Heeft een 5GTT een diagnose aansluiting? waar?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Menno

Heeft een 5GTTurbo zo'n vierkante diagnose aansluiting voor de Renault tester? En waar zit dat ding?

Ik weet wel dat er bar weinig electronica in een 5je zit, maar toch zou 't niet vreemd zijn als ie d'r op zit, al is 't maar voor slechts 't toerental.

Wie weet 't?
rev it like a rental
Jan-Geert (Momentsleutel)

tja zou het niet weten , weet wel dat de latere 5jes wel zon ding hebben , en mijn 25 van 1985 heeft er ook 1 (en die werkt ;-)) nee helaas moet je het antwoord schuldig blijven
jean-paul

helaas,maar dat moet jij toch wel weten?
Steven
Car: M536

In het werkplaatshandboek hebben ze het wel over een verbruiksmeter, maar daar heb je weinig aan denk ik. Ik zal nog even verder bladeren of ik iets bij ontstekingen kan vinden...
jean-paul

toerentaldraad ken je vinden op de onsteking,de 3-polige stekker (a) en dan draad 3.volgens mij is ie wit of geel uit me hoofd....(is een pulserende draad)
Menno

yeps.
maar ik vroeg me af of ie ook ergens zo'n veelpolige stekker heeft zitten, misschien ergens onder 't dashboard, bij de zekeringkast ofzo?

Ik heb ooit eens een 5je alpine gehad uit 19-kruik, waar al zo'n ding op zat, dus ondanks 't schrijnend gebrek aan electronica van de 5gtt, zou 't me niet verbazen als d'r wel zo'n connector aan zou zitten.
rev it like a rental
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

jean-paul schreef:toerentaldraad ken je vinden op de onsteking,de 3-polige stekker (a) en dan draad 3.volgens mij is ie wit of geel uit me hoofd....(is een pulserende draad)
Et is inderdaad een witte draad.

@Menno : Naar mijn weten zit er geen diagnose aansluiting in. Maar als jij die vraag stelt ben ik alweer stik nieuwsgierig waarom je die vraag stelt???
.:: TurboPowerr ::.
Steven
Car: M536

Hmm ze hebben hier wel iets over aansluiting van het diagnose station bij transistor ontstekingen.
Maar dat doen ze met allemaal losse draden aansluiten op de bobine's. Daar hebben we vast weinig aan.
En bij de motoren met electronische inspuiting zittie er wel, op het schutbord.

Ik kan me bij de GT's waar ik aan geknoeid heb ook geen desbetreffende stekkers herineren.
Sander
Contacteer:

Menno schreef:Heeft een 5GTTurbo zo'n vierkante diagnose aansluiting voor de Renault tester? En waar zit dat ding?

Ik weet wel dat er bar weinig electronica in een 5je zit, maar toch zou 't niet vreemd zijn als ie d'r op zit, al is 't maar voor slechts 't toerental.

Wie weet 't?
Ik ben hem nog nooi tegen gekomen, en de meeste plaatsen heb ik toch wel gezien van de 5 GTT.

Ben benieuwt! :p of er een is.

S :D nder
canonballman

Ik heb ook enkele GTTs onderhanden gehad en 2 zelfs helemaal gesloopt, en ik durf er Clio V6 om te verwedden dat een GTT er geen heeft. :wink:
Riël
Über-Spammer

Haha een gtt met een diagnosestekker? Nee bij zo'n autotje blijft het toch zelf gissen :) Zou wel erg veel electronica worden he :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie