Gezeur ontstaan door het werkplaatshandboek.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
jeroen.k

Rick lees .nl ff :p

Of mag ik dat niet zeggen? :lol:
marco

wat een gezeik allemaal,weten jullie wat,ik ben geen lid , en zoals jullie het zeggen en brengen heb ik dus geen recht cq eigenlijk reden om hier rond te hangen,want ik mag niks zeggen want ik ben geen lid,du heeft het voor mij ook geen reden meer om hier rond te hangen op het forum ,WANT IK KOST JULLIE DUS GELD :( :( :( :(
bij deze dan greetz van tah marc man,enne het beste met jullie besloten groepje dan :-*
Robert dB.

titel topic is ff aangepast.
jeroen.k

@Marco, denk aan je rikketik! ;) Wacht het gewoon af man. Jij hebt toch niet lopen zeuren over .nl? Er blijft heus wel een openbaar forum hoor. Is geen besloten clubje, is gewoon een overlapping in het vrije forum en de club that's all.

@Rick, je had .nl al bekeken zie ik? ;)
RickGT TURBO
Contacteer:

marco schreef: die uitspraak over dat anderen niks doen voor de club en zo vindt ik niet reeel,als jij wat wil doen is dat jouw zaak en moet je niet anderen gaan aanspreken van jullie doen niks voor de club
Ben het me tje eens qua niet zeiken over anderen dat ze niks doen.
Helemaal mee eens, is namelijk ieders goed recht.

Wel vind ik dat als iemand dan iets doet er niet ge-eist moet worden dat het zomaar voor de hele wereld beschikbaar moet zijn.
Eisen stellen kan je doen als jezelf iets afleverd. Want dan heb jij het gedaan.

Ik vind ook eerlijk zullen we alles delen. En ik kreeg maar telkens geen boek via het web beschikbaar.

Juist daarom ben ik in de auto gestapt en ben ik het boek bij iemand gaan halen. Waarna ik het boek door de scanner heb geflikkerd.

Heus niet om het niet te delen. Nee, juist om het te delen. Ik heb het namelijk al.

Maar dat het delen met de club gebeurt is meer dan logisch voor mij.
Moet je maar lid worden.
Drive it like you stole it
Patrick L.

Als jullie als leden van RTC er zo mee in jullie maag zitten dat jullie moeten betalen voor .com, waar wij gratis gebruik van kunnen maken, moeten jullie gewoon de stekker eruit trekken. Dan hoef je ook niet dit soort belacheleijke topics te openen. En waarom is de naam verandert?? het gaat nu over de club en niet over zo`n zielig werkplaatsboek.
Ik vind dat jullie als leden een erg arrogante houding aannemen, neem mij niet kwalijk!
RickGT TURBO
Contacteer:

Alsof jullie mekaar helpen, laat me niet lachen
Als je hier iets probeert te verkopen schrijft iedere boer wat hij denk dat er wel niet mist mee is en dat de vraagprijs toch zeker gehalveerd moet worden. Is dat hoe "jullie" elkaar "helpen" ?
Ben ik met je eens. Maar als je het niet kan hebben dan moet je maar weg gaan...
Of het proberen te verbeteren.

Ik heb zelf gekozen voor het laatste.
RickGT TURBO
Contacteer:

jeroen.k schreef:Jongens, jongens, chill! Lijkt me logisch dat als je geen lid bent van de club dat je geen onbeperkte toegang hebt tot de clubsite. Handboeken online plaatsen mag eigenlijk niet en daarom via .nl zodat Big brother het niet kan zien! Op .com mag het eigenlijk niet eens volgens de regels. Als je het dan zo graag wil hebben kopieer je het toch weer van iemand die wel clublid is? Een discussie over wel of geen lid zijn lijkt me vijr nutteloos. Wil je lid worden wordt je lid en heb je alle voordelen van het clublid zijn. Wil je geen lid worden, wordt je geen lid, maar moet je niet gaan zeuren als er iets op .nl staat wat je ook graag wil weten/hebben. (als je dat handboek zo graag zou willen hebben had je Rick ook kunnen mailen voor de URL. Dan had hij hem heus wel gegeven denk ik. Wordt toch eens volwassen allemaal! Tuurlijk betlaen de clubleden nu voor de site, maar dat is echt geen superwereldbedrag hoor. Gewoon lekker normaal doen tegen elkaar en als je als iet clublid eens niet mee kunt doen met een besloten activteit of op de .nl site dan heb je daar vrede mee, want je hebt bewust gekozen voor het niet lid zijn. Je gaat toch ook niet als je op voetbal zit zeuren bij de hockeyvereniging dat je ook gebruik wil maken van hun faciliteiten omdat het anders niet eerlijk is?

Beetje vaag allemaal!
Helemaal met je eens.

Overigens die url had ik natuurlijk gedeelt. Duh....
jeroen.k

Kom op jongens, het heeft niks te maken met arogantie van leden of onwillendheid van niet leden.

Wat een discriminatie toch allemaal. We zijn allemaal gelijk aan elkaar. lid of geen lid. Alleen een lid heeft wat meer rechten. Logisch toch? Wat maken jullie je druk zeg.

Lijkt wel een LPF vergadering hiero! :p
RickGT TURBO
Contacteer:

marco schreef:wat een gezeik allemaal,weten jullie wat,ik ben geen lid , en zoals jullie het zeggen en brengen heb ik dus geen recht cq eigenlijk reden om hier rond te hangen,want ik mag niks zeggen want ik ben geen lid,du heeft het voor mij ook geen reden meer om hier rond te hangen op het forum ,WANT IK KOST JULLIE DUS GELD :( :( :( :(
bij deze dan greetz van tah marc man,enne het beste met jullie besloten groepje dan :-*
Kijk en daar ben ik het nou ook weer niet mee eens.

Marco man. Je lijkt me gewoon een toffe gozer en je bent (wat mij betreft) meer dan welkom. En daar komt bij dat ik daar helemaal niks over te zeggen heb! (en ook niet zou moeten, want we zijn een club!)

Alleen werd/word ik gefrustreerd dat er gewoon ge-eist wordt om de voordelen van de lidmaatschap (de kleine die er zijn) beschikbaar te maken voor iedereen.
Rob

RickGT TURBO schreef:
Rob (R5B) schreef: Jullie doen namelijk net alsof je perce lid moet zijn om een beetje sevice te krijgen :(
Ik vind dat dat beslist verwacht mag worden.

Dat ben ik dus niet met je eens, dan krijg je namelijk twee groepjes, nml leden en niet leden. Terwijl jij in je eerste post schrijft dat er men niet voor elkaar onder doet.
Rob (R5B) schreef: We zijn er hier toch om elkaar te helpen of niet soms?
Dat wel en ik zal de eerste zijn om te helpen. (vraag maar aan het niet lid Ben, die ik 3 maanden een ontsteking heb geleend)
Ik zeg ook niet dat jij niemand helpt, dat weet ik niet ik zeg alleen dat ik hier meer negatieve "hulp" lees als postieve.

En daarmee is het niet zo dat dit iets van een paar dagen is. Dit loopt nu al een hele tijd, en wordt naar mijn mening alleen maar verstekt met de regeltjes die nu hier gelden.
RickGT TURBO
Contacteer:

Robert dB. schreef:titel topic is ff aangepast.
Thanks!
Mickael

Patrick L. schreef:Als jullie als leden van RTC er zo mee in jullie maag zitten dat jullie moeten betalen voor .com, waar wij gratis gebruik van kunnen maken, moeten jullie gewoon de stekker eruit trekken.
Ik geloof dat je hier de plank misslaat.

Het is niet dat wij er problemen mee hebben dat we voor .com betalen, maar meer om aan te geven dat het niet allemaal gratis is.

Als er dan vervolgens commentaar komt op dat er iets op .nl geplaatst is en jullie als niet leden daarover gaan lopen klagen, dan wil ik jullie daar wel op wijzen.

Binnenkort (hopelijk) zal dit niet meer van toepassing zijn, want dan is er nog maar 1 site. Met zeer beprekte opties (ten opzichte van nu als ik het goed heb begrepen) voor niet leden en alle opties voor leden.

Nu zal je misschien weinig (in jou ogen) hebben aan een lidmaatschap, maar straks is dat wel anders.

Nu hou ik erover op. (je kan me PM)

Edit: Iets verplaatst.
Laatst gewijzigd door Mickael op vr 13 dec 2002 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
marco

Kijk en daar ben ik het nou ook weer niet mee eens.

Marco man. Je lijkt me gewoon een toffe gozer en je bent (wat mij betreft) meer dan welkom. En daar komt bij dat ik daar helemaal niks over te zeggen heb! (en ook niet zou moeten, want we zijn een club!)

Alleen werd/word ik gefrustreerd dat er gewoon ge-eist wordt om de voordelen van de lidmaatschap (de kleine die er zijn) beschikbaar te maken voor iedereen.[/quote]

kijk rick ik wordt gewoon doodziek over steeds weer het gezeik van wel en geen lid zijn ,als je geen lid bent wordt er op je neer gekeken ,en dat vindt ik gewoon niet echt kunnen ,kijk com is een open forum ,voor iederen toegankelijk en hier heeft dus iedereen dezelfde rechten /wat een stom woordt om te zeggen maar ja,dat ik niet op nl kom is oke had ik maar lid moeten worden,maar daar heb ik bewust voor gekozen want daar is in het begin ook een hele discussie over geweest,maar om nu steeds weer alles onder mijn neus gewreven te krijgen daar heb ik geen zin in , en is toch logies dat ik me aangesproken voel?????
RickGT TURBO
Contacteer:

Patrick L. schreef:Als jullie als leden van RTC er zo mee in jullie maag zitten dat jullie moeten betalen voor .com, waar wij gratis gebruik van kunnen maken, moeten jullie gewoon de stekker eruit trekken. Dan hoef je ook niet dit soort belacheleijke topics te openen. En waarom is de naam verandert?? het gaat nu over de club en niet over zo`n zielig werkplaatsboek.
Ik vind dat jullie als leden een erg arrogante houding aannemen, neem mij niet kwalijk!
Ook mischien wel waar.

Sorry als ik arrogant over kom. Wil ik eigenlijk niet zijn.
Dat over die stekker ben ik beslist eens.

Ik denk alleen niet dat de oplossing is de stekker er uit te trekken. Maar wel veel meer integratie en de voordelen duidelijk laten merken...

Maar ik vermoed (en met schaamte moet ik bekennen dat ik er niet was) dat dit allemaal op de clubvergadering is besproken.
Nog even de minutes afwachten dus.. :)
jeroen.k

Hihi, even over dat het gezeik door de club komt, ik heb nog nooit een dergelijke discussie gezien op .nl laat staan dat mensen openlijk "ruzie" maken op .nl :D

Dus....al die uitspraken bij verkoop enzo zijn natuurlijk niet perse clubleden hè! Probleem hier is dat er altijd 20 dingen door elkaar gehaald worden! moet je niet doen. Sommige mensen leren het toch nooit! Die leven volgens het begrip "vrijheids van meningsuiting" Die lopen zeker ook bij de bakker binnen om het te vertellen dat zn brood te duur is en op de verkeerde wijze gebakken is, waardoor hij minimaal de helft van de prijs moet doen, waarna je vervolgens doodleuk zegt dat je nooit brood koopt bij die bakker! :p
RickGT TURBO
Contacteer:

Rob (R5B) schreef: En daarmee is het niet zo dat dit iets van een paar dagen is. Dit loopt nu al een hele tijd, en wordt naar mijn mening alleen maar verstekt met de regeltjes die nu hier gelden.
Dat is beslist zo.
Dit is volgens mij iets wat heel hoog op de radar van iedereen staat en waar iedereen graag aan wil werken.
Nick (germanstyle)

*gewijzig* ...staat al in het goede topic, niet goed gekeken ;-)
RickGT TURBO
Contacteer:

jeroen.k schreef: Die lopen zeker ook bij de bakker binnen om het te vertellen dat zn brood te duur is en op de verkeerde wijze gebakken is, waardoor hij minimaal de helft van de prijs moet doen, waarna je vervolgens doodleuk zegt dat je nooit brood koopt bij die bakker! :p
:) :lol: :)
Dat is echt een super vergelijking!

:)
Laatst gewijzigd door RickGT TURBO op vr 13 dec 2002 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
jeroen.k

@Nick, welk nieuwe topic? ik volg het nu niet meer! :S

lama, je zag het zelf ook al! ;)
Anonymous

Patrick L. schreef:Als jullie als leden van RTC er zo mee in jullie maag zitten dat jullie moeten betalen voor .com, waar wij gratis gebruik van kunnen maken, moeten jullie gewoon de stekker eruit trekken. Dan hoef je ook niet dit soort belacheleijke topics te openen. En waarom is de naam verandert?? het gaat nu over de club en niet over zo`n zielig werkplaatsboek.
De RTC heeft .com gekocht, maar dat is sinds kort, de data en het domein is van de Renault Tuning Club. De daadwerkelijke site die op dit domein gaat draaien is in ontwikkeling.

Tot dan moeten we roeien met de riemen die we hebben. En ja de leden betalen (een minimale marge) voor .com

De nieuwe .com/.nl/.be heeft ook veel voordelen voor leden, maar dat zullen jullie wel zien..
RickGT TURBO
Contacteer:

marco schreef: kijk rick ik wordt gewoon doodziek over steeds weer het gezeik van wel en geen lid zijn ,als je geen lid bent wordt er op je neer gekeken ,en dat vindt ik gewoon niet echt kunnen ,

maar ja,dat ik niet op nl kom is oke had ik maar lid moeten worden,maar daar heb ik bewust voor gekozen want daar is in het begin ook een hele discussie over geweest,maar om nu steeds weer alles onder mijn neus gewreven te krijgen daar heb ik geen zin in , en is toch logies dat ik me aangesproken voel?????
Mmm ja en nee.

Kijk ik begrijp dat je het vervelend vind om telkens gevraagt te worden om lid te worden.

Wat volgens mij helemaal niet gebeurt overigens. Wel kan ik me voorstellen dat je de druk voelt.

Nou dat is de bedoeling.

Want als je terug leest zegt iemand (geen idee meer wie) dat hij er bewust voor gekozen heeft om niet lid te worden. Want de paar lullige voordeeltjes zijn niet de moeite waard of duidelijk.

Dat zegt dus precies alles.

De club moet de duidelijk 2 dingen verbeteren. (volgens mij dus... Dus dit is een uitspraak van mij en beslist niet van de club)

1. Er moeten meer voordelen komen om lid te zijn.
2. Die voordelen moeten beter gecommuniceerd worden naar potentieel nieuwe leden.

Door deze beiden dingen te realiseren zal je alleen maar meer druk gaan voelen om lid te worden.

En dat vind je dus vervelend. Kan ik me voorstellen. En daar is dan alleen maar een oplossing voor. De club links laten liggen of gewoon de voordelen tegen de nadelen laten opwegen.
RickGT TURBO
Contacteer:

Martijn T. schreef:
De RTC heeft .com gekocht, maar dat is sinds kort, de data en het domein is van de Renault Tuning Club. De daadwerkelijke site die op dit domein gaat draaien is in ontwikkeling.

Tot dan moeten we roeien met de riemen die we hebben. En ja de leden betalen (een minimale marge) voor .com

De nieuwe .com/.nl/.be heeft ook veel voordelen voor leden, maar dat zullen jullie wel zien..
Overigens als ik als lid meer gevraagt wordt om te betalen. Zou ik het direct doen.
10 euro meer zou ik geen probleem vinden.

Daarbij komt nog eens als ik daarboven op nog eens extra zou worden gevraagt om te betalen om het .com forum in leven te houden voor niet leden. Dan zou ik het ook nog doen.
Want dit is de springplank naar een echte lidmaatschap.
jeroen.k

RickGT TURBO schreef:
marco schreef:Want als je terug leest zegt iemand (geen idee meer wie) dat hij er bewust voor gekozen heeft om niet lid te worden. Want de paar lullige voordeeltjes zijn niet de moeite waard of duidelijk.
Da was Marco zelf! ;)
Mickael

RickGT TURBO schreef: Overigens als ik als lid meer gevraagt wordt om te betalen. Zou ik het direct doen.
10 euro meer zou ik geen probleem vinden.

Daarbij komt nog eens als ik daarboven op nog eens extra zou worden gevraagt om te betalen om het .com forum in leven te houden voor niet leden. Dan zou ik het ook nog doen.
Amen.
marco

yep dat was ik zelf ja :D :D
jeroen.k

Hihi, leuke titel! :D
Anonymous

RickGT TURBO schreef:
Martijn T. schreef:Tot dan moeten we roeien met de riemen die we hebben. En ja de leden betalen (een minimale marge) voor .com
Je hoeft niets extra's te betalen (als je de club extra wil steunen is het kopen van merchandise ene prima plan ;-) )

Verder ben ik het helemaal met je eens dat .com de springplank is om lid te worden, het is per slot van rekening ook de springplank van de club in the first place geweest.
Rory

Misschien een korte visie maar toch, als je geen voordelen voor de leden hebt is er toch geen nut voor een club? De club regelt kortingen,meetings,merchandise, allemaal niet toegankelijk voor niet-leden. Dit maal is iets bijgekomen wat veel niet leden willen. Een of ander handboek. Als je je niet wilt inzetten voor een club maar wel wilt meeprofiteren met de voordelen, ben je het in mijn ogen niet eens waard om lid te worden.

Niet bedoeld om het gezeik aan te wakkeren, maar gewoon mijn visie van het geemmer hierzo :lol:
Merijn.V
Contacteer:

jeroen.k schreef:Jongens we hebben allemaal toch een wc? Waarom dan zeiken rond de club? Das wildplassen hoor! En dat mag niet! :p

Inderdaad!!!

Jezus wat een kinderachtig gezeik weer.

Ik ben benieuwd wanneer we nu eens opgroeien en het kansloze gemauw eens op gaat houden.

Ik moet zeggen dat Jeroen k het probleem tot nog toe eigenlijk het beste tackelt. :lol:
Gunther

man man man...nog maar een paar maanden (of was het weken) terug werd de stekker er door de site Adm. uitgetrokken en wat gebeurde er???Iedereen zeurde om terug .com online te krijgen...toen zijn er veel beloftes gemaakt over elkaar helpen beleefdheid, respect enz. enz. jammer echt jammer dat het spelleke terug begint jongens laat dit ophouden anders zijn we dit forum ook nog kwijt en wat schieten we daar mee op???? Het is toch LOGISCH dat een lid meer priveleges heeft, of krijgt dan geen lid, da snapt zelfs dezen Belg :lol: echt mensen, laten we ophouden met deze onzin
Hoge bomen vangen...geen konijnen
RO 16v

Mensen waar zijn jullie toch mee bezig?? ik begrijp het niet.

Of jullie kopen het boek voor 35 euro of je wordt lid voor hetzelfde geld en dan heb je het ook plus nog veel meer dingen.

Dan zal ik straks hetzelfde geziek krijgen omdat ik de spoiler's alleen voor leden ga maken.
jeroen.k

Ja, en alleen voor Clio's!!! :evil: :evil: :evil:

Hahahaha,

;) :lol: ;) :lol: 8)
RO 16v

Hoezo, wil je ook zoiets op?? is mogelijk :)
Mrtn
Car: R5GTT

Sjeemig, 70 posts in één dag :lol:
Mrtn = Maarten
Plaats reactie