Projectje Clio 16V - Marcel (mlg) - Back in Action :)
noem het maar wieltjes... 
goed bezig geweest man!

goed bezig geweest man!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Errug netjes! Ook die veerpootbrug is zo ruig gespoten!
M'n complimenten!
M'n complimenten!

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
He He , eindelijk klaar ...
Na het bovenstaande te hebben gedaan was mijn koppakking een week later eruit gegaan .
Was echt wel ff balen
.Bij stationair draaien grote witte wolken uit de uitlaat .Ik had er ff geen zin meer in om te sleutelen ,
dus heb ik hem ff laten staan.
Dus de kop er vorige week er af gehaald en laten controleren ,afpersen en gelijk de klephoedjes laten vervangen . Zat er ook nog een licht kromme klep in ,
hoe deze er in is gekomen ?????
Deze week weer de kop opgebouwd en gemonteerd , daarna starten , na een 10 tal seconden begon het te piepen en te
roken . Dus snel uitgezet , daarna gaan zoeken en bleek de spanrol van de D-riem te zijn verbogen en was de rol zeer zwaar gaan draaien en de riem slipte erover heen .
Nieuwe spanrol gemonteerd en weer starten ,dit ging gelijk goed
, ff warm laten draaien en koelsysteem ontluchten en klaar .
Vanochtend de laatste dingetjes afgebouwd en ff een goede proefrit gemaakt .Heb vandaag iets van 300 km gereden en hij rijdt weer super !
Helaas had ik dit keer geen fototoestel tot mijn beschikking , dus geen nieuwe foto's .
Dus tot de volgende meeting .
Marcel
Na het bovenstaande te hebben gedaan was mijn koppakking een week later eruit gegaan .
Was echt wel ff balen

dus heb ik hem ff laten staan.
Dus de kop er vorige week er af gehaald en laten controleren ,afpersen en gelijk de klephoedjes laten vervangen . Zat er ook nog een licht kromme klep in ,
hoe deze er in is gekomen ?????
Deze week weer de kop opgebouwd en gemonteerd , daarna starten , na een 10 tal seconden begon het te piepen en te
roken . Dus snel uitgezet , daarna gaan zoeken en bleek de spanrol van de D-riem te zijn verbogen en was de rol zeer zwaar gaan draaien en de riem slipte erover heen .
Nieuwe spanrol gemonteerd en weer starten ,dit ging gelijk goed

Vanochtend de laatste dingetjes afgebouwd en ff een goede proefrit gemaakt .Heb vandaag iets van 300 km gereden en hij rijdt weer super !

Helaas had ik dit keer geen fototoestel tot mijn beschikking , dus geen nieuwe foto's .
Dus tot de volgende meeting .
Marcel
Marcel (mlg) zou je deze foto`s nog een keertje online willen zetten of opsturen naar mij christian.a@clioclub.nl