Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ollie

Hey mensen, hoe was ie vanavond...
Marc, ik had je berichtje op de site niet meer gezien, was al vroeg weg richting werk, openbaar vervoer hè!
Ik lees de verslagjes wel weer...
Patrick

vanavond was kort maar krachtig zeer cool en vooral leuk omdat we leuke filmpjes hadden bij de mac :lol:
see ya next week,groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

Ja maar dildo in de sammy gaat wat ver hé... :D alla van marco zullen we vannacht nix meer horen die heeft wel wat beters te doen. Maar weer gelache vandaag :) Met 3 renaults aanwezig op de hele meeting, het grootste gedeelte van de renault-rijders hier heeft of geen auto of de auto kapot :) schiet toch lekker op hé.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob

Enne Wilco nog gewonnen van die Merc?

Maar dat van naar de Burger King gaan lijkt me wel weer wat. Volgende week dan maar? Om Ollie een plezier te doen :wink:
Patrick L.

Rob (R5B) schreef:Enne Wilco nog gewonnen van die Merc?

Maar dat van naar de Burger King gaan lijkt me wel weer wat. Volgende week dan maar? Om Ollie een plezier te doen :wink:
Doe een week later ofzo, kan ik er ook bij zijn :) , komende week heb ik avondienst.
Patrick L.

Merijn schreef:Ik weet niet of er misschien mensen uit het verre zuiden ook zin hebben om op vrijdag de 28ste februari zin hebben om mee te gaan naar Zoetermeer. Ik weet dat het een heel eind is om te rijden, maar het is zeker de moeite waard.

Wij rijden vanaf Den Bosch naar Zoetermeer, dus als iemand van jullie zin heeft om mee te gaan, meldt dat effe in DIT topic! :)
Leuk dat je aan ons denkt :) .
Maar persoonlijk vind ik dat wel dicht bij 2 maart, de grasveldmeeting. Dus het uitstapje naar Zoetermeer sla ik over.
Ollie

Weer eens naar de Burger King om mij een plezier te doen? En jullie zelf ook natuurlijk, food bij de BK smaakt gewoon een stuk beter! :D
Moeten maar kijken wie er kunnen en zin hebben aanstaande donderdag, anders weekje later. Misschien pik ik de auto van Pa komende week wel, kan ik gewoon naar Maastricht komen :)
Patrick L.

patrick 21TURBO schreef:vanavond was kort maar krachtig zeer cool en vooral leuk omdat we leuke filmpjes hadden bij de mac :lol:
see ya next week,groet pat.
OOh, niks gemist dus :p :wink:
marco

nou pat het was zo gezellie dat we pas om 00:35 weg gingen bij de mac :D :D
was reuze gezellie man,en iedere t.n.m. die je mist is er een te veel :D

greetz marco
Patrick

Riël schreef:Ja maar dildo in de sammy gaat wat ver hé... :D alla van marco zullen we vannacht nix meer horen die heeft wel wat beters te doen. Maar weer gelache vandaag :) Met 3 renaults aanwezig op de hele meeting, het grootste gedeelte van de renault-rijders hier heeft of geen auto of de auto kapot :) schiet toch lekker op hé.
5 RENAULTS!!!!!!
Patrick L.

marco schreef:was reuze gezellie man,en iedere t.n.m. die je mist is er een te veel :D
greetz marco
ja dat klopt, maar ik had gisteren geen zin om op en neer te rijden, ken gebeuren hè :wink:
Patrick

tja,ken gebeuren maar het was evengoed gessellie :lol:
maar inderdaad jammer dat de opkomst minimaal is,maar komt wel goed denk ik.
wat staat er eigenlijk te gebeuren op 2 maart,wie gaat er mee?
laat het hier ff weten dan kunnen we weer wat afspreken,groet pat.
Patrick L.

2 maart is nog ver weg, maar zoals het er nu uitziet ga ik mee naar die meeting, vier dit jaar geen carnaval en zit dan ook niet in Oostenrijk :p
Patrick L.

ik reed straks langs de BurgerKing en daar stond een rijtje wagens naast elkaar, 10-15 denk ik, van "Tuning Team Limburg", Kent iemand dit clubje? Bestaat uit verschillende merken, waaronder een zilverkleurige Clio2 Sport en een rode megane coupe met uitbouw en dubbele auspuff. Die Megane reed net weg daar, dus die zat ik ff op de bumper :p . Mooie wagen was dat trouwens.
Patrick

Patrick L. schreef:2 maart is nog ver weg, maar zoals het er nu uitziet ga ik mee naar die meeting, vier dit jaar geen carnaval en zit dan ook niet in Oostenrijk :p
nou 2 maart lijkt ver weg,maar dat is het zo.
het is iets meer dan een maand nog,en dat is zo voorbij.
komt wel goed denk ik,de meesten zijn wel in voor een meeting denk ik :D
Riël
Über-Spammer

Patrick L. schreef:ik reed straks langs de BurgerKing en daar stond een rijtje wagens naast elkaar, 10-15 denk ik, van "Tuning Team Limburg", Kent iemand dit clubje? Bestaat uit verschillende merken, waaronder een zilverkleurige Clio2 Sport en een rode megane coupe met uitbouw en dubbele auspuff. Die Megane reed net weg daar, dus die zat ik ff op de bumper :p . Mooie wagen was dat trouwens.
Mmm, vrijdag avond? Misschien es kijken of ze er geregeld staan, en dan gaan we ze allen eens een bezoekje brengen met ons kluppie :) lijkt me wel vet.
Patrick L.

Riël schreef:
Patrick L. schreef:ik reed straks langs de BurgerKing en daar stond een rijtje wagens naast elkaar, 10-15 denk ik, van "Tuning Team Limburg", Kent iemand dit clubje? Bestaat uit verschillende merken, waaronder een zilverkleurige Clio2 Sport en een rode megane coupe met uitbouw en dubbele auspuff. Die Megane reed net weg daar, dus die zat ik ff op de bumper :p . Mooie wagen was dat trouwens.
Mmm, vrijdag avond? Misschien es kijken of ze er geregeld staan, en dan gaan we ze allen eens een bezoekje brengen met ons kluppie :) lijkt me wel vet.
Lijkt me ook wel wat ja, met een paar Renootjes daar eens een kijkje nemen, ze staan er volgens mij elke vrijdag, vorige week stonden ze er ook.
Patrick L.

patrick 21TURBO schreef:
Patrick L. schreef:2 maart is nog ver weg, maar zoals het er nu uitziet ga ik mee naar die meeting, vier dit jaar geen carnaval en zit dan ook niet in Oostenrijk :p
nou 2 maart lijkt ver weg,maar dat is het zo.
het is iets meer dan een maand nog,en dat is zo voorbij.
komt wel goed denk ik,de meesten zijn wel in voor een meeting denk ik :D
ja dat is waar, ben benieuwd of Steven Spielberg ook weer megaat :) .
Moet ik toch mijn Clio maar in orde gaan maken dan voor die tijd.
marco

kunnen we dan niet komende vrijdag gaan?????
laten we wisselen dan deze week de donderdag voor de vrijdag????
lijkt me wel gaaf om daar aan te komen met onze renaultjes ,roep eens wat mensen , lijkt jullie dit iets????
enne 2 maart ga ikke ook mee :D

greetz marco
marco

Patrick L. schreef:
ben benieuwd of Steven Spielberg ook weer megaat :)
steven mag alleen mee als die nu 2 uur langer filmt :lol: :lol: :lol: :wink:

greetz marco
Riël
Über-Spammer

mmm misschien heb ik een weekje later de gtt af dat zou nog vetter zijn, hebben we tenminste een mooie auto om te laten zien :p
marco

yeah right,dus die van ons allemaal zijn te lelijk,get real,en als we vrijdag zouden gaan zou het heus ook niet de laatste keer zijn hoor dat we gaan,ik hoor en zie het wel
Riël
Über-Spammer

:wink: hehe geintje wah
Rob

Vrijdag ipv donderdag? Komt mij beter uit!

En ik probeer er 2 maart ook wel te zijn
marco

oke wie is ervoor om inplaats van donderdag vrijdag af te spreken en dan naar de burger king te gaan in kerkrade

voorstanders
marco
rob
wilco

wie volgt er in het rijtje
Laatst gewijzigd door marco op za 25 jan 2003 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik ben er vrijdag ook ja die mercedes moet rechts af he nadat ik hem passeerde verremde de sukkel zich ook nog zie ik hem over de vluchtstrook stuiteren en steven gaat niet mee wel een vriend van me die krijgt wel de heen reis erop dus poetsen allemaal ze moeten weer glimmen :D
Patrick L.

marco schreef:oke wie is ervoor om inplaats van donderdag vrijdag af te spreken en dan naar de burger king te gaan in kerkrade

voorstanders
marco
rob
wilco

helaas, kan niet mee, heb avonddienst :(
en de BK ligt nog wel zo dichtbij :(
Rob

wilco blue schreef:Ik ben er vrijdag ook ja die mercedes moet rechts af he nadat ik hem passeerde verremde de sukkel zich ook nog zie ik hem over de vluchtstrook stuiteren en steven gaat niet mee wel een vriend van me die krijgt wel de heen reis erop dus poetsen allemaal ze moeten weer glimmen :D
HeWilcoalsjemisschienookgeenspatiesgebruiktengeenleestekensdanwordthetlezenheelwatduidelijker :wink:

Nee ik zag die Merc idd remmen, maar dacht dat ie van schrik remde :lol:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Ja,ik vergeet altijd die klote dingen.Maar van die spatie zal ik de volgende keer ook eens proberen. :D Waarom zou hij zich eigenlijk verschrikken?ik zag dat hij optrok toen jij langs ging ik dacht:''effe kutte met die gast''en dat ging nog lekker ook nog. :)
marco

nog meer mensen die meegaan???????

ollie,ruud,bert,patrick l,riel,
Riël
Über-Spammer

Tuurlijk, but I need transportation. Laat wel wat weten :D mzzl! Misschien loopt de 5 al, dan maar zonder apk :)
Patrick

marco schreef:oke wie is ervoor om inplaats van donderdag vrijdag af te spreken en dan naar de burger king te gaan in kerkrade

voorstanders
marco
rob
wilco

tegenstanders

patrick

(haha :wink: )

ik weet het nog niet,ik laat wel wat weten okee.
Riël
Über-Spammer

Alla, als ik heel eerlijk moet zijn sluit ik mezelf bij de meerderheid aan, maar ben nog even tegen... Shit man wil eigen vervoer, dan boeit het me allemaal niet. Maar laat jullie door mij niet tegenhouden :D
marco

Riël schreef: Maar laat jullie door mij niet tegenhouden :D
zullen we zekers niet doen riel :p

greetz marco
Rob

wilco blue schreef:Waarom zou hij zich eigenlijk verschrikken?
Misschien omdat hij in een dikke Mercedes reed, en werd voorbijgereden door een blauw boodschappen wagentje? :wink: :lol:

Oh ja -> wie gaan er allemaal naar die Meeting 2 Maart? Want als ik het goed gelezen heb is het in Utrecht (lekker naast de deur :evil: )
Gesloten