Tuning bedrijven rond Brussel

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Valstrik

Weet iemand wat leuke bedrijfjes in de omgeving van Brussel, ga er volgende week heen dus.....
bruno @af
Contacteer:

Neen, in Brussel wordt er niet ge'tuned' :lol: alleen in Sint-Niklaas :lol::lol: 8)
Nick (germanstyle)

Het valt me trouwens wel op dat er veel tuningbedrijven rond Antwerpen zitten.

Bruno, ik bel je vandaag nog ff, wil nog ff iets bestellen en afhandelen(geld ;-) )
gille
Contacteer:

Valstrik schreef:Weet iemand wat leuke bedrijfjes in de omgeving van Brussel, ga er volgende week heen dus.....
er is er wel eentje,redelijk groot zelfs,maar een omwegje SINT-NIKLAAS is de moeite waard hoor ik
maar ff adress dus TNT tuning shop,BRUSSELSTEENWEG 141 ASSE 1740 (BRUSSEL)tel.02/4532875
bruno @af
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef:TNT tuning shop,BRUSSELSTEENWEG 141 ASSE 1740 (BRUSSEL)tel.02/4532875
... het COPY-center ... 8)8)
gille
Contacteer:

bruno @af schreef:
gille (mountainbike) schreef:TNT tuning shop,BRUSSELSTEENWEG 141 ASSE 1740 (BRUSSEL)tel.02/4532875
... het COPY-center ... 8)8)
weet nie ,ik ken de eigenaar wel omdat ie klant bij me is,maar ben er zelf nog nooit binne geweest.
maar is er overal nie wat copy(ataf 8) 8) )
kan allemaal wel mooi zijn,voor andere mensen,ik persoonlijk nie te fel optische gesmuk(kun je vergelijken met een vrouwe met hopen make-up(plamuur)te veel is te veel 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
~thijs~
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef:
Valstrik schreef:Weet iemand wat leuke bedrijfjes in de omgeving van Brussel, ga er volgende week heen dus.....
er is er wel eentje,redelijk groot zelfs,maar een omwegje SINT-NIKLAAS is de moeite waard hoor ik
maar ff adress dus TNT tuning shop,BRUSSELSTEENWEG 141 ASSE 1740 (BRUSSEL)tel.02/4532875
Heeee daar heb ik twee weken om de hoek vertoeft, ik zat in de studio met de band op de oude dendermondse baan :p zag er wel goed uit

stond ook een errug vette megane een eindje verderop een blauwe met het nodige spoilerwerk
gille
Contacteer:

Thijs RSI schreef:
gille (mountainbike) schreef:
Heeee daar heb ik twee weken om de hoek vertoeft, ik zat in de studio met de band op de oude dendermondse baan :p zag er wel goed uit

stond ook een errug vette megane een eindje verderop een blauwe met het nodige spoilerwerk
heb je daar nog iets verder richting BRUSSEL geen Kippekraam zien staan?????????,
bruno @af
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef:maar is er overal nie wat copy(ataf 8) 8) )
ik bedoel met copy-center ... dat zij copijen maken van bestaande kits en deze dan verkopen aan de prijs van het origineel ... :-* :-* this sucks badly !!!
Valstrik

Ik rij er wel even langs kan ik zien of het wat is, ik ben namelijk op zoek voor wat items voor een clio 16v maar ik kan eigenlijk weinig vinden in nl. en ja in Belgie kunnen ze nou eenmaal beter tunen....
bruno @af
Contacteer:

Valstrik schreef:in Belgie kunnen ze nou eenmaal beter tunen....
8) 8) 8) 8)
gille
Contacteer:

bruno @af schreef:
gille (mountainbike) schreef:maar is er overal nie wat copy(ataf 8) 8) )
ik bedoel met copy-center ... dat zij copijen maken van bestaande kits en deze dan verkopen aan de prijs van het origineel ... :-* :-* this sucks badly !!!
doet iedere Tuner(optische) dat niet een beetje BRUNO,alle Tuningkits zijn toch wat copijen van mekaar :wink: :wink: :wink:
bruno @af
Contacteer:

ik in ieder gaval NIET :wink:
Plaats reactie