Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Doet men meestal niet een thermostaat eruit halen zodat de moter niet warm loopt?
Ik kan misschien wat bij mijn baas regelen...?marco schreef:waarom geen lekkere griek rob????
is super lekker man,en echt wel gezellie als we daar zitten met zijn alle,wat stel jij anders voor om te gaan eten???????
we kunnen ook bij van der valk gaan eten?????
ook een optie,enne geen termostaat erin vreemd man,maar wel lochies dat die dan niet warm wordt,enne waarom doet die van heuts het niet dan,dat ding moet het doen????,ik heb nog nooit problemen gehad met onderedelen van heuts,maar efin
laat maar eens wat horen mensen
In grevenbicht, café brasserie en héééél lekker eten
Maar eerlijk te zijn, grieken is leuker.

Dat bedoel ik niet, ok bedoelde of je geen l;ekkere griekse meisje kende. Grieken lijkt mij een perfect plan.marco schreef:waarom geen lekkere griek rob????
is super lekker man,en echt wel gezellie als we daar zitten met zijn alle,wat stel jij anders voor om te gaan eten???????
-> Wilco dat dacht ik ook ja, maar hij wordt nu dus zowat helemaal niet warm. Maar ik snap niet helemaal waarom er geen in zit.
-> Ruud, het was een 86 graden dacht ik, en ik heb hem wel goed om gezet, en later getest in water.
-> Ruud, het was een 86 graden dacht ik, en ik heb hem wel goed om gezet, en later getest in water.[/quote]
Ja die heb ik daar ook gekregen , in het begin werkte die bij mij ook iets laat maar nadat ik een tank leeg had gereden werkte tie perfect. Probeer hem anders eens te koken op het fornuis
heb ik laats ook gedaan
Ja die heb ik daar ook gekregen , in het begin werkte die bij mij ook iets laat maar nadat ik een tank leeg had gereden werkte tie perfect. Probeer hem anders eens te koken op het fornuis

-
Ik hou wel van Grieks
Zet mij er ook maar bij.

Zet mij er ook maar bij.
-
- Contacteer:
[deleted]
Laatst gewijzigd door Moontje Mégane Coupé op ma 16 dec 2002 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
En als moontje zonder Vriend komt? Marco en patrick nemen hun vriendin ook niet mee! Moontje op de lijst!Moontje Mégane Coupé schreef:Ik geef ook de voorkeur aan Grieks... Alleen is het een probleem met me vriend ze werk... Hij moet tussen kerst en nieuwjaar gewoon werken, dus weet nie hoe laat ie klaar is...
MARCO
RIEL
ROB
WILCO
PATRICK
MOONTJE
En ik neem ook mijn vriendin niet mee! Is toch geen familie-uitje...is een renault-tupen-meeting-uitje (ofzoiets
).
Ik ga ook mee, onder voorbehoud. Ligt er aan welke dag enzo. Kan eventueel een paar avonden ergens werken tussen kerst en nieuwjaar...en dat geld kan ik hard gebruiken
Ik ga ook mee, onder voorbehoud. Ligt er aan welke dag enzo. Kan eventueel een paar avonden ergens werken tussen kerst en nieuwjaar...en dat geld kan ik hard gebruiken

Hoe zit het met Patrick B. die komt toch ook wel mee he!? Lang nix meer gehoord... he jong alles goed? 

-
- Contacteer:
[deleted]
Laatst gewijzigd door Moontje Mégane Coupé op ma 16 dec 2002 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
[deleted]

Alla een dag offer je toch wel voor ons op hé!...? Iedereen heeft vrij dus misschien komt een middag ook goed?Ollie schreef:En ik neem ook mijn vriendin niet mee! Is toch geen familie-uitje...is een renault-tupen-meeting-uitje (ofzoiets).
Ik d8 aan zondag 29 of maandag 30 december?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik kan wel de zondag .niet op de maandag of het moet later op de avond zijn.
Laten we es wat met de data gaan smijten zodat iets afgesproken kan worden... zeg ff wanneer je kan of liever een andere dag had gezien?
Anders kom je toch af 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nou ja wie weet het is maar 2 uur rijden
Gr. Frits

Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
is wel zo handig ja als we een datum hebben,want dan zou ik kunnen reserveren
,maare zondag en maandag komen bij mij al slecht uit ,want dan moet het vrouwke werken ,en ik op de kids passen , vrouwke komt dan pas iets na 19:00 thuis ,als ik me dan nog moet douchen en zo wordt het veel te laat,wat vinden jullie van de vrijdag 27 december????????????????
greetz marco

greetz marco
Is me ook goed!
-
Hey dude, niet zeuren, gewoon meekomenOllie schreef:Ik ga ook mee, onder voorbehoud.

-
[quote="marco"],wat vinden jullie van de vrijdag 27 december????????????????
Okidoki, ik heb die dag vrij en mijn vriendin mot werke
Okidoki, ik heb die dag vrij en mijn vriendin mot werke

nou laten we het dan op VRIJDAG 27 DECEMBER houden,iedereen het hier mee eens????
dan ken ik alvast reserveren,dan gaan we die dag lekker eten bij de griek genaamd ATHENE,deze is echt lekker mensen zullen jullie van opkijken
deze ligt hier in de binnenstad achter het vleeshuis,we parkeren de auto's dan gewoon op de markt ,
greetz marc
ps dan alleen nog een tijd?????????
wie roept er eens
dan ken ik alvast reserveren,dan gaan we die dag lekker eten bij de griek genaamd ATHENE,deze is echt lekker mensen zullen jullie van opkijken

deze ligt hier in de binnenstad achter het vleeshuis,we parkeren de auto's dan gewoon op de markt ,
greetz marc
ps dan alleen nog een tijd?????????
wie roept er eens
Laatst gewijzigd door marco op ma 16 dec 2002 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
HOho rustig er zijn pas 3 mensen die zeggen 'ja' ... tijd genoeg reserveren kun je best wat later doen, grieken genoeg hoor
:)

uhm grieken zat , maar zijn ze ook lekker,ik heb slechte ervaringen met andere grieken,en geloof me als ik zeg dat ik er al genoeg heb gehad hiero in de omstreek
,en van deze weet ik zekers dat die goed is
greetz marco

greetz marco
Misschien ff een topic aanmaken? Zetten we er een poll in voor de data en zien we meteen hoeveel er meegaan...