Vrijdag de 13e!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
jeroen.k

Voor mij is het echt een typische vrijdag de 13e geweest met veel ongeluk! :(

Eerts rij ik bij ons de straat uit en dan kom je op een lange weg met veel drempels en zo'n leuk kklein chicaantje. Nu reed ik daar gewoon rustig doorheen (niet hard ofzo, denk 40 km/u). Op het moment dat ik er bijna uit ben schiet er een scooter de chicane in waardoor ik in een schrikreactie de scooter probeer te ontwijken. Hierdoor knalde ik met mijn band tegen de stoeprand van de chicane op, klonk best hard! Ik pissed, maar die scooter reed hard weg, dus ik reed maar door. Kijk ik bij de sporthal ff of de velg niet beschadigd is...zit er verdomme een bobbel in mijn band en een flinke plek op de velg (schaafschade) nu waren het al niet de mooiste velgen, maar toch! :( Liggen zo'n beetje nieuwe banden op (6 maand oud ofzo) moeten nu dus weer nieuwe op! :(

Vervolgens kijk ik in de achterklep, daar lag in jerrycan van 5 liter olie, die was lek. Allemaal olie in me achterbak! :( Niet heeel veel, ut was maar een klein lekje, maar toch.

Even later glijd mijn voet bijna van de koppeling. Ik had hier de hele middag al last van, bij all drie de pedalen. Dus ik voel ff met mijn hand over het matje...echt zeik en zeik nat! Onderweg allemaal spoken in je hoofd van lekke auto's en lekke kachelradiateurs. Wat blijkt ik had op de achterbank een jerrycan koelvloeistof liggen (had tot voor kort een lekje) en daar was de dop vanaf geknald! :( :(

Zat nog zo'n 4 liter in! Dat lag nu dus allemaal in me auto! :(

Nu is dat laatste niet zo'n ramp ofzow en eigenlijk ook nog wel grappig (om te horen dan), maar ik vraag mij af. Zou het kunnen dat mijn velg nu krom is? Hoop het niet, maaruh hoe kunnen ze dat testen? (of tie krom is?)
Jasper16v

balen :(

ik had ook al een niet echt lekker dagje op me werk
ging ook van alles niet bepaald soepel
maar ik ben niet bijgelovig, was gewoon toeval :D
Floris
Contacteer:

Ongelovelijk wat een bijgeloof! (maar stiekem toch maar de schuld geven aan de 13e..) Je kunt het beste met het wiel + band (duh) naar een garage gaan en laten balanceren, kost niet zoveel, maar dan kunnen ze gelijk kijken of de velg krom is. Dit is natuurlijk wel de veiligste manier, een kapot wiel is levensgevaarlijk. :p
Marcel (mlg)
Contacteer:

Hallo jeroen , geef me je nummer ff dan bel ik je ff op , ivm met die rode schade 19 die bij me werk staat .
jeroen.k

Ben ook nie bijgelovig! :) maar wel toevallig dat vandaag al die shit ff komt! vooral die band+velg is kut!
jeroen.k

Floris schreef:Ongelovelijk wat een bijgeloof! (maar stiekem toch maar de schuld geven aan de 13e..) Je kunt het beste met het wiel + band (duh) naar een garage gaan en laten balanceren, kost niet zoveel, maar dan kunnen ze gelijk kijken of de velg krom is. Dit is natuurlijk wel de veiligste manier, een kapot wiel is levensgevaarlijk. :p
Ja morgen ff naar de kwikshit, band is sowieso verrot, maar hoop de velg ni, heb nog geen geld voor nieuwe! :(
RO 16v

Dat is niet leuk jeroen heb ook ooit gehad met de olie wordt je niet vrolijk van.

Bij mij begon de dag perfect totdat ik vanmiddag een bericht uit L.A. kreeg dat m'n vriendin op de intensive care ligt door een auto ongeluk.
Dus maar eens kijken of er vandaag nog een vlucht richting L.A. gaat.
jeroen.k

RO 16v schreef:Dat is niet leuk jeroen heb ook ooit gehad met de olie wordt je niet vrolijk van.

Bij mij begon de dag perfect totdat ik vanmiddag een bericht uit L.A. kreeg dat m'n vriendin op de intensive care ligt door een auto ongeluk.
Dus maar eens kijken of er vandaag nog een vlucht richting L.A. gaat.
Damn, das zwaar minder suc6 ermee man!
RO 16v

Tankx

Dus misschien ben ik er niet zondag bij de meeting.
jeroen.k

RO 16v schreef:Tankx

Dus misschien ben ik er niet zondag bij de meeting.
nou ja, is een goede reden om niet te komen
Marcel (mlg)
Contacteer:

Toch nog goed nieuws op Vrijdag de 13e :lol: .
Tot morgen .
Remco_Rs
Contacteer:

Ja veel succes Man
Floris
Contacteer:

jeroen.k schreef:
Ja morgen ff naar de kwikshit, band is sowieso verrot, maar hoop de velg ni, heb nog geen geld voor nieuwe! :(
Als je Toyo's eronder hebt, ik heb nog wel een band liggen...
Riël
Über-Spammer

jeroen.k schreef:bla bla bla bla bla bla bla bla.......maar ik vraag mij af. Zou het kunnen dat mijn velg nu krom is? Hoop het niet, maaruh hoe kunnen ze dat testen? (of tie krom is?)

Hehe na een hele lap tekst...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
gille
Contacteer:

vrijdag de 13é dus altijd wel iets met die dag ,TV stuk,krassen gemaakt op mjn auto(een of ander klojo met een schroevendraaier)radio cd player stuk,moet ik nog verder gaan????????? :( :( :( :( :(
Dimitri2.0

Niemand z'n auto in de prak gereden??!!
Peter @ Malta
Contacteer:

Dimitri2.0 schreef:Niemand z'n auto in de prak gereden??!!
Nee, hoewel ik wel mijn best deed met een of ander Fiat-busje dat geen ruimte wilde geven. :)

Het was hier een vrije dag, net als vandaag prachtig weer en ik heb zeker vijf cabrio's met de kap open gezien. Half december. :)

Wel heb ik de hele tijd in langzaamrijdend verkeer gezeten en nou denk ik dat mijn versnellingshendel (niet de bak zelf) een raar geluidje maakt. Iets van wrijving of zo.

- Peter
jeroen.k

Floris schreef:
jeroen.k schreef:
Als je Toyo's eronder hebt, ik heb nog wel een band liggen...
Khad er dunlops onder liggen. Nu wel Toyo's! :D

Zijn stuk beterte banden.
robert

ja het was een vreemde dag.
zomaar ineens de laatste mm van mn bandjes weg...
Mickael

robert schreef:ja het was een vreemde dag.
:lol: :lol: :lol:

Maar wel 2 zwarte sporen :p
Anonymous

Mickael schreef:

en goede ook. 8) >-)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

voor mijn broertje was het van daag een vrijdag de 13e want z'n scooter is uit de schuur gejat vanacht :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :( :( :( :(
jef

P@TB@D schreef:voor mijn broertje was het van daag een vrijdag de 13e want z'n scooter is uit de schuur gejat vanacht :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :( :( :( :(
tjaa idd

ik heb m'n mooie scootertje niet meer :(

zie me cu2 site http://www.cu2.nl/scootgejat

[img]http://www.pixfun.com/dbimages/photos/y ... MxOia.JPEG[/img]
robert

Mickael schreef:

mja het leed is weer geleden, heb gister verse dunlops sp9000 195X40/16 erop gelegd.
zelf, had ik nog nooit eerder gedaan. was wel lastig, moest bovenop het apparaat klimmen om de band aan te drukken.
Mickael

robert schreef:
Mickael schreef:

mja het leed is weer geleden, heb gister verse dunlops sp9000 195X40/16 erop gelegd.
zelf, had ik nog nooit eerder gedaan. was wel lastig, moest bovenop het apparaat klimmen om de band aan te drukken.
Hihi waar ken ik dat van????

Gisteren mijn luchtslang opnieuw vastgezet, kan nu dus weer een nieuw binnen scherm gaan halen....

Hij wou niet los, euh ik was een boutje vergeten. Stuk ongeduld dat ik ben maar hard aan gaan trekken en toen scheurde hij. :(

Toen liekie er nog overheen met:"Ja waarom maak je dat (wijzend naar het boutje) niet los dan?", AAAAAHHHHHH.........
Mrtn
Car: R5GTT

Op de kalender is het dit jaar maar 2x vrijdag de 13e geweest, maar ik heb er veel meer meegemaakt dit jaar met mn petite voiture

Nu weer mn wiellager rechtsvoor, soms ben ik echt op zoek naar een dikke boom waar ik 'm omheen vouw :wink:

Dat wordt weer sleutelen in de kou, want die herrie hou ik niet lang vol :evil:
Mrtn = Maarten
Plaats reactie