou dit graag in Maastricht of op een meeting willen laten zien en eventueel uitleg geven.

groetjes Maurice
http://WWW.MBCARPERFORMANCE.COM
exclusive distributor BB Performance Tuning in the Benelux and Germany
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

even er tussen in ik hoop ook eens uitleg te krijgen vind het wel intersant.nou en bij deze kom je ook mee 2 maart naar de meeting?He en die andere twee ken je die ook zoja kan je ze dan nog eens meenemen :wink:.En effe snel he ollie hoe is het gegaan met de 16v?
M.Paulssen
Contacteer:

Hoi Wilco,

2 maart zijn wij zeker van de partij, ik zal die andere gasten ook vragen.

groetjes en tot dan

Maurice
Riël
Über-Spammer

Maar dan heb je vast ook een andere turbo erop!
M.Paulssen
Contacteer:

Hoi,

Waarom een andere turbo, alleen de levensduur wordt er een stuk minder van natuurlijk, maar de druk bouwt hij altijd op, trek de slang van de wast-gate maar eens eraf. Dan geef je eens gas in de vijfde versnelling (eigen risico) en zie hoe hoog de druk oploopt. Een grotere turbo draait relatief minder toeren daardoor kunnen deze ook makkelijker hoge druk aan, en wordt de levensduur aanmerkelijk langer.

groetjes
Gesloten