-
- Berichten: 553
- Lid geworden op: zo 9 sep 2001 0:00
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Ik vraag me eerder af of die raamstijltjes van de deuren wel sterk genoeg zijn om een hele deur aan te hangen.
Volgens mij heb je na een paar weken al kromgetrokken raamstijlen en sluit je deur niet goed meer.
Volgens mij heb je na een paar weken al kromgetrokken raamstijlen en sluit je deur niet goed meer.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
-
- Berichten: 1898
- Lid geworden op: zo 13 mei 2001 0:00
http://www.karosserieschmiede-leppen.de
Die bouwt het zo voor je.
Net over de grens bij Enschede.
Ray zijn Clio is daar ook geweest. Mijn (ex-)twingo ook.
Die bouwt het zo voor je.
Net over de grens bij Enschede.
Ray zijn Clio is daar ook geweest. Mijn (ex-)twingo ook.
-
- Berichten: 1898
- Lid geworden op: zo 13 mei 2001 0:00
Ja hoor ... ik kom wel mee.
Hij kan ook nederlands hoor

Hij kan ook nederlands hoor
-
- Berichten: 657
- Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
- Locatie: Heerhugowaard
catrinus schreef:[img]http://www.tuning-auto.com/pics/belfort028.jpg[/img]
Bij deze auto is het lastig te parkeren omdat die dingen naar buiten klappen. Is het ook mogelijk om ze omhoog te laten duwen. Precies net zoals een lambo???
Wij moeten voor volgend seizoen de 'corsa' aanpassen met onder andere vleugeldeuren à la pug hierboven . Ik heb hiervoor een bestek gemaakt van 2500 voor deze verbouwing .
Een ouder model astra gaat ook onder de vleugeldeur-schaar en hiervoor zitten we ook in de bovenvermelde prijsklasse .
Stoer is het wel, alleen probleem met uitstappen bij de supermarkt met parkeerplaatsen van 195cm breed
Een ouder model astra gaat ook onder de vleugeldeur-schaar en hiervoor zitten we ook in de bovenvermelde prijsklasse .
Stoer is het wel, alleen probleem met uitstappen bij de supermarkt met parkeerplaatsen van 195cm breed

-
- Berichten: 657
- Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
- Locatie: Heerhugowaard
Tnx Catrinus.
Maar Bruno, dat is toch onwijs duur voor vleugeldeuren? Wat ik me dan afvraag is wat er allemaal mee gebeurt voor die prijs. En het is dus niet mogelijk om die deuren omhoog te laten duwen zodat je geen problemen krijgt met de parkeerruimtes? Het is inprincipe alleen maar een voordeel, je hoeft je nergens meer zorgen om te maken om tegen andere deuren te stoten dan.
Stephan.
Maar Bruno, dat is toch onwijs duur voor vleugeldeuren? Wat ik me dan afvraag is wat er allemaal mee gebeurt voor die prijs. En het is dus niet mogelijk om die deuren omhoog te laten duwen zodat je geen problemen krijgt met de parkeerruimtes? Het is inprincipe alleen maar een voordeel, je hoeft je nergens meer zorgen om te maken om tegen andere deuren te stoten dan.
Stephan.
Persoonlijk zou ik ze nooit in me A-stijl willen laten scharnieren TE onpraktisch en vind het nog lelijk ook
Bovendien vind ik deze stijl de naam vleugeldeur niet echt waardig.
àlà Lambo gaat niet lukken omdat je deur altijd in de carroserie gedrukt moet worden, erlangs schuiven en laten afsluiten vergt zoveel aanpassingen dat het gewoon geen doen meer is.
De echte vleugeldeur is toch die zoals de 'bekende' grijze golf 2 uit duitsland (is vaak in vw bladen te zien), die heeft ze schrnierend om een T-bar in het midden van de auto. àlà de oude Mercedes SL.:
[img]http://wwwsg.daimlerchrysler.com/Projec ... /73480.jpg[/img]
Dat noem ik pas vleugeldeuren, en die zijn nog praktischer ook, neem bijvoorbeeld bij regen: je kan gewoon droog naast je auto staan
Alleen zit hier ook een hoog verbouw-gehalte aan. Maar tis wel vet

àlà Lambo gaat niet lukken omdat je deur altijd in de carroserie gedrukt moet worden, erlangs schuiven en laten afsluiten vergt zoveel aanpassingen dat het gewoon geen doen meer is.
De echte vleugeldeur is toch die zoals de 'bekende' grijze golf 2 uit duitsland (is vaak in vw bladen te zien), die heeft ze schrnierend om een T-bar in het midden van de auto. àlà de oude Mercedes SL.:
[img]http://wwwsg.daimlerchrysler.com/Projec ... /73480.jpg[/img]
Dat noem ik pas vleugeldeuren, en die zijn nog praktischer ook, neem bijvoorbeeld bij regen: je kan gewoon droog naast je auto staan

Alleen zit hier ook een hoog verbouw-gehalte aan. Maar tis wel vet

versteviging A-stijl*Stephan_RSI* schreef: Wat ik me dan afvraag is wat er allemaal mee gebeurt voor die prijs.
op maat maken van scharnieren
nieuwe slotvangers
verplaatsen slot
stevige hydraulische cilinders
herspuiten deur
herspuiten A-stijl + aanbehoren (= meestal volledige flanken)
verleggen van de elektrische verbindingen tussen deur en carrosserie
niet onderschatten hoor ...
Deze golf???
Essen Motorshow Zaterdag 30 Nov 2002
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QADYAg8R ... 0629727570[/img]
Essen Motorshow Zaterdag 30 Nov 2002
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QADYAg8R ... 0629727570[/img]
He! nu is die weer rood.
nee ik was er niet, maar 2 vrienden van me wel. en die hadden mijn camera ff geleend. was blijkbaar wel erg gaaf daar, aan de foto's te zien.
Ik heb ook nog een aantal leuke filmpjes van dansende vrouwen
en dansende auto's.
Ik heb ook nog een aantal leuke filmpjes van dansende vrouwen

He! nu is die weer rood.
3 mb.
He! nu is die weer rood.
-
- Berichten: 657
- Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
- Locatie: Heerhugowaard
Ja precies, dat is flink wat werk. Nou snap ik ook waarom de prijs aan de hoge kant ligt. Dacht alleen ff wat schanieren te moeten verplaatsen maar dat is dus helemaaaaaal niet zo.bruno @af schreef:versteviging A-stijl*Stephan_RSI* schreef: Wat ik me dan afvraag is wat er allemaal mee gebeurt voor die prijs.
op maat maken van scharnieren
nieuwe slotvangers
verplaatsen slot
stevige hydraulische cilinders
herspuiten deur
herspuiten A-stijl + aanbehoren (= meestal volledige flanken)
verleggen van de elektrische verbindingen tussen deur en carrosserie
niet onderschatten hoor ...
Stephan.
Filmpje
edit volgens mij doen ze het niet eens. naja dan weet ik niet hoe zo'n ftp werk hoor. maarja
misschien moet je ze eerst ff opslaan ofzo.
edit volgens mij doen ze het niet eens. naja dan weet ik niet hoe zo'n ftp werk hoor. maarja
misschien moet je ze eerst ff opslaan ofzo.
He! nu is die weer rood.
filmpje doet het idd niet 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 1898
- Lid geworden op: zo 13 mei 2001 0:00
Frankrijk, niet duitslandSteven (Fiets) schreef:De echte vleugeldeur is toch die zoals de 'bekende' grijze golf 2 uit duitsland (is vaak in vw bladen te zien), die heeft ze schrnierend om een T-bar in het midden van de auto. àlà de oude Mercedes SL.
nou het waren 2 hele leuke, halfnaakte dansende vrouwen. 

He! nu is die weer rood.
Deze dus (stond in Essen)Nick (germanstyle) schreef:Frankrijk, niet duitslandSteven (Fiets) schreef:De echte vleugeldeur is toch die zoals de 'bekende' grijze golf 2 uit duitsland (is vaak in vw bladen te zien), die heeft ze schrnierend om een T-bar in het midden van de auto. àlà de oude Mercedes SL.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADhAtES ... 4926972078[/img]
ook toegepast op een Passat
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADdAtIS ... 4935673364[/img]
En de orginele
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADXAtMS ... 4941186829[/img]
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
ken niemand dat filmpie effe fixen_Martijn_ schreef:nou het waren 2 hele leuke, halfnaakte dansende vrouwen.

He! nu is die weer rood.
Allemaal erg leuk die vleugeldeuren en ik loop al lang met het idee rond om het ook te laten doen, MAAR niemand kan me vertellen of je op zo'n auto nog APK kunt krijgen of dat hij dan alleen nog op het karreteje mee naar shows mag...
Iemand?
Iemand?
Er staat nergens in de apk regels dat dat niet mag, dus ik zie geen reden waarom ze hem zouden afkeuren!