Need for speed

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
jeroen.k

Met EA-games altijd wel hè! ;)

Ach voor 4,99 zou ik niet moeilijk doen! :D
Marcel (mlg)
Contacteer:

Ik heb hem net ff goed ingesteld , en hij doet het nu wel goed .

Heb net ff met een clio 16v gereden , die is gewoon sneller dan een ferrari f50 :lol:

Heb er net 280 km/h mee gereden :)
Patrick L.

jeroen.k schreef:
Patrick L. schreef:dan ga ik eens kijken of er ergens een NFS4 in de aanbieding ligt :)
Momenteel bij de Free Record shop voor 4,99.

op de site bij top race games voor de pc staat ie in het lijstje. Zal in de winkel vast ook wel liggen nog.
Ik heb em gisteren van kazaa afgehaald, alleen straks nog controleren of het werkt, anders ga ik langs de FreeRecord shop voor dat geld.
Marcel (mlg)
Contacteer:

Bij intertoys lag nfs4 ook voor 4.99
jeroen.k

Iemand zin in een potje Need for speed 6?
Anonymous

nou we het toch over TNFS hebben, wie weet hoe je bij testdriver-mode in Porsche Unleashed die witte racewagen in een 360 rondje krijgt? mij lukt het nl niet en ik raak er nu nogal gefrustreerd van. :evil:
jeroen.k

hubo schreef:nou we het toch over TNFS hebben, wie weet hoe je bij testdriver-mode in Porsche Unleashed die witte racewagen in een 360 rondje krijgt? mij lukt het nl niet en ik raak er nu nogal gefrustreerd van. :evil:
Pfff, weet het ook niet meer, das helemaal in het begin toch? Gewoon een beetje spelen ermee man! ;) sturen en handrem enzo, maar kan het niet echt uitleggen.
Anonymous

jeroen.k schreef:Pfff, weet het ook niet meer, das helemaal in het begin toch? Gewoon een beetje spelen ermee man! ;) sturen en handrem enzo, maar kan het niet echt uitleggen.
ja het is me ook wel een keer gelukt, maar omdat we het nou weer over NFS hadden, dacht ik laat ik die ook maar weer eens spelen. Maar ik heb gisteravond 2 uur lopen klooien op dat veld en het lukt me niet meer. :(
_Martijn_
Contacteer:

Als het nog goed herriner:

eerst zorgen dat ze ongeveer 180gr draait. Dan de rem indrukken. en de andere kant op sturen. door die rem draai je dus niet meer terug. en als het goed is sla je dan over het punt van 180gr. en draai je door naar de 360gr.

zoiets dacht ik. maar het is alweer een tijd geleden. maar dat van de rem herriner ik me vaag.
He! nu is die weer rood.
Anonymous

_Martijn_ schreef:Als het nog goed herriner:

eerst zorgen dat ze ongeveer 180gr draait. Dan de rem indrukken. en de andere kant op sturen. door die rem draai je dus niet meer terug. en als het goed is sla je dan over het punt van 180gr. en draai je door naar de 360gr.

zoiets dacht ik. maar het is alweer een tijd geleden. maar dat van de rem herriner ik me vaag.
thnx, ik ga het zo ff proberen door een beetje met die rem te kutten.
Anonymous

edit, een beetje vertraging op inet. ik was weer eens te ongeduldig.
Patrick L.

Heb NFS4 geinstalleerd, alleen de beeldkwaliteit van het spel klopt niet, erg blokjes achtig. waar kan ik dit aanpassen? het is overigens het originele spel, niet een download van Kazaa.
jeroen.k

Als je in het startmenu op Programma's-->Electronic Arts-->NFS4 HS klikt dan kun je spel starten, uninstall, readme file enzo, maar ook...3d setup! Die moet je aanklikken kun je een videokaart selecteren. In het vakje moet dan jouw videokaart staan. Als je een Geforce hebt zal hij hem niet herkennen en automatisch op software renderer zetten, dan is de kwaliteit slecht ja. Dan moet je dus de primaire beeldschermadapter selecteren (of je videokaart als die er staat) dan opstarten in options de resolutie wat hoger zetten (als je een goede videokaart heb 32 mb of meer) en spelen maar. Je kunt maar uit 2 dingen kiezen bij de 3d setup, dus gewoon die andere selecteren! :p niet de software renderer dus! :D
Matijs
Contacteer:

Over Need for Speed gesproken... :p NFS 6 (Hot pursuit 2) ZUIGT! Niet kopen! zonder van je geld. Ik zat er al lang naar uit te kijken, omdat ik NFS 4, Porsche en vooral ook Motor City Online errug goed vond van EA. Zeker de laatste twee, goede physics engine, goede force feedback, goede graphics. Maar in NFS 6 is alleen nog iets van de graphics terug te vinden. Ziet er vet ranzig uit als je een leuke videokaart hebt (GeForce 3,4 of FX), maar zowel de besturing, de force feedback en de gameplay zijn waar-de-loos :-* Wel hele mooie gedetailleerde automodellen, mooie scenery langs de lange tracks, maar verder helemaal zaad. Ik snap niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen, maar dit spel is drie stappen terug
You are warned!
jeroen.k

Matijs schreef:Over Need for Speed gesproken... :p NFS 6 (Hot pursuit 2) ZUIGT! Niet kopen! zonder van je geld. Ik zat er al lang naar uit te kijken, omdat ik NFS 4, Porsche en vooral ook Motor City Online errug goed vond van EA. Zeker de laatste twee, goede physics engine, goede force feedback, goede graphics. Maar in NFS 6 is alleen nog iets van de graphics terug te vinden. Ziet er vet ranzig uit als je een leuke videokaart hebt (GeForce 3,4 of FX), maar zowel de besturing, de force feedback en de gameplay zijn waar-de-loos :-* Wel hele mooie gedetailleerde automodellen, mooie scenery langs de lange tracks, maar verder helemaal zaad. Ik snap niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen, maar dit spel is drie stappen terug
You are warned!
Nou ja zeg :p ik vin um gewoon vet! :D

Je moet natuurlijk wel weten wat je koopt hè! NFS 5 Porsche was een simulatie racer met erg goede grafics, maar vooral erg realistisch rijgedrag! NFS4 en NFS6 zijn arcade racegames, oftewel het gaat niet om realistisch zijn, maar om lekker kunnen racen, lekker toegankelijk een leuke gameplay. Dat is naar mijn mening 100% geslaagd! Over force Feedback kan ik niks zeggen, speel altijd met het toetsenbord, vin ik fijner, want zo'n stuurtje is sowieso erg nep sturen. (vinnik dan hè).

Tip voor de volgende 45 euro die je weg gooit op deze manier, download eerst ff de demo, dan weet je waar je aan toe bent! :) Kun je vervolgens beslissen of je hem koopt!

edit: als je NFS 4 zo goed vondt moet je deze ook goed vinden BTW! gameplay is behoorlijk gelijk vindt ik. Alleen NFS 6 heeft een veel betere gameplay en veeeeeel betere grafics! :D
Matijs
Contacteer:

Ik heb hem natuurlijk niet meteen gekocht :wink:
Nee, ik vind het echt een waardeloos spel. Waarom niet gewoon de engine van Porsche en Motor City overgenomen? Als je zoiets al een keer hebt ontwikkeld, waarom zou je het dan niet gebruiken? De 'nieuwe' engine is echt waardeloos, geen enkel gevoel, traag.
En arcade okee, maar een amerikaanse politieauto die net zo snel accelereert als een Lotus Elise?!? Ik denk het niet. Arcade is prima, maar het moet wel leuk blijven.
jeroen.k

Hihi, de Lotus Elise is zo'n beetje de sloomste auto uit het spel samen met de opel speedster. In Class3 worden de auto's wat sneller.

Maaruh die politie auto's zijn ook niet zomaar politie auto's hè, dat zijn steeds dezelfde auto's als die op dat moment racen, dus ja...ze acceleren net zo snel (officieel net iets minder door de lichtbalk :p ). Kijk als je nou zegt dat een bommengooiende helicopter wel erg slecht is, dan zeg ik tjah...idd, mar wel grappig! :D

Enige wat ik echt slecht vindt zijn de schades. Je moet echt 10 frontale botsingen met 150 km/u maken om je motorkap kapot te krijgen! :lol: beetje te stevig die auto's! En busjes die wegstuiteren als je er tegenaan stuurt is ook niet echt realistisch, maar het verhoogt wel de playability! :D
Matijs
Contacteer:

Beetje te arcade dus. Nee, toch maar wachten op de nieuwe TOCA. Daar hebben ze echte natuurkundig correcte schade in zitten, gebaseerd op de computermodellen die ze gebruiken in de ontwerpfase van echte auto's. Beetje zwaar voor je processor, maar wel zo realistisch als het maar kan 8)
jeroen.k

Matijs schreef:Beetje te arcade dus. Nee, toch maar wachten op de nieuwe TOCA. Daar hebben ze echte natuurkundig correcte schade in zitten, gebaseerd op de computermodellen die ze gebruiken in de ontwerpfase van echte auto's. Beetje zwaar voor je processor, maar wel zo realistisch als het maar kan 8)
hihi, das ook leuk! :D
_Martijn_
Contacteer:

Die nieuwe toca is toch al uit? DTM race driver.
Ik heb de demo gespeeld en die was pas 60 % af. en dat was al een waar genot :) . Ik heb hem wel al op de ps2 gespeeld maar dat zag er niet echt goed uit. nog minder dan de demo van de pc zelfs.

Colin mcrae 3 wordt ook super mooi. met erg realistische schade. moet je maar is een filmpje downloaden. best leuk.
He! nu is die weer rood.
Patrick L.

Ik heb hiervan http://site.nfscars.com/pursuit.php diverse renootjes gedownload, alleen bde Clio Williams en de Espace F1 geven errors, spel start niet verder op. Het gaat om NFS4, hebben jullie dit ook?
Marcel B.

Hier start nfs4 helemaal niet op, dus je bent al verder dan ik :)

Misschien is het niet speciaal voor nfs4 die auto's?
Don't walk the grass... smoke it
_Martijn_
Contacteer:

hey ox, probeer anders ff compatible with 98,me. dan werkt het misschien wel. Zo lukte het bij mij ook om superbike 2001 op xp te laten draaien.
He! nu is die weer rood.
Marcel B.

Nope, helaas...
al van alles geprobeerd, in eerste instantie ziet ie em niet als een geldige win32 applicatie, dat had ik mbv een patch eruit gekregen, en nog wat registerbestanden enzo, maar dan alsnog knalt ie er weer uit zonder ook maar wat beeld te geven of iets dergelijks.

IK GEEF HET OP!!! >-) >-) >-)
Don't walk the grass... smoke it
jeroen.k

Patrick L. schreef:Ik heb hiervan http://site.nfscars.com/pursuit.php diverse renootjes gedownload, alleen bde Clio Williams en de Espace F1 geven errors, spel start niet verder op. Het gaat om NFS4, hebben jullie dit ook?
Bij mij deden ze het allemaal gewoon. Wel ff het readme.txt bestandje lezen in de .zip file hè! Je moet ze allemaal op een andere manier uitpakken...
Patrick L.

jeroen.k schreef:
Patrick L. schreef:Ik heb hiervan http://site.nfscars.com/pursuit.php diverse renootjes gedownload, alleen bde Clio Williams en de Espace F1 geven errors, spel start niet verder op. Het gaat om NFS4, hebben jullie dit ook?
Bij mij deden ze het allemaal gewoon. Wel ff het readme.txt bestandje lezen in de .zip file hè! Je moet ze allemaal op een andere manier uitpakken...
Aha! kan ik natuurlijk ook eens doen, eerst eens lezen :wink: Zal het straks nog eens proberen.
Btw, die MaxiMegane is me een brute bak zeg, ongelooflijk snel en een goede wegligging.
jeroen.k

Ben nu meer met NFS6 bezig, is veel leuker! :P Alleen geen renaults! :( (wel een slopel speedster :( )

Die Maximegane kan ik me niet echt herrinneren! Vondt al die renaults wel fijn rijden (zelfs de Kangoo 1.4)
jef

http://www.virtools.com/applications/ma ... nault2.asp

rij in de nieuwe megane het duurt ff voordat je erin kan rijden maar als het lukt is echt geweldig probeer maar!!!
Plaats reactie