Moontje Mégane Coupé schreef:Riël schreef:MORGE WEER EEN GTT RIJKEEEER:):):) Joepieadiehei met een gtt 't nieuwe jaar in
:D:D:D Hooooeeeeiiiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1) Heb je morgen je studie financiering binnen dan ??
Die is er allang.
2) Blijf wel weg bij het Fortuna stadion, dat vond die wit/gele ook niet zo fijn...![]()
MMz misschien andere veertjes es eronder ofzo
3) Wéét dat een Audi 90 quattro sneller door de bocht kan als een GTTurbo...![]()
Toch zal het tegendeel bewezen moeten worden
Einde van deze tips !!!!!!!!!!!!!!!
Thanx
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Zucht. 't ging zich meer om 't feit dat jij dan niet komt als hij niet komt, niet of hij komt. Got it?Moontje Mégane Coupé schreef: Hmmmmz, ik dacht ...............effe zeggen...
-
- Contacteer:
Hmmm, ah zo...Riël schreef:Zucht. 't ging zich meer om 't feit dat jij dan niet komt als hij niet komt, niet of hij komt. Got it?Moontje Mégane Coupé schreef: Hmmmmz, ik dacht ...............effe zeggen...
Ik heb in ieder geval wel zin in een lekkere gemengde schotel vol met vlees, gaat er altijd in!!!
Waar spreken we af enzo...ff alles duidelijk graag
Schema komende dagen:
dinsdagavond...veel eten en cadeautjes
woensdagavond...veel eten en cadeautjes
donderdagavond...alleen veel eten
en alsof dat nog niet genoeg is: vrijdagavond grieken!
1e voornemen voor het nieuwe jaar: minder (vr)eten!!

Waar spreken we af enzo...ff alles duidelijk graag
Schema komende dagen:
dinsdagavond...veel eten en cadeautjes
woensdagavond...veel eten en cadeautjes
donderdagavond...alleen veel eten
en alsof dat nog niet genoeg is: vrijdagavond grieken!
1e voornemen voor het nieuwe jaar: minder (vr)eten!!

-
Wat mij betreft gaat het gewoon door a.s vrijdag
, lekker eten en drinken.
Wie niet kan, jammer dan. Die probeert er de volgende keer maar bij te zijn. Je kunt niet met iedereen rekening houden helaas. Dusse, reserveer maar

Wie niet kan, jammer dan. Die probeert er de volgende keer maar bij te zijn. Je kunt niet met iedereen rekening houden helaas. Dusse, reserveer maar

oke mensen ik ga reserveren voor de volgende personen
riel
ollie
patrick l
patrick b
wilco
rob
marco
ruud gaat ook mee op het laatste moment
en we gaan met zijn alle naar de griek genaamd athene,die ligt achter het vleeshuis in maastricht,
ik zal reserveren voor 20:00,en als we dan afspreken zodat iedereen om 19:15 bij het geuselt is zodat we samen af kunnen rijden .we hebben ook nog geluk want het is de laatste vrijdag van de maand,dan is er altijd iets speciaals,en dat is zullen jullie wel denken dan ,nou oke ik verklap het ff,er is dan life muziek,plus het aller leukste ,je mag met borden smijten
,ja jullie lezen het goed je mag met borden smijten,niet naar elkaar natuurlijk
,maar gewoon op de grond,is traditie daaro op de laatste vrijdag van de maand
,mocht er nu nog iemand mee willen of dat ik iemand ben vergeten wees dan snel want vanavond reserveer ik en dan is het einde oefening.voor de mensen die hebben toegezegt mee te gaan a.u.b. niet meer canselen wordt zekers te weten reuze leuk
greetz marco
riel
ollie
patrick l
patrick b
wilco
rob
marco
ruud gaat ook mee op het laatste moment

en we gaan met zijn alle naar de griek genaamd athene,die ligt achter het vleeshuis in maastricht,
ik zal reserveren voor 20:00,en als we dan afspreken zodat iedereen om 19:15 bij het geuselt is zodat we samen af kunnen rijden .we hebben ook nog geluk want het is de laatste vrijdag van de maand,dan is er altijd iets speciaals,en dat is zullen jullie wel denken dan ,nou oke ik verklap het ff,er is dan life muziek,plus het aller leukste ,je mag met borden smijten

greetz marco
Laatst gewijzigd door marco op ma 23 dec 2002 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja ik ook! Ff wachten nog hé rob!
Zoeke zoeke zoeke zoekeeeeh
maar ja ik kan nu uit het raam kijken en ó ! Wat is dat? 

mensen de reservering is net gebeurt
friday we go griek,en smijten met borden onder het genot van griekse live muziek
iemand die de sirtakie wil dansen,trouwens neemt iemand ook een digiecam mee, kunnen we wat foto's online zetten van het laatste T.N.M maastricht van dit jaar

friday we go griek,en smijten met borden onder het genot van griekse live muziek

iemand die de sirtakie wil dansen,trouwens neemt iemand ook een digiecam mee, kunnen we wat foto's online zetten van het laatste T.N.M maastricht van dit jaar

jaaha ver zoate op het sjrandj in griekelandj veer hubbe get te aite en te drinke in oos handjj .... WHOOOOwhohohohoooooooo whaha
Ik heb er wel zin in!
Ik heb er wel zin in!
-
- Contacteer:
ik heb wel een digicam, maar ik ga helaas niet mee! Jammer!
Prettige dagen en tot volgend jaar!!!!! 

Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Hehemarco schreef:nou het liedje gaat ietsje anders![]()
![]()
maar goed dat zien we door de vingers![]()
iedereen vrijdag in opperste feest stemming aanwezig zijn he mensen
Ut woar es op et strand van griekenland! Ver kreege doa te ete en te drinke in het zaaaand! Whoooohohohohohohohooo Ut woar een onvergetelijke nach, ut woar da zo gezellig en ut woar zoe onverwach
lalallala whooohohaohohoahohoaaa beter?

BTW gaan we met carnaval ook wat doen? RTC goes optoch mesjtreech

-
- Contacteer:
Carnaval ??? We beginnen net aan de kerst Riël.. 

-
Mooi man, dat wordt wel leuk bij de Griek zo te zien!
Alvast fijne kerstdagen en tot vrijdag!
Alvast fijne kerstdagen en tot vrijdag!

yep hetzelfde naar jouw en alle andere t.n.m. mensen
een prettige kerst gewenst,enne niet teveel eten he ,laat wat plaats over voor vrijdag
greetz marco
ps mogen jullie allemaal mooie kadoo's krijgen,zoals nieuwe velgen
dumpvalves
bleedvalves
recaro stoelen
witte blinkers
stage 4 turbo's
een prettige kerst gewenst,enne niet teveel eten he ,laat wat plaats over voor vrijdag

greetz marco
ps mogen jullie allemaal mooie kadoo's krijgen,zoals nieuwe velgen

dumpvalves

bleedvalves

recaro stoelen

witte blinkers

stage 4 turbo's

Riël schreef:Hehemarco schreef:nou het liedje gaat ietsje anders![]()
![]()
maar goed dat zien we door de vingers![]()
iedereen vrijdag in opperste feest stemming aanwezig zijn he mensen
Ut woar es op et strand van griekenland! Ver kreege doa te ete en te drinke in het zaaaand! Whoooohohohohohohohooo Ut woar een onvergetelijke nach, ut woar da zo gezellig en ut woar zoe onverwach
lalallala whooohohaohohoahohoaaa beter?
BTW gaan we met carnaval ook wat doen? RTC goes optoch mesjtreech:D
dat lijkt me best leuk zo met carnaval al die vw en opel en dergelijke rijders provoceren.

Haha ja moon, na de kerst is het echt snel carnaval! (1 en 2 maart alweer!) Maar mensen, fijne kerstavond allemaal hé!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
prettige feestdagen en tot vrijdag en over die cadeau's ik heb nu al 2 vier punt gordels gekregen van mijn baas 

-
- Contacteer:
Daar heb je gelijk in... En mensen, ook van mijn kant een fijne kerst !!Riël schreef:Haha ja moon, na de kerst is het echt snel carnaval! (1 en 2 maart alweer!) Maar mensen, fijne kerstavond allemaal hé!
Ofkeurs Il be there 

He gaat Ruud ook mee?
Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Ik zie jullie straks wel (ik moet wel omrijden, want als ik naar de Geusselt moet rijden, en dan weer naar de markt, dan ben ik lopend in een keer naar de Griek sneller
)
Hoe meer zielen hoe meer vreugde

Ik zie jullie straks wel (ik moet wel omrijden, want als ik naar de Geusselt moet rijden, en dan weer naar de markt, dan ben ik lopend in een keer naar de Griek sneller

-
Oef, kan eigenlijk geen eten meer zien
. Gisteren flinke gourmetschotel gehad. Maarre, dat boeit niet, tot straks 

Oei oei ... ikke ben ziek
Ik kom tuurlijk wel, maar of ik iets op krijg... ? Ik zie 't daar wel
da's weer bale... Achja, voor de gezelligheid. Tot zo!

Het was gewoon ... (<-- jaja vul het zelf maar in
) Super! He allemaal een gezellige jaarwisseling hé! En rob ik hoop dat er nog een telefoontje inzit voor 't nieuwe jaar hé, heb je nog wat te doen
Groetjes en zie jullie allemaal in 2003!
Riel.

Groetjes en zie jullie allemaal in 2003!
Riel.
Ik heb ook erg genoten gisteren...lekker gegeten, lekker gelachen. En gelukkig géén bon, wielklem of iets dergelijks. Of we moeten natuurlijk over een maandje of 2 leuke post krijgen!
Mensen, alvast een fijne jaarwisseling en tot ziens op onze eerste TNM 2003!
Mensen, alvast een fijne jaarwisseling en tot ziens op onze eerste TNM 2003!
-
Ja, was leuk gisteren, voor herhaling vatbaar.
Alvast een goeie roetsj allemaal en tot de volgende TNM, zal voor mij overigens niet donderdag 2 januari zijn, want dan ga ik met collega`s zuipen in Mestreech
Alvast een goeie roetsj allemaal en tot de volgende TNM, zal voor mij overigens niet donderdag 2 januari zijn, want dan ga ik met collega`s zuipen in Mestreech