Tekening
-
F 16Valve schreef:Wie heeft er een tekening met maten van een demperloze pijp van een clio 16V (alleen de einddemper)
hmmms einddemper, wordt lastig met boggies enzo erin...
-
wordt klote meten dan....Steven (Fiets) schreef:Ik kan em wel voor je tekenen in Mechanical Desktop (acad + extra 3d features) alleen moet ik wel maten hebben...
@ Christian die wil ik juist weg hebben
@ Rob wil een rvs einddemper dan hebben aangezien bij mij op het werk ook rvs wordt gelast en een collega heb die veel restauratie doet
@ Robert en steven ja die maten heb ik helaas ook niet

@ Rob wil een rvs einddemper dan hebben aangezien bij mij op het werk ook rvs wordt gelast en een collega heb die veel restauratie doet

@ Robert en steven ja die maten heb ik helaas ook niet
<-------So you know don't mess with a Reno------->
het was ook een poging tot want het is altijd makkelijker om een tekening daar voor te hebben je zie de maten en de ervaren lasser last het gewoon in elkaar, njet zoals die mooie tekeningen die op het forum stonde van de katvervanger, maar dat is ook een optie
Laatst gewijzigd door Foeke op za 14 dec 2002 19:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Groep A of groep N is hetzelfde qua construktie als een gewone demper, het verschil zit in de diameters,Christian schreef:ja ik ben lasser maar als iemand een tekening heeft van een group N devel Bijvoorbeeld kan ik hem nischien wel zo na maken is teminste met men katvervanger ook gelukt
groep A 63mm en groep N 55mm (als ik het goed had).
-
- Contacteer:
Als de bochten het probleem is dan haal je toch een oude demper van de sloop en haalt de bochten er tussen uit en die gebruik je dan, scheelt een hoop moeite.
Ik heb zelf ook eens een uitlaat gemaakt. Dit was voor een 205 gti en dat was zonder bochten, maar was de pijp een heel klein beetje schuin er op gelast. Nou aan het einde was hij al lager als de grond. Dus let goed op als je het zelf wilt proberen het is milimeter werk.
Ik heb zelf ook eens een uitlaat gemaakt. Dit was voor een 205 gti en dat was zonder bochten, maar was de pijp een heel klein beetje schuin er op gelast. Nou aan het einde was hij al lager als de grond. Dus let goed op als je het zelf wilt proberen het is milimeter werk.
Het is niet een sloop demper het is de bedoeling dat ie van RVS wordt, en het is de bedoeling om het niet stukje bij stukje aan te lassen maar te buigen.J. Reekers schreef:Als de bochten het probleem is dan haal je toch een oude demper van de sloop en haalt de bochten er tussen uit en die gebruik je dan, scheelt een hoop moeite.
@ Ro misschien dat christian denkt dat een groep N of groep N een Rechte pijp is zonder demper.
Wat ik juist wil is een rechte pijp zonder demper ipv m'n einddemper
-
En wat wordt het volgende plan een wiel uitvinden ofzo. 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Heb ie al een idee dan....wouter 16v schreef:En wat wordt het volgende plan een wiel uitvinden ofzo.

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Alles is te koop. Ik weet er zelfs nog 1 te koop.
-
Maarten Henderiekx uit Sas van Gent heeft er nog 1 liggen, en anders heeft hij er ook van omp in groep N uitvoering.
-
Van OMP wel. Maar die van Devil is alleen een demper.