Heeft een 5GTTurbo zo'n vierkante diagnose aansluiting voor de Renault tester? En waar zit dat ding?
Ik weet wel dat er bar weinig electronica in een 5je zit, maar toch zou 't niet vreemd zijn als ie d'r op zit, al is 't maar voor slechts 't toerental.
Wie weet 't?
Heeft een 5GTT een diagnose aansluiting? waar?
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
tja zou het niet weten , weet wel dat de latere 5jes wel zon ding hebben , en mijn 25 van 1985 heeft er ook 1 (en die werkt
) nee helaas moet je het antwoord schuldig blijven

helaas,maar dat moet jij toch wel weten?
toerentaldraad ken je vinden op de onsteking,de 3-polige stekker (a) en dan draad 3.volgens mij is ie wit of geel uit me hoofd....(is een pulserende draad)
yeps.
maar ik vroeg me af of ie ook ergens zo'n veelpolige stekker heeft zitten, misschien ergens onder 't dashboard, bij de zekeringkast ofzo?
Ik heb ooit eens een 5je alpine gehad uit 19-kruik, waar al zo'n ding op zat, dus ondanks 't schrijnend gebrek aan electronica van de 5gtt, zou 't me niet verbazen als d'r wel zo'n connector aan zou zitten.
maar ik vroeg me af of ie ook ergens zo'n veelpolige stekker heeft zitten, misschien ergens onder 't dashboard, bij de zekeringkast ofzo?
Ik heb ooit eens een 5je alpine gehad uit 19-kruik, waar al zo'n ding op zat, dus ondanks 't schrijnend gebrek aan electronica van de 5gtt, zou 't me niet verbazen als d'r wel zo'n connector aan zou zitten.
rev it like a rental
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
Et is inderdaad een witte draad.jean-paul schreef:toerentaldraad ken je vinden op de onsteking,de 3-polige stekker (a) en dan draad 3.volgens mij is ie wit of geel uit me hoofd....(is een pulserende draad)
@Menno : Naar mijn weten zit er geen diagnose aansluiting in. Maar als jij die vraag stelt ben ik alweer stik nieuwsgierig waarom je die vraag stelt???
.:: TurboPowerr ::.
Hmm ze hebben hier wel iets over aansluiting van het diagnose station bij transistor ontstekingen.
Maar dat doen ze met allemaal losse draden aansluiten op de bobine's. Daar hebben we vast weinig aan.
En bij de motoren met electronische inspuiting zittie er wel, op het schutbord.
Ik kan me bij de GT's waar ik aan geknoeid heb ook geen desbetreffende stekkers herineren.
Maar dat doen ze met allemaal losse draden aansluiten op de bobine's. Daar hebben we vast weinig aan.
En bij de motoren met electronische inspuiting zittie er wel, op het schutbord.
Ik kan me bij de GT's waar ik aan geknoeid heb ook geen desbetreffende stekkers herineren.
Ik ben hem nog nooi tegen gekomen, en de meeste plaatsen heb ik toch wel gezien van de 5 GTT.Menno schreef:Heeft een 5GTTurbo zo'n vierkante diagnose aansluiting voor de Renault tester? En waar zit dat ding?
Ik weet wel dat er bar weinig electronica in een 5je zit, maar toch zou 't niet vreemd zijn als ie d'r op zit, al is 't maar voor slechts 't toerental.
Wie weet 't?
Ben benieuwt!

S

-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Ik heb ook enkele GTTs onderhanden gehad en 2 zelfs helemaal gesloopt, en ik durf er Clio V6 om te verwedden dat een GTT er geen heeft. 
Haha een gtt met een diagnosestekker? Nee bij zo'n autotje blijft het toch zelf gissen
Zou wel erg veel electronica worden he 

