we stonden zelfs in de rij toen het nog licht was!!!P@TB@D schreef:Nou het was vandaag niet echt druk , maar het reno gehalte was erug druk.
oftewel GEWELDIG GENOTEN![]()

Er kwamen zelfs engelsen!
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/rij.jpg[/img]
we stonden zelfs in de rij toen het nog licht was!!!P@TB@D schreef:Nou het was vandaag niet echt druk , maar het reno gehalte was erug druk.
Vreemd ik kon zo doorrijen, en vage huizen eigenlijk. Maar ja als ik kom is het al donker he, dan ziet alles er anders uit.Robert dB. schreef:we stonden zelfs in de rij toen het nog licht was!!!P@TB@D schreef:Nou het was vandaag niet echt druk , maar het reno gehalte was erug druk.
![]()
![]()
Er kwamen zelfs engelsen!
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/rij.jpg[/img]
ja idd door de kou was het niet druk dus ja ook niet echt veel picsMaus schreef:Dat is jammer...maar over de pics volgens mij zijn er geen tot weinig gemaakt op de site's ken ik nix vindenVolgende keer beter dan maar!
Koelvloeistof? Ik dacht dat 't olie was. Maakt niet uit, dat 't een Kadettelek was, was i.i.g. zeker.Robert dB. schreef:mini verslag:
't was gezellig! mijn primeur
* Een Kadettlek met lekke koelvloeistof leiding - werd dus wegslepen
* BMW 3 serie die zijn banden GEHEEL oprubberde
* Maus in zijn MegII
* Gekke rode Kadett die ging laten zien hoe ondestuurbaar deze auto is in een slip
* JP's nattedroom in een nieuwe Opel (overigens heeft hij het er zelf ingebouwd)
Kweet niet wat er later op de avond is gebeurd....om 23:30 voelde in me tenen echt niet meer dus ben huiswaards gegaan. Onderweg 2 civic-jes gepest (was heeel easy).
hahaha ik miste eigenlijk alleen nog de spotlight van rasitcliotuning schreef:ZOOO patrick die zijn zeker door een tuning club gemaakt
mooie foto jou clio turbo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze staan bovenaan, het zijn foto's van Pat zn clio.stephan schreef:Foto's?? Ik zie niks. Of staan die op een andere site??
vet hehubo schreef:ze staan bovenaan, het zijn foto's van Pat zn clio.stephan schreef:Foto's?? Ik zie niks. Of staan die op een andere site??![]()
![]()
De vaste kern met enige wijzegingen misschien.Tom schreef:wie gaan er deze week naar Zoetermeer..........
laat dat misschien maar weg en vul het lijstje aanJesper16v schreef:Misschien komen er nog een aantal FNO'ers bij!
Tom schreef:mijn komst hangt een beetje van de anders FNO'ers af
TssTom schreef:vreeemd volk jaje kunt er geen pijl op trekken