Tuning bedrijven rond Brussel
Neen, in Brussel wordt er niet ge'tuned'
alleen in Sint-Niklaas
:lol: 

-
Het valt me trouwens wel op dat er veel tuningbedrijven rond Antwerpen zitten.
Bruno, ik bel je vandaag nog ff, wil nog ff iets bestellen en afhandelen(geld
)
Bruno, ik bel je vandaag nog ff, wil nog ff iets bestellen en afhandelen(geld

er is er wel eentje,redelijk groot zelfs,maar een omwegje SINT-NIKLAAS is de moeite waard hoor ikValstrik schreef:Weet iemand wat leuke bedrijfjes in de omgeving van Brussel, ga er volgende week heen dus.....
maar ff adress dus TNT tuning shop,BRUSSELSTEENWEG 141 ASSE 1740 (BRUSSEL)tel.02/4532875
... het COPY-center ... 8)8)gille (mountainbike) schreef:TNT tuning shop,BRUSSELSTEENWEG 141 ASSE 1740 (BRUSSEL)tel.02/4532875
weet nie ,ik ken de eigenaar wel omdat ie klant bij me is,maar ben er zelf nog nooit binne geweest.bruno @af schreef:... het COPY-center ... 8)8)gille (mountainbike) schreef:TNT tuning shop,BRUSSELSTEENWEG 141 ASSE 1740 (BRUSSEL)tel.02/4532875
maar is er overal nie wat copy(ataf

kan allemaal wel mooi zijn,voor andere mensen,ik persoonlijk nie te fel optische gesmuk(kun je vergelijken met een vrouwe met hopen make-up(plamuur)te veel is te veel

Heeee daar heb ik twee weken om de hoek vertoeft, ik zat in de studio met de band op de oude dendermondse baangille (mountainbike) schreef:er is er wel eentje,redelijk groot zelfs,maar een omwegje SINT-NIKLAAS is de moeite waard hoor ikValstrik schreef:Weet iemand wat leuke bedrijfjes in de omgeving van Brussel, ga er volgende week heen dus.....
maar ff adress dus TNT tuning shop,BRUSSELSTEENWEG 141 ASSE 1740 (BRUSSEL)tel.02/4532875

stond ook een errug vette megane een eindje verderop een blauwe met het nodige spoilerwerk
heb je daar nog iets verder richting BRUSSEL geen Kippekraam zien staan?????????,Thijs RSI schreef:Heeee daar heb ik twee weken om de hoek vertoeft, ik zat in de studio met de band op de oude dendermondse baangille (mountainbike) schreef:er is er wel eentje,redelijk groot zelfs,maar een omwegje SINT-NIKLAAS is de moeite waard hoor ikValstrik schreef:Weet iemand wat leuke bedrijfjes in de omgeving van Brussel, ga er volgende week heen dus.....
maar ff adress dus TNT tuning shop,BRUSSELSTEENWEG 141 ASSE 1740 (BRUSSEL)tel.02/4532875zag er wel goed uit
stond ook een errug vette megane een eindje verderop een blauwe met het nodige spoilerwerk
ik bedoel met copy-center ... dat zij copijen maken van bestaande kits en deze dan verkopen aan de prijs van het origineel ... :-* :-* this sucks badly !!!gille (mountainbike) schreef:maar is er overal nie wat copy(ataf![]()
)
Valstrik schreef:in Belgie kunnen ze nou eenmaal beter tunen....

doet iedere Tuner(optische) dat niet een beetje BRUNO,alle Tuningkits zijn toch wat copijen van mekaarbruno @af schreef:ik bedoel met copy-center ... dat zij copijen maken van bestaande kits en deze dan verkopen aan de prijs van het origineel ... :-* :-* this sucks badly !!!gille (mountainbike) schreef:maar is er overal nie wat copy(ataf![]()
)
ik in ieder gaval NIET