***Renault 4 (??) GT TURBO te koop??***

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Floris
Contacteer:

Op marktplaats staat deze auto te koop:

[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/29898.jpg[/img]

De volgende tekst staat erbij:

Renault 4 GT Turbo. B.j. '82. 123 PK.
Rondom schijfrem, rembekrachtiging, intercooler, getint glas, zwarte kuipstoelen, aluminium dashboard (eigen ontwerp), bijzonder goede geluidsinstallatie, 2x 3 punt gordels.
De auto is verlaagd en opnieuw gespoten in opvallend fluoriserend oranje kleur. Banden 185 x 60.13. Topsnelheid 200 Kmh +. De binnenkant van de auto is compleet geïsoleerd en voorzien van bijzondere extra's, te veel om op te noemen. Kortom, heel aparte en unieke auto. Alleen voor de liefhebber!

prijs: notk....

Ik vond dit wel heeeeeeeel vreemd! :D :D :D
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Lijkt wel op het eerste gezicht gephotoshopt,

maar ik geloof best dat ie echt is, GTT onderstel enz met een ander carroserie
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
hitman

lijk idd een hele rare foto zo
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Mrtn
Car: R5GTT

Ik weet niet of het deze is, maar een tijdje terug (1 kan ook 2 jaar zijn) stond er een x een jongen met een R4 GTT in de autoweek, ook verlaagd, brede bandjes, rolkooi, verstevigd blablabla. Ook een fel oranje. De redactie durfde niet volgas weg te rijden en ook niet harder dan 190/200 op de autoweg. Erg gaaf trouwens, want als het goed is zit het blok half onder het dashboard nog, anders paste het niet. Dat is dus helemaal aangepast zodat het dash nu iets naar achter zit en verlengd is (Beetle gevoel :wink: )
Mrtn = Maarten
Jasper16v

Mrtn schreef:Ik weet niet of het deze is, maar een tijdje terug (1 kan ook 2 jaar zijn) stond er een x een jongen met een R4 GTT in de autoweek, ook verlaagd, brede bandjes, rolkooi, verstevigd blablabla. Ook een fel oranje. De redactie durfde niet volgas weg te rijden en ook niet harder dan 190/200 op de autoweg. Erg gaaf trouwens, want als het goed is zit het blok half onder het dashboard nog, anders paste het niet. Dat is dus helemaal aangepast zodat het dash nu iets naar achter zit en verlengd is (Beetle gevoel :wink: )
die autoweek ken ik ja, was mooi verhaal :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dat verhaal uit de Autoweek ken ik ook inderdaad.
Maar volgens mij was dat niet deze auto.
De auto die hierboven te koop staat is geen fotoshop, ik heb hem al een paar keer in het echt gezien.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ron RS

Als het Nederlands elftal nou eens moest voetballen. :D
Floris
Contacteer:

Chris schreef:ik heb hem al een paar keer in het echt gezien.
Is het "in het echt" wat?
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ron RS schreef:Als het Nederlands elftal nou eens moest voetballen. :D
Dan moeten ze dat doen in deze auto's. Lekker een beetje ploegen.... :D
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Steven
Car: M536

Martijn G (Turbo) schreef:Lijkt wel op het eerste gezicht gephotoshopt,

maar ik geloof best dat ie echt is, GTT onderstel enz met een ander carroserie
Dan zal het eerder een 5 Alpine Turbo onderstel zijn, die van een GT heb je helemaal nix aan.

Ik heb em ooit ook es gezien idd en die Oranje uit autoweek is toch wel even wat netter als deze, bovendien lag daar een 5 Alpine Turbo blok in, geen GT blok.

Kweenie zeker meer, ik geloof dat Folkert deze op z'n site had staan (ook met foto's van het blok)
Matijs
Contacteer:

Wel zonde van die mooie Alpine velgen...
Arjen

Voor zover ik weet is dit de vroegere witte r4 GT van de eigenaar van Renaultsloop Holtrop. Later is hij overgespoten in fel oranje. Hij is later verkocht aan iemand van de R4 club. Er heeft een keer een verhaal over deze auto, toen nog wit, in de Autovisie gestaan.
catrinus

Ik meende ook nog te herrinneren dat er een blauwe 4 gt turbo rond rijd. Misschien heb ik het ook wel mis
There will be plenty of time to rest when your dead
Stefijn

Deze is niet geshopped, want ik heb dr een keer tegen geraced! :)

Ik lekker tuffen over de snelweg, zwaar oranje 4-tje achter me met zwarte ramen, komt ie ineens voorbij fluiten ik denk WTF! :lol:

Mijn GT was iets sneller, maar het was een zwaar gave wagen, die vent en ik dikke pret :)
bruno @af
Contacteer:

nostalgie ... reminds me of my childhood 8) 8) [img]http://home.hpphoto.com/servlet/LinkPho ... 12&size=lg[/img]
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

zo een 17 wil ik wel
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Robert dB.

Menno heeft toch ook een R4 met turbo blok?
Foeke

dat is toch een blauwe met een AT blok
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Arjen

Yep, die heeft een AT blok en dan is er ook nog de groene van Folkert (ook met AT blok). En dan nog de oranje die in de Autoweek heeft gestaan. Maar dat was er als ik het me goed herinner 1 met een AT blok en een GT carb+turbo+intercooler.
da-goof
Contacteer:

Deze 4 gt is van een in nederland wonende fransman naar ik heb begrepen. Hij rijd in omgeving tilburg. Tis idd een "gewone" 4 waar ze een gtt blok in hebben gesleuteld. Dit kan, want een r4 4bak past er zo op en dan kun je de motor in de lengte leggen. het enige probleem is dan dat de dynamo e.d. aan de verkeerde kant zitten, waardoor je het schutbord moet verzagen en lassen. Deze 4 is ook verlaagd, maar of er iets speciaals met de wielophanging ed is gebeurd weet ik niet. Voor meer info zie het forum van de r4 club

http://www.r4club.nl/phpBB
canonballman

Ik heb m nooit gezien, en woon toch bij Tilburg.

Ik ben wel ooit in Rijen (8 km van Tilburg) gestopt op een industrieterrein, toen ik daar een witte of roomwitte Renault 4, verlaagd met rolkooi zag staan. Misschien deze in zn vorige kleur??

Toen ik dichterbij kwam, kwam een zeer aggresieve Eikel :evil: (beveiliging ofzo) naar buiten (de auto stond op de plaats van een bedrijf) om me te vertellen dat ik heel gauw moest oprotten, anders......

Normaal rij ik met mn auto over zo iemand heen, maar ik had de auto van mn moeder bij, en die was verlaagd, dus da ging nie :wink:
Patrick L.

die Alain heeft 2 jaar geleden mijn AT gekocht, hij zou bepaalde onderdelen gebruiken om over te zetten naar een R4, waaronder het motorblok. Hij kwam met de Holtrop brothers bleek later, zag het aan de oplegger. Die Alain is een echte freak, hij zei dat hij al meerdere Alpine en Alpine Turbo blokjes had liggen om getransplanteerd te worden naar R4.
da-goof
Contacteer:

De holtrop brothers sparen die dingen. Het schijnt dat ze meer als 100 AT blokken hebben liggen, maar verkopen doen ze ze niet. Op de een of andere manier dus een nogal curieuse verzamelaar.
canonballman

Mmm...vreemde hobby......

Misschien wachten ze tot er een schaarste heerst, en verkopen ze die dan voor woekerprijzen :wink:

Te koop:
Alpine turboblokken
weinig km's, veel keuze
ZELF UITZOEKEN!
prijs: 99.995,- euro
inruil huis, boot of vrouw mogelijk
Floris
Contacteer:

LOL :lol: :lol:
Stylo

Mrtn schreef:Ik weet niet of het deze is, maar een tijdje terug (1 kan ook 2 jaar zijn) stond er een x een jongen met een R4 GTT in de autoweek, ook verlaagd, brede bandjes, rolkooi, verstevigd blablabla. Ook een fel oranje. De redactie durfde niet volgas weg te rijden en ook niet harder dan 190/200 op de autoweg. Erg gaaf trouwens, want als het goed is zit het blok half onder het dashboard nog, anders paste het niet. Dat is dus helemaal aangepast zodat het dash nu iets naar achter zit en verlengd is (Beetle gevoel :wink: )
Die jongen is een kennis van mij en dit is zeer zeker niet die auto
Steven
Car: M536

Le-zen, dat is eerder ookal geanalyseerd....
da-goof
Contacteer:

die uit de autoweek staat ook op mijn site

http://www.renault-4-freaks.web1000.com ... d/tu09.htm

Daar zit overigens een AT blok in
Plaats reactie