Of mag ik dat niet zeggen?

Ben het me tje eens qua niet zeiken over anderen dat ze niks doen.marco schreef: die uitspraak over dat anderen niks doen voor de club en zo vindt ik niet reeel,als jij wat wil doen is dat jouw zaak en moet je niet anderen gaan aanspreken van jullie doen niks voor de club
Ben ik met je eens. Maar als je het niet kan hebben dan moet je maar weg gaan...Alsof jullie mekaar helpen, laat me niet lachen
Als je hier iets probeert te verkopen schrijft iedere boer wat hij denk dat er wel niet mist mee is en dat de vraagprijs toch zeker gehalveerd moet worden. Is dat hoe "jullie" elkaar "helpen" ?
Helemaal met je eens.jeroen.k schreef:Jongens, jongens, chill! Lijkt me logisch dat als je geen lid bent van de club dat je geen onbeperkte toegang hebt tot de clubsite. Handboeken online plaatsen mag eigenlijk niet en daarom via .nl zodat Big brother het niet kan zien! Op .com mag het eigenlijk niet eens volgens de regels. Als je het dan zo graag wil hebben kopieer je het toch weer van iemand die wel clublid is? Een discussie over wel of geen lid zijn lijkt me vijr nutteloos. Wil je lid worden wordt je lid en heb je alle voordelen van het clublid zijn. Wil je geen lid worden, wordt je geen lid, maar moet je niet gaan zeuren als er iets op .nl staat wat je ook graag wil weten/hebben. (als je dat handboek zo graag zou willen hebben had je Rick ook kunnen mailen voor de URL. Dan had hij hem heus wel gegeven denk ik. Wordt toch eens volwassen allemaal! Tuurlijk betlaen de clubleden nu voor de site, maar dat is echt geen superwereldbedrag hoor. Gewoon lekker normaal doen tegen elkaar en als je als iet clublid eens niet mee kunt doen met een besloten activteit of op de .nl site dan heb je daar vrede mee, want je hebt bewust gekozen voor het niet lid zijn. Je gaat toch ook niet als je op voetbal zit zeuren bij de hockeyvereniging dat je ook gebruik wil maken van hun faciliteiten omdat het anders niet eerlijk is?
Beetje vaag allemaal!
Kijk en daar ben ik het nou ook weer niet mee eens.marco schreef:wat een gezeik allemaal,weten jullie wat,ik ben geen lid , en zoals jullie het zeggen en brengen heb ik dus geen recht cq eigenlijk reden om hier rond te hangen,want ik mag niks zeggen want ik ben geen lid,du heeft het voor mij ook geen reden meer om hier rond te hangen op het forum ,WANT IK KOST JULLIE DUS GELD![]()
![]()
![]()
![]()
bij deze dan greetz van tah marc man,enne het beste met jullie besloten groepje dan :-*
Ik zeg ook niet dat jij niemand helpt, dat weet ik niet ik zeg alleen dat ik hier meer negatieve "hulp" lees als postieve.RickGT TURBO schreef:Ik vind dat dat beslist verwacht mag worden.Rob (R5B) schreef: Jullie doen namelijk net alsof je perce lid moet zijn om een beetje sevice te krijgen![]()
Dat ben ik dus niet met je eens, dan krijg je namelijk twee groepjes, nml leden en niet leden. Terwijl jij in je eerste post schrijft dat er men niet voor elkaar onder doet.
Dat wel en ik zal de eerste zijn om te helpen. (vraag maar aan het niet lid Ben, die ik 3 maanden een ontsteking heb geleend)Rob (R5B) schreef: We zijn er hier toch om elkaar te helpen of niet soms?
Thanks!Robert dB. schreef:titel topic is ff aangepast.
Ik geloof dat je hier de plank misslaat.Patrick L. schreef:Als jullie als leden van RTC er zo mee in jullie maag zitten dat jullie moeten betalen voor .com, waar wij gratis gebruik van kunnen maken, moeten jullie gewoon de stekker eruit trekken.
Ook mischien wel waar.Patrick L. schreef:Als jullie als leden van RTC er zo mee in jullie maag zitten dat jullie moeten betalen voor .com, waar wij gratis gebruik van kunnen maken, moeten jullie gewoon de stekker eruit trekken. Dan hoef je ook niet dit soort belacheleijke topics te openen. En waarom is de naam verandert?? het gaat nu over de club en niet over zo`n zielig werkplaatsboek.
Ik vind dat jullie als leden een erg arrogante houding aannemen, neem mij niet kwalijk!
Dat is beslist zo.Rob (R5B) schreef: En daarmee is het niet zo dat dit iets van een paar dagen is. Dit loopt nu al een hele tijd, en wordt naar mijn mening alleen maar verstekt met de regeltjes die nu hier gelden.
jeroen.k schreef: Die lopen zeker ook bij de bakker binnen om het te vertellen dat zn brood te duur is en op de verkeerde wijze gebakken is, waardoor hij minimaal de helft van de prijs moet doen, waarna je vervolgens doodleuk zegt dat je nooit brood koopt bij die bakker!
De RTC heeft .com gekocht, maar dat is sinds kort, de data en het domein is van de Renault Tuning Club. De daadwerkelijke site die op dit domein gaat draaien is in ontwikkeling.Patrick L. schreef:Als jullie als leden van RTC er zo mee in jullie maag zitten dat jullie moeten betalen voor .com, waar wij gratis gebruik van kunnen maken, moeten jullie gewoon de stekker eruit trekken. Dan hoef je ook niet dit soort belacheleijke topics te openen. En waarom is de naam verandert?? het gaat nu over de club en niet over zo`n zielig werkplaatsboek.
Ik vind dat jullie als leden een erg arrogante houding aannemen, neem mij niet kwalijk!
Mmm ja en nee.marco schreef: kijk rick ik wordt gewoon doodziek over steeds weer het gezeik van wel en geen lid zijn ,als je geen lid bent wordt er op je neer gekeken ,en dat vindt ik gewoon niet echt kunnen ,
maar ja,dat ik niet op nl kom is oke had ik maar lid moeten worden,maar daar heb ik bewust voor gekozen want daar is in het begin ook een hele discussie over geweest,maar om nu steeds weer alles onder mijn neus gewreven te krijgen daar heb ik geen zin in , en is toch logies dat ik me aangesproken voel?????
Overigens als ik als lid meer gevraagt wordt om te betalen. Zou ik het direct doen.Martijn T. schreef:De RTC heeft .com gekocht, maar dat is sinds kort, de data en het domein is van de Renault Tuning Club. De daadwerkelijke site die op dit domein gaat draaien is in ontwikkeling.Patrick L. schreef:Als jullie als leden van RTC er zo mee in jullie maag zitten dat jullie moeten betalen voor .com, waar wij gratis gebruik van kunnen maken, moeten jullie gewoon de stekker eruit trekken. Dan hoef je ook niet dit soort belacheleijke topics te openen. En waarom is de naam verandert?? het gaat nu over de club en niet over zo`n zielig werkplaatsboek.
Tot dan moeten we roeien met de riemen die we hebben. En ja de leden betalen (een minimale marge) voor .com
De nieuwe .com/.nl/.be heeft ook veel voordelen voor leden, maar dat zullen jullie wel zien..
Da was Marco zelf!RickGT TURBO schreef:marco schreef:Want als je terug leest zegt iemand (geen idee meer wie) dat hij er bewust voor gekozen heeft om niet lid te worden. Want de paar lullige voordeeltjes zijn niet de moeite waard of duidelijk.
Amen.RickGT TURBO schreef: Overigens als ik als lid meer gevraagt wordt om te betalen. Zou ik het direct doen.
10 euro meer zou ik geen probleem vinden.
Daarbij komt nog eens als ik daarboven op nog eens extra zou worden gevraagt om te betalen om het .com forum in leven te houden voor niet leden. Dan zou ik het ook nog doen.
Want dit is de springplank naar een echte lidmaatschap.
Je hoeft niets extra's te betalen (als je de club extra wil steunen is het kopen van merchandise ene prima planRickGT TURBO schreef:Daarbij komt nog eens als ik daarboven op nog eens extra zou worden gevraagt om te betalen om het .com forum in leven te houden voor niet leden. Dan zou ik het ook nog doen.Martijn T. schreef:Tot dan moeten we roeien met de riemen die we hebben. En ja de leden betalen (een minimale marge) voor .com
Want dit is de springplank naar een echte lidmaatschap.
jeroen.k schreef:Jongens we hebben allemaal toch een wc? Waarom dan zeiken rond de club? Das wildplassen hoor! En dat mag niet!