Good thinking !Riël schreef:Ploegah kan dat ook? Zet er alleen het linkje? Sander is er nie
done.
Good thinking !Riël schreef:Ploegah kan dat ook? Zet er alleen het linkje? Sander is er nie
Heb je een linkje voor info?Job-turbo schreef:Injectie er op bouwen is niet zomaar klaar. Er komt heel wat bij kijken. Maar als ik het zou doen zou ik het met behulp van DTA doen. Zit je niet met je chip te klooien. En als je dan motorisch nog wat gaat veranderen dan hoef je ook niet elke keer een andere chip. Zit er ook nog overna te denken
Dit is berer niet?Ploegah schreef:Good thinking !Riël schreef:Ploegah kan dat ook? Zet er alleen het linkje? Sander is er nie
done.
Erken U meerderen!Matijs schreef:Ik kan het natuurlijk niet hebben dat iemand een groter plaatje heeft dan ik![]()
Hier zit ik ook nog steeds aan te denken. Wat jij mij toen daarover verteld hebt leek het mij echt super handig en veel beter dan de originele computer. En zo`n dta computer lijkt mij ook veel beter voor mijn blok als ik allemaal aanpassingen ga doen voor het vermogenJob-turbo schreef:Injectie er op bouwen is niet zomaar klaar. Er komt heel wat bij kijken. Maar als ik het zou doen zou ik het met behulp van DTA doen. Zit je niet met je chip te klooien. En als je dan motorisch nog wat gaat veranderen dan hoef je ook niet elke keer een andere chip. Zit er ook nog overna te denken
Heb onderandere mijn kop(van het motorblok) aan laten passen en een andere turbo enz.Matijs schreef:Mag ik vragen wat voor moois jij onder de kap heb liggen dan?
Zo iets:Steven (Fiets) schreef:Je kan wel proberen ze allebei onder een hoek te monteren, weet alleen niet of je dan veel problemen krijgt met je vlotter etc.
Ik bedoel dus dat je een 3 hoek neemt met de onderste zijde op het spruitstuk en de 2 carbs op de 2 schuine bovenste vlakken.
Tis misschien een beetje simpel bedacht, maar wie weet issut een oplossing
De basis is redelijk goed te verzinnen. Ontsteking maakt niet zoveel uit om 'm lopend te krijgen, eventueel 't standaard kenveld er in zetten, of iets gangbaars verzinnen. Hoeveel brandstof er ongeveer in moet is ook wel te raden, en als je de injectorgrootte weet kan je d'r een kenveld van maken.Matijs schreef:Het nadeel van DTA is dat je alles zelf erin moet zetten. Die vriend van mij krijgt voor zijn kever een basis-setup aangeleverd van de leverancier (omdat hij een kever turbo ook wel erg cool vind doet hij dat in zijn eigen tijd). Dan heb je in ieder geval al een redelijk rijdende auto, en is het een kwestie van zelf finetunen. Ik denk dat het een behoorlijke sprong in het diepe is als je vanuit het niets een setup moet gaan maken voor een turbo-motor. En als je het verkeerd doet kan het natuurlijk ook altijd nog stuk gaan
Abel schreef:Fock.... waar haal je die vandaan. en is er meer info???
ziet er voor de rest een beetje kaal uit;)