Ach voor 4,99 zou ik niet moeilijk doen!

Ik heb em gisteren van kazaa afgehaald, alleen straks nog controleren of het werkt, anders ga ik langs de FreeRecord shop voor dat geld.jeroen.k schreef:Momenteel bij de Free Record shop voor 4,99.Patrick L. schreef:dan ga ik eens kijken of er ergens een NFS4 in de aanbieding ligt
op de site bij top race games voor de pc staat ie in het lijstje. Zal in de winkel vast ook wel liggen nog.
Pfff, weet het ook niet meer, das helemaal in het begin toch? Gewoon een beetje spelen ermee man!hubo schreef:nou we het toch over TNFS hebben, wie weet hoe je bij testdriver-mode in Porsche Unleashed die witte racewagen in een 360 rondje krijgt? mij lukt het nl niet en ik raak er nu nogal gefrustreerd van.
ja het is me ook wel een keer gelukt, maar omdat we het nou weer over NFS hadden, dacht ik laat ik die ook maar weer eens spelen. Maar ik heb gisteravond 2 uur lopen klooien op dat veld en het lukt me niet meer.jeroen.k schreef:Pfff, weet het ook niet meer, das helemaal in het begin toch? Gewoon een beetje spelen ermee man!sturen en handrem enzo, maar kan het niet echt uitleggen.
thnx, ik ga het zo ff proberen door een beetje met die rem te kutten._Martijn_ schreef:Als het nog goed herriner:
eerst zorgen dat ze ongeveer 180gr draait. Dan de rem indrukken. en de andere kant op sturen. door die rem draai je dus niet meer terug. en als het goed is sla je dan over het punt van 180gr. en draai je door naar de 360gr.
zoiets dacht ik. maar het is alweer een tijd geleden. maar dat van de rem herriner ik me vaag.
Nou ja zegMatijs schreef:Over Need for Speed gesproken...NFS 6 (Hot pursuit 2) ZUIGT! Niet kopen! zonder van je geld. Ik zat er al lang naar uit te kijken, omdat ik NFS 4, Porsche en vooral ook Motor City Online errug goed vond van EA. Zeker de laatste twee, goede physics engine, goede force feedback, goede graphics. Maar in NFS 6 is alleen nog iets van de graphics terug te vinden. Ziet er vet ranzig uit als je een leuke videokaart hebt (GeForce 3,4 of FX), maar zowel de besturing, de force feedback en de gameplay zijn waar-de-loos :-* Wel hele mooie gedetailleerde automodellen, mooie scenery langs de lange tracks, maar verder helemaal zaad. Ik snap niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen, maar dit spel is drie stappen terug
You are warned!
hihi, das ook leuk!Matijs schreef:Beetje te arcade dus. Nee, toch maar wachten op de nieuwe TOCA. Daar hebben ze echte natuurkundig correcte schade in zitten, gebaseerd op de computermodellen die ze gebruiken in de ontwerpfase van echte auto's. Beetje zwaar voor je processor, maar wel zo realistisch als het maar kan
Bij mij deden ze het allemaal gewoon. Wel ff het readme.txt bestandje lezen in de .zip file hè! Je moet ze allemaal op een andere manier uitpakken...Patrick L. schreef:Ik heb hiervan http://site.nfscars.com/pursuit.php diverse renootjes gedownload, alleen bde Clio Williams en de Espace F1 geven errors, spel start niet verder op. Het gaat om NFS4, hebben jullie dit ook?
Aha! kan ik natuurlijk ook eens doen, eerst eens lezenjeroen.k schreef:Bij mij deden ze het allemaal gewoon. Wel ff het readme.txt bestandje lezen in de .zip file hè! Je moet ze allemaal op een andere manier uitpakken...Patrick L. schreef:Ik heb hiervan http://site.nfscars.com/pursuit.php diverse renootjes gedownload, alleen bde Clio Williams en de Espace F1 geven errors, spel start niet verder op. Het gaat om NFS4, hebben jullie dit ook?