Eerts rij ik bij ons de straat uit en dan kom je op een lange weg met veel drempels en zo'n leuk kklein chicaantje. Nu reed ik daar gewoon rustig doorheen (niet hard ofzo, denk 40 km/u). Op het moment dat ik er bijna uit ben schiet er een scooter de chicane in waardoor ik in een schrikreactie de scooter probeer te ontwijken. Hierdoor knalde ik met mijn band tegen de stoeprand van de chicane op, klonk best hard! Ik pissed, maar die scooter reed hard weg, dus ik reed maar door. Kijk ik bij de sporthal ff of de velg niet beschadigd is...zit er verdomme een bobbel in mijn band en een flinke plek op de velg (schaafschade) nu waren het al niet de mooiste velgen, maar toch!

Vervolgens kijk ik in de achterklep, daar lag in jerrycan van 5 liter olie, die was lek. Allemaal olie in me achterbak!

Even later glijd mijn voet bijna van de koppeling. Ik had hier de hele middag al last van, bij all drie de pedalen. Dus ik voel ff met mijn hand over het matje...echt zeik en zeik nat! Onderweg allemaal spoken in je hoofd van lekke auto's en lekke kachelradiateurs. Wat blijkt ik had op de achterbank een jerrycan koelvloeistof liggen (had tot voor kort een lekje) en daar was de dop vanaf geknald!

Zat nog zo'n 4 liter in! Dat lag nu dus allemaal in me auto!

Nu is dat laatste niet zo'n ramp ofzow en eigenlijk ook nog wel grappig (om te horen dan), maar ik vraag mij af. Zou het kunnen dat mijn velg nu krom is? Hoop het niet, maaruh hoe kunnen ze dat testen? (of tie krom is?)