Ik heb hier thuis een frans tuning blad liggen waarin een gt turbo met vleugeldeuren in staat. Het staat super strak op een gt. Die man heeft de scharnieren verhuist naar de voorraam stijl( of zo). Op de deuren zitten ook geen deurklinken meer. Het leek mij ook wel gaaf om dat te hebben maar het wordt dan wel een probleem in de garage :lol:. Ik hou het maar op de originele manier. Misschien dat iemand ook van plan was om vleugeldeuren te maken in zijn wagen maar ik begin er in iedergeval niet aan. Ik heb er wel sterk over gedacht maar ik zie er maar van af.
Groet van catrinus
There will be plenty of time to rest when your dead
Klinkt wel gaaf, lambo 5'je.
Ik heb wel eens een 5 gezien in een tijdschrift, die had z'n motorkapscharnieren aan de zijkant gemaakt, zodat z'n kap overdwars open ging. Je hebt er verder nix aan, maar 't zag er wel tof uit.
Was dat 5je met die motorkap een gifgroene]
met van die zilveren strepen ?
Die heb ik een jaartje of twee terug in Maxpower zien staan, een half jaar later was er een meeting in Antwerpen en daar stond tie toen ook ! Dat is ook een franse auto.
Mzzl Peter's 16v
vleugeldeuren lijkt me echt super kiks, maar dan niet lambostyle. Ik wil niet worden geassocieerd met lambo. Dan ga ik toch voor de echte vleugel deuren, namelijk die van delorean. Je weet wel, dat ding van back to the future. Vindt ik ook een enorm strakke bak. Misschien wel wat voor mij om ook van die rare lichtdingen erin te maken met paneeltjes, flux-compesator erin voor te tijdreizen, hahahaha.
Vleugeldeuren, hmmmm. moet ik me toch eens goed voor bedenken. Zijn volgens mij enorm onhandig bij het uitstappen, maar ja.
Leuk idee, heb ik ook aan gedacht, zat alleen te denken wat/hoe je het allemaal moet aanpassen wil het naadloos aansluiten.
Volgens mij heb ik die turbo ook wel eens gezien, een groene, meen ik.
Heb ik geloof ik ook wel eens gezien. Moest toen erg hard lachen!
Ik begrijp dat smaken verschillen hoor, maar kom nou....... Dat ziet er toch niet uit man.
:-* :-* :-* :-* :-*
Van zulke ingrijpende dingen wordt ie echt niet mooier. Die tijd kun je veel beter besteden.
On 2001-06-20 22:52, Peter's 16v wrote:
Was dat 5je met die motorkap een gifgroene]
met van die zilveren strepen ?
Die heb ik een jaartje of twee terug in Maxpower zien staan, een half jaar later was er een meeting in Antwerpen en daar stond tie toen ook ! Dat is ook een franse auto.
Mzzl Peter's 16v
Dit was een oranje 5 gt turbo
There will be plenty of time to rest when your dead
hallo ronald hier (IK sta in wie is wie )ik heb wat (oja ..ja...o)ik ga vleugel deuren maken in me reno jaja . maar nu komt mijn vraag moet je auto ook opniew worden gekeurd?
Ha nog iemand uit het noorden. Wlkom op de site en wie weet zie ik je nog wel eens onderweg.
Over vleugeldeuren, Ik ga ze nu wel in mijn gtt maken vanwege mijn project. Ik heb je mail gekregen ronald en hij hoeft niet opnieuw te worden gekeurd (of zo). A.P.K. is ook geen probleem. Het enigste probleem is parkeren in de stad en in de garage (als die klein is tenminste). Verder zit je met je electronica dat naar de deur gaat. Ik heb er zelf ook heel lang over nagedacht maar als er niet veel kabels naar de deur gaan dan word het geen probleem. Trouwens wat voor vleugeldeuren worden het?